Mies haukkuu etanaksi vaikka olen masentunut
Miehen mielestä olen tahdoton etana joka ei edes yritä parantua. Tuntuu pahalta.
Kommentit (26)
Olet itse oman mielesi vankina, mutta siitä huolimatta muiden mielipiteet (varsinkin negatiiviset) hetkauttaa sinua? Miksi? Jätä se kumppanisi. Pelastutte molemmat.
Miehellä on varmaan jotain mt-ongelmia. Kannattaa vaihtaa miestä. Vaihtamalla paranee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap sinnittelet huonossa suhteessa? Onko sinun lapsuudenkodissa ollut samanlaista?
Itsellä perhesyyt. Suunnittelen salasuhteen hankkimista. Eri
Eli opetatte lapsenne siihen, että tämä on normaali parisuhde, jota he toistavat aikuisina omissa suhteissaan ja siirtävät saman omille lapsilleen, ja ramppavat terapiassa pystyäkseen elämään normaalisti?
T: tuollaisen perheen lapsi, nykyisen edelleen terapian tarpeessa oleva 45v. täti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap sinnittelet huonossa suhteessa? Onko sinun lapsuudenkodissa ollut samanlaista?
Itsellä perhesyyt. Suunnittelen salasuhteen hankkimista. Eri
Eli opetatte lapsenne siihen, että tämä on normaali parisuhde, jota he toistavat aikuisina omissa suhteissaan ja siirtävät saman omille lapsilleen, ja ramppavat terapiassa pystyäkseen elämään normaalisti?
T: tuollaisen perheen lapsi, nykyisen edelleen terapian tarpeessa oleva 45v. täti.
Katson valintani tällä hetkellä pienemmäksi pahaksi kuin eron.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on varmaan jotain mt-ongelmia. Kannattaa vaihtaa miestä. Vaihtamalla paranee!
Minä yritin puhua tuolle minua hulluksi jne. haukkuneelle miehelle, että hakeutuisi terapiaan ja sitä kautta kenties eläkkeelle, kun sitä tuntuu tahtovan. No sehän suuttui, "hän ei ole hullu". Hmm. Eli minä olen, minua saa haukkua joka käänteessä, mutta vihjaisepa että on noita itselläsikin ongelmia...
Jos joku suhtautuu mt-ongelmiin noin, että ei minulla voi ikinä olla/tulla ja ne hullut on asia erikseen, niin miksi hän sitten seurustelee hullun kanssa?
Silloin aloin ymmärtää että hän omassa mielessään halveksii minua koko ajan, ja kerää asioita mitä voi sitten yhtäkkiä paiskoa silmille.
Tuo on syvä loukkaus etanoita kohtaan.