Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkuu lihavaksi...

Vierailija
20.05.2024 |

Olen aika loppu ja tuntuu että sietokykyni on täysin rajoillaan. Olen ollut mieheni kanssa 10 vuotta (olen silti vain 28vuotias). Olen koko yhdessäoloajan ollut pyöreähkö. Menimme pari vuotta sitten naimisiin. Miehestäni on tullut todella ilkeä. Hän katsoo minua halveksivasti, kommentoi syömisiäni aivan jatkuvasti ja huomauttelee ruoan määrästä. Syön kuulemma liian isoja annoksia. Jos sanon vastaan (kuten aina) hän vaan käy sanomaan että puolustelen aina lihavia ja ihannoin lihavuutta(????). Mulla on aina ollut hyvä itsetunto mut tuntuu että liika on liikaa. Alkaa rakoilemaan. Loukkaavinta on ollut kun hän sanoi häpeävänsä minua. Myös hänen äitinsä on arvostellut ulkonäköäni. Ja tänään hän sanoi, että hän on puhunut painostani veljeni kanssa(minusta tämäkin on tosi loukkaavaa, eikö me ollakaan "samassa joukkueessa"?). Asiat voi sanoa niin monella tavalla. Itse en jaksa olla kokoajan suurennuslasin alla. Olen toki ylipainoinen, n. kymmenen kilon verran. Suurin osa ylimääräisestä painosta on pakkautunut vatsan alueelle. Mulla on käsittääkseni ihan kauniit kasvot ja olen aika hellä ja iloinen. Itse kehun miestäni paljon. Mulle on tärkeää että toisella on rakastettu ja hyvä olo. Mieheni ei myöskään halua harrastaa usein seksiä. Minusta tietysti tuntuu siltä, että se johtuu ulkonäöstäni. Joskus saattaa mennä 3 viikkoa väliä. Itse hän vaan sanoo ettei häntä kiinnosta kun hän väsyy seksistä niin paljon. Olen puhunut miehelleni loukkaantuneista tunteistani. Olen myös kertonut, että tarvitsisin positiivista palautetta (jos saisin sitä ees joskus, kestäisin varmaan paremmin jatkuvan kritiikin). Olen myös kysynyt häneltä, että mitä hän on tehnyt mun aviomiehelle?! Mitä te ajattelette tästä? tarvitsisin näkökulmia, Kiitos!

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta possu!!

Vierailija
82/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ongelma miehellä on, seksiä kerran kolmessa viikossa ja siitäkin liian väsynyt, ei ole normaalia. 

Sanoisin miehelle, että pidän itsestäni tällaisena ja olen kaunis ja ihana. Siinä miehelle vähän purtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyöreys kaunistaa kasvot :)

Vierailija
84/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne. 🤮

Vierailija
85/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole 35 vuoden aikana koskaan arvostellut ulkonäköäni, vaikka tällä hetkellä minulla on ylipainoa, enkä ole mikään ruusu.

Avaaja mies on ääliö tai hän haluaa eron, koska hänellä on toinen nainen tai ainakin hän on ihastunut toiseen naiseen.

Vierailija
86/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyöreää sorttia" lakkaa olemasta, kun laihduttaa liiat pois. Minunkin ystäväni oli ns.pyöreää sorttia, mutta hänestä tuli tosi kaunis kun laihdutti liiat "pyöreydet" pois.

Vierailija
87/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto ukolla, kun väsyy seksistä. 😆

Ala lehmitytöksi niin väsynyt ukko voi vain maata selällään.

Vierailija
88/122 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo ihan terveys mielessään mun painosta. Vaihdevuodet+mielialalääkkeet=+20kg kolmessa vuodessa.

Kukaan ei kertonut, että vaihtarien alkaessa pitää syödä vähemmän pysyäkseen saman kokoisena.

Sanoin vaan, että avo-osasto sairaalassa? Vai lisäkilot? Ymmärsi kyllä. Oloni on hyvä, liikun ja syön terveellisesti

Vierailija
89/122 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmettiä tämäkin kommentti on. Ei rakkauden pitäisi olla ulkonäöstä kiinni. Voi Herran jumala mikä ääliö täälläkin kommentoi.. Ja ihan oikeasti,  puolison ei kuulu vetää itsetuntoa alas, vaan nostaa sitä ylös. Puolin sun toisin. Parisuhteessa sun pitäisi tuntea olosi paremmaksi kuin missään. Jos näin ei ole  mieti tarkkaan. Suoraan sanottuna idootiilta tuntuu miehesi ja varsinkin jos antaa sukulaisten sua arvostella ja sinusta pahaa heille puhuu..Lusikalla on annettu hänelle... Tsemppiä sinulle. Kerää rohkeutta, ajattele omaa parastasi..

Vierailija
90/122 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreiden äänestäminen on tehnyt kumppanistasi vihamielisen.

91/122 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
92/122 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että miehesi runkkaa kun et ole läsnä. Suhde laiskistuu kun seksi lopahtaa. Samantien sanot, että nyt riittää ja näet kuinka kaipuu valtaa pian :) Et ole orja vaan ihana oma itsesi

Vierailija
93/122 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi on samaa ikäluokkaa niin runkkaa monta kertaa päivässä ja siihen menee kaikki mielenkiinto suhteeseen. Älä ole moksiskaan ja seuraa hänen pikkuhousujaan. Jos sperma on läpinäkyvää niin runkkari... Voit joskus kokeilla antaa kivaa ja jos sperma on harmaata niin vika on jossain muussa ja jos sperma on vähäistä ja läpinäkyvää niin runkkari......

Vierailija
94/122 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus loistaa poissaolollaan suhteessanne. Ei kukaan sano rakkaalle ihmiselle häpeävänsä häntä, paitsi persoonallisuushäiriöinen psykopaatti. 

En katselisi tuollaista vaan lähtisin.

Ei suhde tuosta muutu, vaikka laihtuisit tai lihoisit 20 kiloa. Sinussa olisi aina jotain vikaa puolisosi mielestä kuitenkin. 

Vierailija
95/122 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama tilanne. Mieheni kanssa ollaan oltu 7 vuotta ja alkuun olin hoikka pituus 167 ja paino tuolloin 60kg.

Tässä 7 vuoden aikana lihonut 78kg asti. Mahan seudulle tullut ja rintojen/ selän alueelle ja pepun ympärille.

Mieheni aina töksäyttää "" vitsillä "" jenkkakahvoistani ja välillä hän sanoo sitä suoraksi palautteeksi.

Aina puolustaudun hänelle ja hän menee heti puolustustilaan -> mykkäkouluun. Hänelle itselle on tullut kiloja myöskin vatsan alueelle 7 vuoden aikana.

Olen aina sanonut, että liikutaan yhdessä ja syödään terveellisesti, mutta hän ei halua, aina jokin syy. Hän arvostelee minun syömisiäni, vaikka lasken nykyään kaloreitani yhden appin avulla ja tarkastelen syömisiäni ,iso haloo jos kerran viikossa ostan suklaata 1 levyn . Hän itse ostelee rasvaisia ruokia ja kaljaa.

Mulla kanssa mitta täyttymässä pikkuhiljaa... palautetta saa antaa joo, mutta se voi olla ystävälliseen sävyyn, eikä tolleen halventavasti puhumalla tai ilkeään sävyitteiseen. Voimia toivotan sinne

Vierailija
96/122 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentavaa. Miksi siedätte tuollaista kohtelua? 

Vierailija
97/122 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset paremman!! Tsemppiä! <3

Vierailija
98/122 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehellesi, että olet onnellinen vain ylipainoisena ja eroa hänestä.

Vierailija
99/122 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen toiminta on juuri sellaista, mitä narsistin toiminta on. Ilkeys ja halveksunta alkaa naimisiinmenon jälkeen tai ainakin pahenee. Vaimoksi haetaan ei-näyttävä, mutta kiva ja luotettava äitityyppi, joka ei lähde heti ensimmäisestä eikä seuraavastakaan pahasta teosta. Seksi alkaa hiipua, koska kukapa nyt äitinsä kanssa haluaisi. Samalla mies katselee muita naisia netissä ja/tai livenä tai myös koskee niihin. Kotona olevaa naista pidetään äitinä, saatetaan jopa kutsua mammaksi tms. 

JUOKSE!

Tuossa aloituksessa oli monta asiaa, joille voisi olla nollatoleranssi. 

Vierailija
100/122 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo ihan terveys mielessään mun painosta. Vaihdevuodet+mielialalääkkeet=+20kg kolmessa vuodessa.

Kukaan ei kertonut, että vaihtarien alkaessa pitää syödä vähemmän pysyäkseen saman kokoisena.

Sanoin vaan, että avo-osasto sairaalassa? Vai lisäkilot? Ymmärsi kyllä. Oloni on hyvä, liikun ja syön terveellisesti

No et sitte hoksannu asiaa ennenku oli tullu jo 20kg lisää...

Et taida olla vaativalla alalla asiantuntijana.