Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu lihavaksi...

Vierailija
20.05.2024 |

Olen aika loppu ja tuntuu että sietokykyni on täysin rajoillaan. Olen ollut mieheni kanssa 10 vuotta (olen silti vain 28vuotias). Olen koko yhdessäoloajan ollut pyöreähkö. Menimme pari vuotta sitten naimisiin. Miehestäni on tullut todella ilkeä. Hän katsoo minua halveksivasti, kommentoi syömisiäni aivan jatkuvasti ja huomauttelee ruoan määrästä. Syön kuulemma liian isoja annoksia. Jos sanon vastaan (kuten aina) hän vaan käy sanomaan että puolustelen aina lihavia ja ihannoin lihavuutta(????). Mulla on aina ollut hyvä itsetunto mut tuntuu että liika on liikaa. Alkaa rakoilemaan. Loukkaavinta on ollut kun hän sanoi häpeävänsä minua. Myös hänen äitinsä on arvostellut ulkonäköäni. Ja tänään hän sanoi, että hän on puhunut painostani veljeni kanssa(minusta tämäkin on tosi loukkaavaa, eikö me ollakaan "samassa joukkueessa"?). Asiat voi sanoa niin monella tavalla. Itse en jaksa olla kokoajan suurennuslasin alla. Olen toki ylipainoinen, n. kymmenen kilon verran. Suurin osa ylimääräisestä painosta on pakkautunut vatsan alueelle. Mulla on käsittääkseni ihan kauniit kasvot ja olen aika hellä ja iloinen. Itse kehun miestäni paljon. Mulle on tärkeää että toisella on rakastettu ja hyvä olo. Mieheni ei myöskään halua harrastaa usein seksiä. Minusta tietysti tuntuu siltä, että se johtuu ulkonäöstäni. Joskus saattaa mennä 3 viikkoa väliä. Itse hän vaan sanoo ettei häntä kiinnosta kun hän väsyy seksistä niin paljon. Olen puhunut miehelleni loukkaantuneista tunteistani. Olen myös kertonut, että tarvitsisin positiivista palautetta (jos saisin sitä ees joskus, kestäisin varmaan paremmin jatkuvan kritiikin). Olen myös kysynyt häneltä, että mitä hän on tehnyt mun aviomiehelle?! Mitä te ajattelette tästä? tarvitsisin näkökulmia, Kiitos!

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 🐷

Vierailija
2/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse laihduttaa vai olla ylipainoinen? Mikäli et halua, ei tässä tapauksessa ole paljoa tehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavuus koetuksella!

Ei noilla perusteilla kukaan olisi mennyt naimisiin.

Tai, jos jossain mielenhäiriössä oli mennyt niin ei ainakaan jatkaisi yhteiselämää!

Yki 40:n avioliittovuoden aikana meistä ei kumpikaan ole kertaakaan mennyt henkilökohtaisiin moitteisiin

Tekemisestä voi sanoa mutta ei olemuksesta!

Jos asiat olisivat menneet siihen pisteeseen niin matot olisi leikattu halki vaimonkin aloitteesta!

Vierailija
4/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Normaalisti kuuluu kehua ja pitää hyvänä. Mies ei välitä susta paskan vertaa, kai sä nyt tajuut sen itsekin. Luuletko että haukkuminen kuuluu normaaliin parisuhteeseen, en väitä että teillä olisi normaali parisuhde. Sun mies on täys mulkku, ja sun täytyy erota, tai sit oikeasti vedät sitä lättyyn niin että lätisee. Pelkkä sanominen et: mua sattuu kun haukut mua ei riitä, vaan aivottomalle idiootille pitää näyttää konkreettisia juttuja, kuten tuo turpaan vetäminen. Puhuminen ei auta ikinä. Olet liian kiltti. Mies pitää sua pilkkanaan.

Vierailija
5/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta ihmiseltä ja kuten sanoit varmasti olet kaunis sekä iloinen ihminen, joten ansaitset jotain paljon parempaa. Ylipaino ei ketään määrittele ja jos olet ollut samoissa painoissa koko suhteesi ajan, niin miksi kummassa nyt siitä on tullut kynnyskysymys. Ja sitä paitsi kymmenen ekstra kiloa??!!! aika vähän.. Monen miehen miehen mielestä varmasti olisit just sopivan pyöreä. Mä olen pyöreämpi kuin sinä, mutta mieheni ei ole koskaan ikinä mitään pahaa sanonut yrittänyt vaan kehua minua, kun olen itse ollut aiheen kanssa ongelmissa.

Mieti mitä itse haluat elämältäsi ja suhteelta, onko miehesi enää se kumppani jonka kanssa haluat olla? Itse ainakin menettäisin itsetuntoni ja lihoisin varmaan lisää tuollaisessa tilanteessa, eikä se sen arvoista olisi. Muistaisin aina myös sen, että en saanut hyväksyntää semmoisena kuin olisin ollut.

Eroaminen ja luopuminen on vaikeaa. Pohdin itse suhteesta lähtemistä eri syistä tosin. On vaan niin hemmetin vaikeaa myöntää, että se mies ei olekaan se ihminen, miksi häntä luuli. Kaipa sitä pelkää myös jäävänsä yksin sekä on monia vaikeita käytännön asioita.

Toivottavasti se miehesi tulisi järkiinsä vielä. Kerro rehellisesti, mitä tunnet hänen sanomisista sekä kysy mikä se todellinen ongelma on.

Vierailija
6/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Normaalisti kuuluu kehua ja pitää hyvänä. Mies ei välitä susta paskan vertaa, kai sä nyt tajuut sen itsekin. Luuletko että haukkuminen kuuluu normaaliin parisuhteeseen, en väitä että teillä olisi normaali parisuhde. Sun mies on täys mulkku, ja sun täytyy erota, tai sit oikeasti vedät sitä lättyyn niin että lätisee. Pelkkä sanominen et: mua sattuu kun haukut mua ei riitä, vaan aivottomalle idiootille pitää näyttää konkreettisia juttuja, kuten tuo turpaan vetäminen. Puhuminen ei auta ikinä. Olet liian kiltti. Mies pitää sua pilkkanaan.

V*ttu kun taas korpeaa, jotenkin ärsyttää että heti aloitetaan ehdottamaan eroamista, ei sitä nyt niin vaan erota aivan pienen asian takia. Tässäkin tapauksessa mies on vähän huomauttanut että muija painaa, niin sinun mielestä pitäisi ottaa avioero? Ajattele ensin, kirjoita sitten.

Vierailija
7/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä äijä, kuulostaa todella ikävältä ihmiseltä. Sinkkuna sitten treeniä ja terveellinen ruokavalio, ennen kaikkea oman terveyden vuoksi.

Vierailija
8/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut miehellesi, että haluaisit sen kymppikilon pois? Miehellesi voi riittää jo se tieto, että haluaisit pudottaa hieman painoa. Omalle kumppanille voi olla joskus liiankin helppoa laukoa asioita suoraan vaikkei näin käyttäytyisi muiden kesken. 10 kiloa ei ole kovin iso urakka pudottaa, mutta kyllä sekin itsekuria vaatii.

Vierailija
9/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottavuus koetuksella!

Ei noilla perusteilla kukaan olisi mennyt naimisiin.

Tai, jos jossain mielenhäiriössä oli mennyt niin ei ainakaan jatkaisi yhteiselämää!

Yki 40:n avioliittovuoden aikana meistä ei kumpikaan ole kertaakaan mennyt henkilökohtaisiin moitteisiin

Tekemisestä voi sanoa mutta ei olemuksesta!

Jos asiat olisivat menneet siihen pisteeseen niin matot olisi leikattu halki vaimonkin aloitteesta!

Mikä on aloittajan oma ongelma, kun antaa itseään kohdella noin? Etkö saanut lapsuudessa kokea ehdotonta rakkautta, kun uskot ansaitsevasi tuollaisen kohtelun ja liiton. Olet turvallisuushakuinen ja ulkoa käsin ohjautuva, mutta olemme itse jokainen vastuussa omasta onnellisuudestamme ja valinnoistamme. Miten sinä haluaisit viettää loppuelämäsi?

Vierailija
10/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsoo minua halveksivasti". Joo. Jätä se. Ei sinua rakasta.

Vierailija
11/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttu kun taas korpeaa, jotenkin ärsyttää että heti aloitetaan ehdottamaan eroamista, ei sitä nyt niin vaan erota aivan pienen asian takia. Tässäkin tapauksessa mies on vähän huomauttanut että muija painaa, niin sinun mielestä pitäisi ottaa avioero? Ajattele ensin, kirjoita sitten.

Siinäpä korpeat :DD

Vierailija
12/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pidä helvetissä se äijä äläkä ruikuta. Mitä me voimme tehdä.. Ei mitään. 

Vierailija
13/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähän huomauttanut? Eli huomauttelee jatkuvasti törkeään ja ilkeään sävyyn, sanoo että häpeää toista, ruotii toisen painoa ulkopuolisten kanssa? Noin toimii vain ilkeä ihminen.

Vierailija
14/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg? Kyllä on pienestä kiinni miehen onni. Ei ole kummoinen mies. Luiskaanhan tuo on laitettava.

Vierailija
15/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että keksitty juttu.. Vastailee uikutus ja muka kehuilla. Pidä paskaksi, eroa, tai laihduta.. Moro. 

Vierailija
16/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi läskit loukkaantuvat siitä, että ovat läskejä?

Vierailija
17/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun mies häpee sinua ja et ole sen mielestä haluttava kun olet läski. Se että sua sanoo läskiksi ei ole haukkumista vaan se on faktan sanomista ääneen. 

Miksi et laihduta? Teet oikeastaan henkistä väkivaltaa miehellesi kun olet ruma.

Vierailija
18/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihminen joka ratkoo lättyyn lyömällä asioita, mut ihan hyvä neuvo tuokin, kiitos kun niin voimakkaasti oot mun puolella nakit ja muusi ;) *pus!

Kyllä mä kai haluaisin olla sen kymmenen kiloo laihempi, mut olen vaan pyöreää sorttia (miehen mielestä siis vaan vailla itsekuria). Olen välillä vähän laihtunutkin mut sit taas pullahtanut uudelleen. En tosiaan oo mikään yliherkkä ja saa tosiaan huomauttaa ym. Mutta se miten sen sanoo! Sanon kyllä herkästi takas ja huomautan kunnioituksen puutteesta. Mut en mä nyt ilkeileen ala! Rakkaus nyt on vähän muutakin kun ulkonäkö. Ite oon aina ekana sanomassa likkakavereille että lähde jos niitten suhteet menee päin helvettiä. Mikä ihmeen verho sitä onkaan silmillä oman suhteen suhteen. Vaikka kuinka ajattelis olevansa arvonsa tunteva nainen niin onko sitä kuitenkin vaan nurkassa vapiseva hiiri!?

Ihana kuulla muitten mielipiteitä asiasta (kiitos jo nyt tulleista!) ja tosiaan kaikki näkökulmat on tervetulleita!

t. ap

Vierailija
19/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on onnistunut kääntämään oman ylensyöntinsä miehen syyksi.

Vierailija
20/122 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuiko hän naimisiin  menon jälkeen tuommoiseksi? Millainen hän oli seurustelu aikana?