Te joilla oli lapsena nukketalo!
niin oliko teillä siihen joitakin nukkeja, jotka kuuluivat siihen nukkekotiin ja niillä leikitte vai miten sillä nukkekodilla leikittiin? Me vain järjesteltiin ja sisustettiin mutta ei meillä koskaan mitään hahmoja siellä ollut.
Kommentit (28)
Oli juu. Perus kaksikerroksinen Lunby-nukkekoti. Sain siihen parvekkeen, alakerran ja puutarhan. Aluksi oli vain se perusperhe, myöhemmin sain yhden pojan, kaksosvauvat ja uudet vanhemmat (edelliset alennettiin isovanhemmiksi). Pihalla oli myös kaksi kania. Oli myös sähköt, joulukuusessakin paloi sähkökynttilät.
Vierailija kirjoitti:
Oli juu. Perus kaksikerroksinen Lunby-nukkekoti. Sain siihen parvekkeen, alakerran ja puutarhan. Aluksi oli vain se perusperhe, myöhemmin sain yhden pojan, kaksosvauvat ja uudet vanhemmat (edelliset alennettiin isovanhemmiksi). Pihalla oli myös kaksi kania. Oli myös sähköt, joulukuusessakin paloi sähkökynttilät.
Jatkan vielä. Lainailin pikkuveljeltä moottoripyöriä ja legoautoja nukeille kulkupeleiksi. Ja pikkuveli välillä lainasi sitä alkuperäisen perheen isää leikkeihinsä. Kerran skeitatessa siltä sitten meni polvi. Taittui ikävästi sivulle toinen jalka polven kohdalta. Iskä korjasi sen rautalangalla, mutta ei siitä enää kovin hyvin toimivaa tullut.
Ei ollut mitään nukkeja, eikä tainnut olla paljon huonekalujakaan. En edes muista millaisia leikkejä leikin sen nukkekodin kanssa.
Muistaakseni leikin nukkekodissa niillä Fabuland legohahmoilla. Oli vähän isompia "eläimenpään" omaavia hahmoja
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vaan pieni lilliput-penaalikoti ja siinä oli kaksi pientä nukkea.
Se on melkein varmasti ollut vanhaa Polly Pocket-sarjaa. Laita google hakuun Polly pocket pencil case niin saatan yllättyä. Niitä on netti kirppiksillä myynnissäkin.
Mä sain mummilta lahjaksi Lunbyn nukkekodin ja ne nuket siihen mutta en mitään huonekaluja. Vanhemmat ei suostunut ostamaan huonekaluja koska ne oli liian kalliita, niin itse sitten askattelin niitä tyhjistä muropaketeista yms ja leikin sillä nukkekodilla myös.
Teininä mulla oli lemmikkihiiriä ja niillä oli pääsy häkistään siihen nukketaloon, ne hiiret tykkäsi siitä tosi paljon mutta myös rikkoivat sen talon :D
Kaverilla oli nukkekoti.
Eihän sillä voi oikeastaan leikkiä, sitä voi vain katsella.
Ihanaa! Tuli niin hyvä mieli ja hymy huuleen!