Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raha-asiat

Vierailija
20.05.2024 |

taisin sössiä oikeen urakalla oman talouden, kun aiemmin sain toimeentulotukea, mutta 6.5. olen oikeutettu työmarkkinatukeen. Olisin kuitenkin ilmeisesti saanut toimeentulotukea vielä tälle kuulle, mutta en sitä tajunnut. Työmarkkinatuen hakemuksen käsittely kestää arviolta 20pv ja se pitää hakea takautuvasti eli tämä hakemus varmaan hylätään koska oikeus alkoi vasta 6.5. Käykö tässä nyt niin että joudun laittamaan vielä uuden hakemuksen, ja odottamaan yhteensä noin 40 päivää rahattomana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenkohan vuoden kokemus aloittajallakin on, vaikuttaa alan ihmiseltä, eikä silti vielä oikein suju, ehkä ihan hyvä, että nämä tapaukset eivät tule sinne töihin "ei oppimaan".

Vierailija
2/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monenkohan vuoden kokemus aloittajallakin on, vaikuttaa alan ihmiseltä, eikä silti vielä oikein suju, ehkä ihan hyvä, että nämä tapaukset eivät tule sinne töihin "ei oppimaan".

puoli vuotta tässä on työttömänä ollu intin jälkeen ja kesän jälkeen lähen yliopistoon, mutta hyvä se on tulla tänne mussuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle kuulle ehdit vielä hyvin hakea toimeentulotukea, minä sinuna hakisin koska  aikaa kuluu ennen kun eka työmarkkinatuki tulee, melko varma olen että saat.

Vierailija
4/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä tämän kuun toimeentulotuki koska  työmarkkinatuki raha ei tässä kuussa vielä tule,.

Vierailija
5/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna laittaisin tt hakemuksen menemään ja soittaisin tai laittaisin viestin kelan palvelussa perään että kiirehtivät , kiitos . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi