Miten ihmeessä välttää se että mies hakeekin vaan seksiä???
Menee hermo koska miehet valehtelevat vaikka mitä saadakseen seksiä.
Ei auta se että tapailu etenee nopeast seksiin, se kuitenkin on myös itselleni tärkeää!
Eikä se että tapaan miestä ensin kolme viikkoa ja vasta sitten menemme sänkyyn. Tämän jälkeen mies on siitä niin innoissaan että keskittyy vaan siihen. Suhde ei minusta toimi.
Ajattelen että minussa on niin paljon muutakin, mutta miten tämä voi olla näin vaikeaa. Miten aloittaa tapailu niin ettei suhde perustu vain seksille.
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen ja odotan vähintään 4 kk ennen kuin hyppään sänkyyn. Kunnolliset miehet ovat aina odottaneet, muut ovat sitten tippuneet aikaisemmin pois.
Aika pitkä aika. Siinä ehtii moni ehdokas jo käydä aika monen muun luona. Meikämiehellä se on ollut muutama tapaaminen ja sitten yhteinen illanvietto, saunailta ym. ja seksiin se on johtanut. Nuorena sitä mietti ja pähkäili ihan turhan paljon asioita, nykyään se tulee aika nopeasti selväksi mitä halutaan. Useimmiten seksiä.
Tästä huokuu se, että AP näkee seksin jonkinlaisena vaihdon välineenä. "Jos minä annan seksiä, niin miehen tulee vuorostaan sitoutua minuun parisuhteen muodossa".
AP, harrasta seksiä jos haluat harrastaa seksiä. Älä harrasta seksiä sen takia että haluat "ostaa" seksillä parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Taas kun näitä miesten kommentteja lukee, niin ei voi muuta sanoa, että kyllä nuorilla naisilla on huomattavasti vaikeampaa pariutua nykyisin, kuin omanikäisilläni aikoinaan. Ihan hirveitä käsityksiä naisista ja seksistä. Empatia, kiintyminen, ihastuminen ja rakastuminen loistavat poissaolollaan. Seksiähetimulletässäjanyt. Ei minkäänlaista pitkäjänteisyyttä näytä näillä nuorilla miehillä olevan. Onko ihme, että naiset alkavat karttaa teitä?
N54
Ja sen takia joutuu leikkimään näitä pihtausleikkejä, kun seksin perässä olevia on niin paljon ja ne pitää saada jotenkin karsittua. Hankalaksi on mennyt seurustelukumppanin löytäminen.
Vierailija kirjoitti:
Panee ensimmäisillä treffeillä. Tällöin ei tule enempää hukattua aikaa miehiin jotka ovat vain pillun perässä. Mikä juttu jatkuu seksinkin jälkeen, on miehellä ehkä jotain muutakin kiinnostusta.
Tämä on hyvä. Pätee puolin ja toisin. On monta naisystävää kenen kanssa sekstaillaan silloin tällöin mutta ei ne halua ketään koko ajan kattella. Vanhempana on elämää koettu, sitä ei enää tarvi toistaa mutta seksiä tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panee ensimmäisillä treffeillä. Tällöin ei tule enempää hukattua aikaa miehiin jotka ovat vain pillun perässä. Mikä juttu jatkuu seksinkin jälkeen, on miehellä ehkä jotain muutakin kiinnostusta.
Väärin. Juttu jatkuu seksisuhteena. Kuka nyt vaan kerran haluaa panna?
Ei välttämättä. Kyllä mulla ainakin on historiassani muutamia sellaisia tapauksia, joissa tavattiin naisen kanssa, harrastettiin seksiä kerran, ja sen jälkeen ei oltu enää missään yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä huokuu se, että AP näkee seksin jonkinlaisena vaihdon välineenä. "Jos minä annan seksiä, niin miehen tulee vuorostaan sitoutua minuun parisuhteen muodossa".
AP, harrasta seksiä jos haluat harrastaa seksiä. Älä harrasta seksiä sen takia että haluat "ostaa" seksillä parisuhteen.
Voihan sitä nähdä mitä haluaa. Minä näen asian niin, että ap on kyllästynyt siihen että häntä vedätetään ja käytetään hyväksi, ja sitten kadotaan kuin pieru saharaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Juttu jatkuu seksisuhteena. Kuka nyt vaan kerran haluaa panna?
Ei välttämättä. Kyllä mulla ainakin on historiassani muutamia sellaisia tapauksia, joissa tavattiin naisen kanssa, harrastettiin seksiä kerran, ja sen jälkeen ei oltu enää missään yhteyksissä.
Mun kokemukset on naisena erilaiset. Ei ole kuin yksi täysin yhden illan juttu ja sekin vain siitä syystä, että mies oli paikkakunnalla vaan käymässä ja aamulla lähti kotiinsa toiselle puolelle Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä nähdä mitä haluaa. Minä näen asian niin, että ap on kyllästynyt siihen että häntä vedätetään ja käytetään hyväksi, ja sitten kadotaan kuin pieru saharaan.
Mutta jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa omasta halustaan seksiä keskenään, niin ketä siinä silloin "vedätetään"?
Eri asia tietenkin, jos AP on esim aseella uhaten pakotettu harrastamaan seksiä. Mutta käsittääkseni tässä ei ole sellaisesta kyse, vaan AP on ihan omasta halustaan mennyt sänkyyn näiden miesten kanssa. Näin ollen minun on vaikea nähdä AP:ta uhriha. Hän on aikuinen ihminen, joka vastaa itse omista valinnoistaa, kuten me kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ja treenaa kroppa seksikkääseen kuntoon. Panosta kauneuteen, hiuksiin ja tyyliin, niin huomaat että miehet yhtäkkiä haluavat kanssasi enemmän.
Hahahaa, käyn 4-5 kertaa salilla ja painoindeksini on 19.
Olen kuulema kuuma, se onkin kaikki minkä he näkevät. Vaikka luen myös paljon kirjallisuutta ja olen kiinnnostunut monesta asiasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa omasta halustaan seksiä keskenään, niin ketä siinä silloin "vedätetään"?
Eri asia tietenkin, jos AP on esim aseella uhaten pakotettu harrastamaan seksiä. Mutta käsittääkseni tässä ei ole sellaisesta kyse, vaan AP on ihan omasta halustaan mennyt sänkyyn näiden miesten kanss
Siinä mielessä vedätetään että ap haluaa enemmän kuin vain sitä seksiä. Nämä seksimiehet ovat mukamas samalla asialla liikkeellä. Valehtelevat.
Nooh jos ajatellaan että minulla on pakkasessa jäätelötuutti ja minulla on lupa syödä se nyt heti tai sitten viikon päästä, muuttuvatko jäätelön ominaisuudet siinä?
Mielestäni jäätelöön ei tule mitään ylimääräistä lisäarvoa sillä, että sen antaa olla pakkasessa pitempään. Jos joku jotenkin tuunaisi jäätelöä tuossa noiden päivien aikana, tilanne voisi olla eri.
En näe miten seksin viivyttäminen tuossa oikein auttaisi. Jos mies ei näe muuta kiinnostavaa, niin aika ei asiaa muuta. Tuolloin mies voi esim. olla chad ja nainen perustiina.
Toki nainen voi yrittää järjestelmällisesti esitellä itsestään muita puolia ja tuottaa lisäarvoa tavalla, jonka ajattelee sitten joko kompensoivan "huonoa" seksiä, matalaa libidoa tai muuten koukuttavan miehen, mutta pelkkä odottaminen ei missään tapauksessa tee naisesta kiinnostavampaa. Nainen kuten mieskin voi yrittää tehdä vaikutuksen jännittävillä harrastuksilla, rahalla, hyvällä luonteella, saavutuksilla jne. mutta loppupeleissä ulkonäkö on keskeisintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä itse haluaisi olla ja elää parisuhteeseen naisen kanssa, joka kokisi ja tuntisi, että suurinta ja merkittävintä, mitä minä hänessä kokisin ja tuntsin olisi hänen alapäänsä ja erityisesti hänen pillunsa. - Ja ei. Ein ole homo en edes kaappihomo, vaikka edellisellä kerralla kun näin kirjoitin sain kuulla olevani.
Sinkkumies
Olet aarre. Olisipa kaltasiasi enemmän!
Minäkin ajattelin samaa. Missä tällaiset miehet piileksivät?<_
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen ja odotan vähintään 4 kk ennen kuin hyppään sänkyyn. Kunnolliset miehet ovat aina odottaneet, muut ovat sitten tippuneet aikaisemmin pois.
Onko ok että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa tämän "odotusajan", vai haluatko pakottaa miehen elämään pakkoselibaatissa sun itsekkäiden mielihalujen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ok että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa tämän "odotusajan", vai haluatko pakottaa miehen elämään pakkoselibaatissa sun itsekkäiden mielihalujen takia?
Miksi sen kaltainen mies edes haluaisi parisuhteeseen? Mies voi harrastaa sinkkuna seksiä ihan niin monen naisen kanssa kuin haluaa, eikä tarvitse odotella ketään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Nooh jos ajatellaan että minulla on pakkasessa jäätelötuutti ja minulla on lupa syödä se nyt heti tai sitten viikon päästä, muuttuvatko jäätelön ominaisuudet siinä?
Mielestäni jäätelöön ei tule mitään ylimääräistä lisäarvoa sillä, että sen antaa olla pakkasessa pitempään. Jos joku jotenkin tuunaisi jäätelöä tuossa noiden päivien aikana, tilanne voisi olla eri.
En näe miten seksin viivyttäminen tuossa oikein auttaisi. Jos mies ei näe muuta kiinnostavaa, niin aika ei asiaa muuta. Tuolloin mies voi esim. olla chad ja nainen perustiina.
Toki nainen voi yrittää järjestelmällisesti esitellä itsestään muita puolia ja tuottaa lisäarvoa tavalla, jonka ajattelee sitten joko kompensoivan "huonoa" seksiä, matalaa libidoa tai muuten koukuttavan miehen, mutta pelkkä odottaminen ei missään tapauksessa tee naisesta kiinnostavampaa. Nainen kuten mieskin voi yrittää tehdä vaikutuksen jännittävillä h
Ei se teekään naisesta kiinnostavampaa, vaan se karsii pois ne pahimmat seksin vonkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja kyseinen nainen näette nämä parisuhde- ja seksiasiat ihan eri tavalla, ja tuskin nainen etsii sinunlaista miestä. Joten sillä ei ole mitään väliä miten paljon panet ja ketä.
Lainaukset ei yllättäen taaskaan toimi, joten en saa lainattua aiempia kommentoijia.
Kysymykseni on seuraava: jos esim. 3 kuukauden odotus ennen ensimmäistä seksikertaa on hyvä ja toimiva kikka seuloa vain seksiä hakevat miehet pois, niin miksei käytännössä kukaan toimi noin, ja odota noin pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on selvää, että suhteen alussa käydään treffeillä ja tutustutaan vain sen aikaa, että varmistetaan se seksin saanti. Sen jälkeen kaikki on vain turhia lupauksia, jos edes niitäkään. Ei miehiä kiinnosta se treffeillä käyminen naisen luonteen ja seuran vuoksi vaan halutun lopputuloksen varmistamiseksi. Sitten se seksi on useimmille se asia mikä pitää parisuhteen kasassa. Jos se loppuu tai vähenee niin loppuu suhdekin, vaikka yhdessä oltaisiin oltu ja valat vannottu 20 vuotta sitten.
Aika surullista, jos parisuhteen ainoa motiivi on seksi.
Paljon on silti parisuhteissa lapsien vuoksi eläviä miehiäkin, joilla seksi on parisuhteesta loppunut jo vuosia sitten, mutta suhteessa ollaan sen tärkeimmän motiivin vuoksi eli lapset.
Tiedän, että se on raskasta, mutta joskus sitä miettiä kokonaisuutta, jossa puoliso on kuitenkin myös paras ystävä sen lisäksi, että hän on myös hyvä vanhempi. Stten koetetaan pitää yllä sitä, mitä on jäljellä eli kumppanuus ja vanhemmuus, vaikkei siihen enää erotiikka ja romanssi enää kuulukaan. Se on surullista ja jättää ihmisen vajaaksi, kun joutuu jättää osan itsestään ja tavan rakastaa pois, mikä itsestä kuuluisi nimenomaan parisuhteeseen. Tiedän, että on miehiäkin, ketkä ei petä kumppaneitaan ja ovat valinneet ainakin lasten kasvamiseen saakka omat tarpeensa syrjään ja muutoin elävät ihan tavallista arkea.
N40
Kyllä se parisuhde loppuu kun seksi loppuu - toiset ennemmin ja toiset myöhemmin. Eli haarat auki vaan ja olkaa tyytyväisiä jos miehelle vielä kelpaa.
Taas kun näitä miesten kommentteja lukee, niin ei voi muuta sanoa, että kyllä nuorilla naisilla on huomattavasti vaikeampaa pariutua nykyisin, kuin omanikäisilläni aikoinaan. Ihan hirveitä käsityksiä naisista ja seksistä. Empatia, kiintyminen, ihastuminen ja rakastuminen loistavat poissaolollaan. Seksiähetimulletässäjanyt. Ei minkäänlaista pitkäjänteisyyttä näytä näillä nuorilla miehillä olevan. Onko ihme, että naiset alkavat karttaa teitä?
N54