Harmittaa, kun ei voida miesystävän kanssa tehdä mitään mikä maksaa
Hän on täysin rahaton. On yrittäjä. Ei pysty nyt maksamaan itselleen palkkaa, mutta kulut juoksee. Ei siis saa mistään mitään. Isot kaupat on työn alla ja varmistuu hetkenä minä hyvänsä. Mutta meidän suhteelle tää on tosi rankkaa. Joudun maksamaan kaiken, jos vietetään yhdessä aikaa. Mies on kirjoilla äitinsä luona, mutta käytännössä asuu asuntoautossa. Syö ja käy suihkussa mun luona, tai äidillään. Miestä nolottaa kovasti se että loisii mun rahoilla, mutta ei voi oikein muutakaan, viettää silti paljon aikaa itsekseen työjutuissaan. Minäkin olen alkanut miettimään, kuinka kauan jaksan tukea. Piilottelen ostoksiani koska miehellä ei itsellään ole varaa ostaa edes uusia kalsareita. Mies kyllä lupaa korvata tän kaiken mulle sitten kun alkaa tienata, mutta alkaa usko loppua. Ja se hänen stressi alkaa vaikuttaa minuunkin. Miten tästä selviäis?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että hän on yrittäjä, ja isot kaupat ovat työn alla?
Varasto-komediassa oli yrittäjä=Ex-mies joka yritti tappaa vaimon monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Siis joku käy salaa viinilasillisella! Ei siis yhdessä voi mennä ja ostaa 2 lasia viiniä? Ei ihme ettei suhteet kestä.
Niin?
1) Mieheni ei juo alkoholia eikä viihdy baareissa. Pitäisikö väkisin lähteä juomaan limonadia seurakseni?
2) Halusin nimenomaan käydä suoraan töiden jälkeen. Mies pääsi myöhemmin töistä ja työpaikka on ihan eri suunnalla. En olisi odotellut, vaikka joisikin viiniä.
3) Halusin istua rauhassa omissa ajatuksissani. En kaipaa kaikkeen miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmistunut aiemmin korkeakoulusta.Aloitin uudet korkeakouluopinnot ja en saa mistään mitään tukia.Olen mieheni kanssa naimisissa.
Mieheni maksaa ihan kaiken ja tämä on miehelleni täysin ok.Mieheni on kannustanut opiskeluun minua.
Tällaiset asiat menevät niin,miten näistä sovitaan.
Tiedän,että joillekin tällaiset rahaan liittyvät asiat olisi ongelma parisuhteessa, mutta meillä ei ole.
Teillä on varmaan kyse pitkästä liitosta ja opiskeletkin varmasti oikeasti etkä kieltäydy puhumasta rahasta miehesi kanssa "häpeään" vedoten. Tuskin olet aloittanut toisen tutkinnon opiskeluakaan miehen kanssa raha-asioista sopimatta? Ehkä jopa kompensoit taloudellista tukea kantamalla päävastuun kotitöistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen valmistunut aiemmin korkeakoulusta.Aloitin uudet korkeakouluopinnot ja en saa mistään mitään tukia.Olen mieheni kanssa naimisissa.
Mieheni maksaa ihan kaiken ja tämä on miehelleni täysin ok.Mieheni on kannustanut opiskeluun minua.
Tiedän,että joillekin tällaiset rahaan liittyvät asiat olisi ongelma parisuhteessa, mutta meillä ei ole.
Teillä on varmaan kyse pitkästä liitosta ja opiskeletkin varmasti oikeasti etkä kieltäydy puhumasta rahasta miehesi kanssa "häpeään" vedoten. Tuskin olet aloittanut toisen tutkinnon opiskeluakaan miehen kanssa raha-asioista sopimatta? Ehkä jopa kompensoit taloudellista tukea kantamalla päävastuun kotitöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi luottaa 100% ja samalla olla varovainen. Jospa miehen yritys lähteekin nousuun. Ja jos lähtee, korvaako kaiken monin kerroin kuten lupaa, vai lemppaako minut. Mulla olis säästöjä, joita voisin tarvittaessa lainata, mutta mies ei onneksi niistä tiedä. Jälkeenpäin voi kaduttaa, että autoin/en auttanut. Tää on niin vaikeeta.
Ap
Tilaa PRH:lta hänen yrityksensä tilinpäätös. Siitä näet, miten pahasti on veloissa.
Älä koske säästöihin. Suhtaudu mieheen maksullisena seurana, koska tällä asetelmalla se on totuus.
Liiketoiminnan alussa yritystä pyöritetään lainarahalla tai sijoittajien rahoilla. Jos yritystä ei saada tämän jälkeen tuottavaksi, sitä ei kannata jatkaa. Muutenhan se on kuin maksaisi omasta pussista tästä elämänt
Kyllä kyseessä on maksullinen mies, mitä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut mieheni aika kauan ja ollaan oltu jo useita vuosia naimisissa.Olen sopinut mieheni kanssa opintoihin hakeutumisesta.Kaikki on yhdessä puhuttu ja sovittu. Olen yrittänyt tehdä kotitöitä parhaani mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi luottaa 100% ja samalla olla varovainen. Jospa miehen yritys lähteekin nousuun. Ja jos lähtee, korvaako kaiken monin kerroin kuten lupaa, vai lemppaako minut. Mulla olis säästöjä, joita voisin tarvittaessa lainata, mutta mies ei onneksi niistä tiedä. Jälkeenpäin voi kaduttaa, että autoin/en auttanut. Tää on niin vaikeeta.
Ap
Tilaa PRH:lta hänen yrityksensä tilinpäätös. Siitä näet, miten pahasti on veloissa.
Älä koske säästöihin. Suhtaudu mieheen maksullisena seurana, koska tällä asetelmalla se on totuus.
Liiketoiminnan alussa yritystä pyöritetään lainarahalla tai sijoittajien rahoilla. Jos yritystä ei saada tämän jälkeen tuottavaksi, sitä ei kannata jatkaa. Muutenhan se on kuin maksaisi omasta pussista tästä elämäntavasta. Jos ei ole varaa elää sellaista elämää
Hmmh, jännä ohje... Pitäisiköhän minunkin alkaa suhtautua naisystävääni maksullisena seurana, kun hänellä ei ikinä ole varaa mihinkään?
#miesvihanäkyväksi
Mikä muuttuisi? Noinhan sinä olet suhtautunut kaikkiin naisiin niin kauan kuin olen kirjoituksiasi täällä nähnyt. Tai no, uutta on se, että sinulla on muka naisystävä. Jos on totta niin voi naisraukkaa!