Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkimaailmasta tietäviä? Toivon vastauksen!! Älkää naurako, olen tosissani.

Vierailija
20.05.2024 |

Minulla on ollut jo pitkään, että erään maan päältä poistuneen merkitsevän ihmisen henki on välillä kanssani ja auttaa minua. En kuitenkaan ole varma.

Tein eilen testin, ajattelin häntä kovin, laitoin hattuun kolme rutistettua kieltävää lappua ja kolme myöntävää.

Sitten kysyin hengeltä, että oletko sinä korkeimmasta valosta, haluatko auttaa minua ja tukea.

Nostin lapun ensiksi tuli en, toistin saman uudelleen tuli kyllä, toistin saman kolmannen kerran ja tuli en.

En voinut uskoa kieltävää vastausta!! Oliko temppuni väärä tapa yrittää saada vastausta vai onko tosiaan asia niin, ettei tuo henki ajattele niin vaikka minulla on vahvatunne siitä.

Voiko hengeltä kysyä noin? Tosin itsehän laput kirjoitin ja nostin eli oliko minulla vain huono tuuri ja henki ei suostunut lähtemään mukaan tuohon temppuun?

Mitä mieltä olette?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sanoa sille hengelle jeesuksen, jumalan pojan nimeä ja kato mitä se siitä tykkää :) tuolla tavalla voi kuulemma testata mistä ne on peräisin. Joku korkeimman valon kysely on vähän turhaa. Jos et osaa itse erottaa varmasti, niin helpostihan ne voi sua kusettaakin.

Vierailija
22/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana paholainen on ollut valhettelija jo alusta asti. Ei siis kannata luottaa sellaisiin.

Jos haluat varmasti luotettavaa ja turvallista apua, niin sitä voi pyytää rukouksessa Jeesukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yritä keskittyä todelliseen maailmaan ja eläviin ihmisiin. Kuolleet ovat kuolleita, he eivät ole enää täällä. Toki he elävät muistoissasi. Kuulostat nyt hieman epävakaalta ja jos jatkat tuota kuolleiden miettimistä, saatat sairastua mieleltäsi. Onko sinulla ystäviä tai läheisiä? Soita elävälle ihmiselle, sovi tapaamisia elävien ihmisten kanssa. He auttavat sinua pärjäämään täällä todellisessa maailmassa. Et tarvitse kuolleita ihmisiä arjessasi, päästä heistä jo irti. 

Vierailija
24/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja toistin kysymyksen kolme kertaa, koska hengen on puhuttava kolmannella kerralla totta.

Ap

Mikset uskonut kolmatta vastausta? Mikä asiassa on epäselvää?

Ehkä nää on hälle ensimmäisiä yliluonnollisen kokemuksia, niin haluaa uskoa siitä hyvää että voi jatkaa sen kans tekemisissä olemista. Tuohan se elämään jotain jännää, merkittävää ja siistiä, niin olis kai se harmi joutua luopuun siitä vaikka se ei oliskaan oikeasti hyväksi?

Vierailija
25/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin myös kiinostusta tuon ihmisen elävään sisareen, ehkä olen jopa ihastunut siihen, ajattelin kerran kovin tätä sisarta ja sitä mitä meillä olisi yhdessä, yhtäkkiä meinasin vetää purkumin henkeeni, mutta sain sen viime hetkellä kakaistua ulos.

Minulla tuli heti tunne, että tuo kuollut sisarpuolisko viestitti minulle jotain. Mietin, että suuttuiko hän ajatuksistani. Mielessäni kerroin hänelle, etten halua hänen sisarelleen mitään pahaa ja vaikea tunteita on vieläkin niin enää ei ole tullut varotusmerkkejä.

Minusta tuntui, että joko hän suuttui ja sanoi, että älä yritä lähestyä sitä, tai sitten muistutti, että älä kohtele sitä huonosti

Mitä mieltä olette?

Ap

Mitä mieltä olette?

Ap

Vierailija
26/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koin myös kiinostusta tuon ihmisen elävään sisareen, ehkä olen jopa ihastunut siihen, ajattelin kerran kovin tätä sisarta ja sitä mitä meillä olisi yhdessä, yhtäkkiä meinasin vetää purkumin henkeeni, mutta sain sen viime hetkellä kakaistua ulos.

Minulla tuli heti tunne, että tuo kuollut sisarpuolisko viestitti minulle jotain. Mietin, että suuttuiko hän ajatuksistani. Mielessäni kerroin hänelle, etten halua hänen sisarelleen mitään pahaa ja vaikea tunteita on vieläkin niin enää ei ole tullut varotusmerkkejä.

Minusta tuntui, että joko hän suuttui ja sanoi, että älä yritä lähestyä sitä, tai sitten muistutti, että älä kohtele sitä huonosti

Mitä mieltä olette?

Ap

Mitä mieltä olette?

Ap

Jos jonkun merkin tuosta haluaa, niin vois merkitä sitä että ei kannata, jätä rauhaan

Vierailija
27/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaikella ystävyydellä, kertomasi kuulostaa kajahtaneen ihmisen sepustuksilta. En osaa sanoa voiko henkimaailmaa olla olemassa, mutta on varmaa että nyt sinä itse näet merkityksiä ja yhteyksiä asioissa jotka ovat puhtaasti yhteensattumia. 

Keskity yhteyteen elävien ihmisten kanssa, ja jos kaipaat hengellistä tukea niin kirkko voisi olla oikea osoite. 

Toivon sinulle kaikkea hyvää 

Vierailija
28/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja toistin kysymyksen kolme kertaa, koska hengen on puhuttava kolmannella kerralla totta.

Ap

Ehkä nää on hälle ensimmäisiä yliluonnollisen kokemuksia, niin haluaa uskoa siitä hyvää että voi jatkaa sen kans tekemisissä olemista. Tuohan se elämään jotain jännää, merkittävää ja siistiä, niin olis kai se harmi joutua luopuun siitä vaikka se ei oliskaan oikeasti hyväksi?

Jos ihminen uskoo että hengen pitää kertoa totuus kolmannella kerralla, mutta saa omasta mielestään vastauksen joka ei miellytä saako silloin konsultoida vauvafi-palstaa? Onko tää vähän kuin toisen lääkärin mielipiteen kysymistä?

Vierailija
29/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuolleet useinkin auttavat eläviä. Jos yhteys tuntuu hyvältä ja tunnet että saat apua, eikä asiassa ole sinulle mitään pelottavaa tai negatiivista, kaikkihan on hyvin. Minua auttaa toisinaan eräs rakas edesmennyt. Olen käsittänyt, että jonkinlainen yhteys edesmenneisiin on aika yleistä. (jos henki alkaa puhua että tahtoo sinut luokseen henkimaailmaan, olisin vähän huolissani, jokainen lähtee kun aika on, ei sitä ole syytä yrittää muuttaa)

Tuosta purkkajutusta on vaikea sanoa varmasti ulkopuolisen, voi olla että asia on niin kuin ajattelet, tai sitten se oli vain sattuma. Itse olet paras asiantuntija. 

Aika aloittelija olen kuitenkin näissä yhteyksissä henkiin, kannattaa varmaan kysyä muualta kuin tältä palstalta, jos haluaa parempia vastauksia.

Vierailija
30/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henget eivät "temppuile" tuolla tavalla. Monenmonituiset ihmiset ovat yrittäneet kysyä "mummovainaalta" tuolla menetelmällä apua esim. lottonumeroihin -ja heikoin menestyksin.

Miten "elävät" sitten saavat rakkaaseen vainajaan yhteyden? Unien avulla! Unet ovat ikiaikainen silta henkimaailmaan. Me kohtaamme rakkaitamme unessamme. Rukoile illalla Jeesusta siunaamaan ja varjelemaan untasi. Muistele rakasta vainajaasi ja lähetä hänelle rakkautta. Hän ilmestyy uniisi, jos hänellä on viesti.

Jos muuten tuolla tavalla, mitä kuvasit, tunnet hänen rakkautensa lähelläsi, hän silloin lähettää sinulle rakkautta. Rakkaus säilyy yli kuoleman. Sielu ei muutu vaikka se lähtee ruumiista ja hylkää ruumiinsa. 

Älä koskaan harrasta spiritismiä tai koita aktiivisesti houkutella henkiä luoksesi. 

Vierailija
31/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aamulääkkeet jäänyt ottamatta?

Vierailija
32/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä äitee nyt juttujanne. Teidän ja kaltaistenne kanssa pitäisi täällä samassa yhteiskunnassa vielä toimia :(

Vierailija
33/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mahdollista, että sinulla on poikkeuksellisia mediumistisia taipumuksia.

Täytyy kuitenkin ymmärtää, että jos me koetamme päästä yhteyteen vainajan kanssa, me teemme hänelle vääryyttä, me häiritsemme hänen tärkeintä työtään. 

Sillä kuoleman jälkeen lähes jokaiselle vainajalle alkaa tuonelan elämä, jolloin hänen alempi luontonsa työskentelee/kamppailee oman itsekkyytensä parissa, siis niiden luonteen heikkouksien kanssa, jotka häntä riivasivat edellisessä maa elämässä ja joita hän ei jaksanut tai edes halunnut voittaa, kuten erilaiset himot ja riippuvuudet. Nyt hänen on ne voitettava ja hän elää tuonelassa vain ja ainoastaan niitä voittaakseen. Vasta sen jälkeen hänelle aukeaa mahdollisuus taivaselämään. Jälkimmäinen mahdollisuus riippuu hänen muusta maaelämästään; osasiko hän rakastaa ketään epäitsekkäästi, oliko hänellä mitään epäitsekkäitä, kauniita ja jaloja ajatuksia, sanalla sanoen omasiko hän mitään sellaista, jolla on mahdollisuus puhjeta kukkaan korkeammalla tasolla. 

Jos olet yhteydessä vainajaan, olet yhteydessä vain tähän kehitystä kaipaavaan osaan ihmisestä, hänen korkeammat puolensa eivät ole tuonelassa häneen yhtyneenä, joten voisi oikeastaan sanoa, että parhaimmillaankin seurustelet vain ihmisen iljettävimmän kuoren kanssa. 

Tämä totuus on tuotu ilmi kaikissa maailman uskonnoissa, ainakin niiden alkuperäisissä opetuksissa: älä häiritse

kuolleita. Yhteydenotto kuolleeseen on aina hänelle vahingollista. 

On myös olemassa riski, ettet ole tekemisissä edesmenneen ihmisen kuoren kanssa, vaan ihmiseksi tekeytyvän enemmän tai vähemmän kehittymättömän hengen kanssa. 

Tällaisessa yhteydenpidossa kummallekaan osapuolelle ei siis ole tarjolla mitään voitettavaa, pelkästään menetettävää. 

Vierailija
34/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä äitee nyt juttujanne. Teidän ja kaltaistenne kanssa pitäisi täällä samassa yhteiskunnassa vielä toimia :(

Sehän se tässä vähän huolestuttaa, kun kysyin hengeltä apua ja tein virkavirheen töissäkin. :(

Ap

Vierailija
35/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se tässä vähän huolestuttaa, kun kysyin hengeltä apua ja tein virkavirheen töissäkin. :(

Ap

En ollut minä.

Ap

Vierailija
36/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaarallinen leikki. Etsimällä yhteyttä kuolleisiin saa yhteyden demoneihin, jotka esittävät olevansa hyviä. Vai onko toi korkein valo Lucifer?

Vierailija
37/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henget eivät "temppuile" tuolla tavalla. Monenmonituiset ihmiset ovat yrittäneet kysyä "mummovainaalta" tuolla menetelmällä apua esim. lottonumeroihin -ja heikoin menestyksin.

Miten "elävät" sitten saavat rakkaaseen vainajaan yhteyden? Unien avulla! Unet ovat ikiaikainen silta henkimaailmaan. Me kohtaamme rakkaitamme unessamme. Rukoile illalla Jeesusta siunaamaan ja varjelemaan untasi. Muistele rakasta vainajaasi ja lähetä hänelle rakkautta. Hän ilmestyy uniisi, jos hänellä on viesti.

Jos muuten tuolla tavalla, mitä kuvasit, tunnet hänen rakkautensa lähelläsi, hän silloin lähettää sinulle rakkautta. Rakkaus säilyy yli kuoleman. Sielu ei muutu vaikka se lähtee ruumiista ja hylkää ruumiinsa. 

Älä koskaan harrasta spiritismiä tai koita aktiivisesti houkutella henkiä luoksesi. 

Ihminen joutuu nukkuessaan sisäisten tunteidensa, halujensa ja himojensa maailmaan. Tämä tavanomaisen unennäön tila on psyykkinen tunnemaailma, se on täynnä alitajuntamme impulsseja, mielikuvituksemme värittäminä. 

Ihminen on tavanomaisesta unessa kykenemätön tahdollaan tietoisesti ohjaamaan toimintaansa, hänen järkensä ja huomiokykynsä on kokonaan mielikuvituksen vallassa. Tutkiessamme uniamme huomaammekin, että ne ovat tunteidemme, tietoisten tai tiedostamattomien, värittämiä.

Jos kaipaamme kovasti jotakuta, ei ole mitenkään tavatonta, että uneksimme tapaavamme hänet. Jos himoitsemme jotakuta, ei ole tavatonta että olemme intiimissä kanssakäymisessä hänen kanssaan. 

Huomaamme myös, että unissamme olemme usein paljon raaempia ja eläimellisempiä kuin päivätajunnassamme. Voimme tehdä ja tuntea sellaista, jota emme hereillä ollessamme hyväksyisi. Toisaalta voimme olla myös paljon sivistyneempiä ja parempia kuin valveilla ollessamme. Unissamme kosketamme alitajuntaamme ja niitäkin puolia itsestämme, joita emme valveilla ollessamme tiedosta olevamme tai joita emme päivätietoisuudessa ehkä uskalla tai osaa vielä olla. 

Kaikki ne tunteet, toivomukset ja intohimot, jotka ihminen valveilla ollessaan hillitsee, siirtyvät alitajuntaan, ne ottavat unennäkijän unitilassa valtaansa. Me emme muista unistamme päivätajunnassamme murto-osaakaan, ehkä vain sen unen mitä näimme juuri ennen heräämistämme. 

Voimme nähdä myös ennustavia unia, joilla on suoranainen yhteys valve elämäämme ja tulevaisuuteen; välähdyksiä tulevasta kuten läheisemme sairauden tai vieraita paikkakuntia jotka myöhemmin nähdessämme tunnistamme tutuiksi Tällaiset unet ovat harvinaisempia, ne ovat kokemuksia syvemmästä unitilasta, joka on kauempana päivätajunnasta. 

Kaiken kaikkiaan uniin kannattaa suhtautua suurella varauksella, ne ovat pitkälti symbolia. Esimerkiksi erilaiset himomme ja halumme saattavat unissa ottaa muotoja eläinhahmoina, jotka usein pyrkivät hyökkäämään kimppuumme. Unissa asiat saattavat myös esiintyä ylösalaisin käännettyinä. 

Vierailija
38/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ihminen uskoo että hengen pitää kertoa totuus kolmannella kerralla, mutta saa omasta mielestään vastauksen joka ei miellytä saako silloin konsultoida vauvafi-palstaa? Onko tää vähän kuin toisen lääkärin mielipiteen kysymistä?

Toisen lääkärin mielipiteet voi joskus olla aiheellisia, mutta tää vaikuttaa tapaukselta joka haluaa mahdollisimman paljon eri vastauksia joista poimia sitten ne mieleisimmät :D

Vierailija
39/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette?

Ap

Mitä mieltä olette?

Ap

Tuskin oli kuollut sisarpuolisko, älä kuuntele noita pahoja henkiä. Saa sitä varmaankin ihastunut olla. Tuskin haluat mitään pahaa ihastuksellesi? 

Vierailija
40/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia taisi liittyä siihen että viestintä ei toimi noin, kovin hyvin. Tai osa on hyviksiä ja osa pahiksia. Joku voi väittää olevansa vaikka Jeesus. Eli varovaisuus on tarpeen. Hyvä jos kommunikaatio toimii turvallisella tavalla ja sä asetat rajat. Pahiksia saa aina siirtää varovasti ulospäin itsestä ja kodista, jos näkyilee tai liekö löytävät valon joku päivä. Jospa löydät vastauksia tutkimalla englanninkielisiä kirjoja, nettiä ja videoita. Suomeksikin on jo jotain.

Kunhan et suoraan usko kaikkea horinaa. Yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Eri näkökulmista lähtien. Silti voi vetää siellä johtolankoja. Iltarukous silti kannattaa korkeimpaan, ei sinne missä on demigods. Joskus meditaatio voi auttaa tai selvätietoisuus. Positiivinen taajuus. Maalaisjärki. Maadoitus sopivasti. Sä olet itsesi pomo, ei muut. Kunhan ei aivopeseydy, jos joku yrittää manipuloida tai uskotella - oli se ihminen tai henki.

Jos on helposti aivopestävissä ja käskettävissä, on parempi ettei kokeile mitään. Mielenhallinta pitää erottaa yhteyksistä. Pitää olla vähän itsepäinen. Turvallisuus edellä. Ja itse pysyy ystävällisenä tai yrittää kehittää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän