Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri nolaa jatkuvasti

Vierailija
21.05.2024 |

Asettaa minut noloihin tilanteisiin että pääsee nolaamaan minut kaikkien nähden. Mitä tehdä???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan mikä homman nimi. 

Vierailija
2/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tapahtuu tätä. Välillä tuntuu että työkaveri jopa tahallaan"virittää ansoja" eli ei kerro minulle työhön liittyviä asioita ja kun teen väärin, hän nauraa ja pilkkaa avoimesti työyhteisön edessä. Oon ihan neuvoton mitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä konkreettisesti ilmenee?

Vierailija
4/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa avata suuta ja puolustautua??

Vierailija
5/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tapahtuu tätä. Välillä tuntuu että työkaveri jopa tahallaan"virittää ansoja" eli ei kerro minulle työhön liittyviä asioita ja kun teen väärin, hän nauraa ja pilkkaa avoimesti työyhteisön edessä. Oon ihan neuvoton mitä tehdä.

Tuttua! Yhteys esihenkilöön.

Vierailija
6/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan pikkupomot teki kans tota. Lopulta en enää jaksanut vaan irtisanouduin. Nyt on hyvä olla.

Vierailija
7/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kielessä on äärimmäisen kätevä kysymys tuollaisia tilanteita varten, jonka soisin löytyvän myös suomen kielestä: Why do you want to throw me under the bus? 

Minullakin on ollut tuollaisia työkavereita, ja useimmiten ennen pitkää on käynyt ilmiselväksi, että heillä on jotain ongelmia, tai jopa jonkinlainen persoonallisuushäiriö. Tuollaista käytöstä ei tarvitse sietää. Ajan saatossa se murentaa ammatillisen itsetunnon. Nosta kissa pöydälle esihenkilön kanssa. Kaikki työkaverin lähettämät asiaan liittyvät sähköpostit yms. kannattaa säilyttää. 

Vierailija
8/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä tapahtui jatkuvasti hoitoalalla.

Vierailija
9/9 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luultavasti olet häntä pätevämpi ja siksi tekee noita ansoja, jotta näyttäisi itse ammattilaiselta, edes sen kerran.

Itsellä on äärimmäisen kateellinen työkaveri. Teemme samaa työtä ja jostain syytä ihmiset haluavat, että minä ennemmin hoidan hommat kuin hän. Kyse on siitä, että ei ole ihan ajan tasalla. Mutta nyt kun on marissut asiasta, niin ihmiset sitten antavat hänelle töitä, joita joutuvat myöhemmin itse paikkailemaan. Ja arvatkaapa mitä minä teen, no en mitään, kun eivät muut uskalla enää antaa niitä töitä, kun tällä toisella menee herne nenään.

Saan isompaa palkkaa, joten voin olla tekemättä myös mitään ja viettää vaikka aikaani Vauvalla. Aivan uskomatonta resurssien hukkaamista, mutta esimies ei puutu. Mennään tällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi