Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkuu lihavaksi...

Vierailija
20.05.2024 |

Olen aika loppu ja tuntuu että sietokykyni on täysin rajoillaan. Olen ollut mieheni kanssa 10 vuotta (olen silti vain 28vuotias). Olen koko yhdessäoloajan ollut pyöreähkö. Menimme pari vuotta sitten naimisiin. Miehestäni on tullut todella ilkeä. Hän katsoo minua halveksivasti, kommentoi syömisiäni aivan jatkuvasti ja huomauttelee ruoan määrästä. Syön kuulemma liian isoja annoksia. Jos sanon vastaan (kuten aina) hän vaan käy sanomaan että puolustelen aina lihavia ja ihannoin lihavuutta(????). Mulla on aina ollut hyvä itsetunto mut tuntuu että liika on liikaa. Alkaa rakoilemaan. Loukkaavinta on ollut kun hän sanoi häpeävänsä minua. Myös hänen äitinsä on arvostellut ulkonäköäni. Ja tänään hän sanoi, että hän on puhunut painostani veljeni kanssa(minusta tämäkin on tosi loukkaavaa, eikö me ollakaan "samassa joukkueessa"?). Asiat voi sanoa niin monella tavalla. Itse en jaksa olla kokoajan suurennuslasin alla. Olen toki ylipainoinen, n. kymmenen kilon verran. Suurin osa ylimääräisestä painosta on pakkautunut vatsan alueelle. Mulla on käsittääkseni ihan kauniit kasvot ja olen aika hellä ja iloinen. Itse kehun miestäni paljon. Mulle on tärkeää että toisella on rakastettu ja hyvä olo. Mieheni ei myöskään halua harrastaa usein seksiä. Minusta tietysti tuntuu siltä, että se johtuu ulkonäöstäni. Joskus saattaa mennä 3 viikkoa väliä. Itse hän vaan sanoo ettei häntä kiinnosta kun hän väsyy seksistä niin paljon. Olen puhunut miehelleni loukkaantuneista tunteistani. Olen myös kertonut, että tarvitsisin positiivista palautetta (jos saisin sitä ees joskus, kestäisin varmaan paremmin jatkuvan kritiikin). Olen myös kysynyt häneltä, että mitä hän on tehnyt mun aviomiehelle?! Mitä te ajattelette tästä? tarvitsisin näkökulmia, Kiitos!

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin eilen mieheltäni, että onko on pitää eräitä aika kapeita golfhousuja vai olenko liian pullea niihin. Mieheni vastasi, että housut ovat ihan hyvät.

Menin hetken kuluttua kysymään, että olisiko hän uskaltanut vastata toisin. 

Vierailija
122/122 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen kanssa erään kiltin tytön tai naisen oikeastaan. Hän on 32v, mutta käyttäytyy kuin teinit ja on tyttömäinen. Hän alkoi seurustelemaan jonkun rikollisen kanssa, koska piti tätä viehättävänä sekä jännittävänä elämän vaihteena. Huonosti siinä loppujenlopuksi kävi.

Millätavalla hän muka on muka "kiltti" noilla perusteilla? Kyllä tuolla on hyvinkin paljon päänsisäisiä ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla