Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkimaailmasta tietäviä? Toivon vastauksen!! Älkää naurako, olen tosissani.

Vierailija
20.05.2024 |

Minulla on ollut jo pitkään, että erään maan päältä poistuneen merkitsevän ihmisen henki on välillä kanssani ja auttaa minua. En kuitenkaan ole varma.

Tein eilen testin, ajattelin häntä kovin, laitoin hattuun kolme rutistettua kieltävää lappua ja kolme myöntävää.

Sitten kysyin hengeltä, että oletko sinä korkeimmasta valosta, haluatko auttaa minua ja tukea.

Nostin lapun ensiksi tuli en, toistin saman uudelleen tuli kyllä, toistin saman kolmannen kerran ja tuli en.

En voinut uskoa kieltävää vastausta!! Oliko temppuni väärä tapa yrittää saada vastausta vai onko tosiaan asia niin, ettei tuo henki ajattele niin vaikka minulla on vahvatunne siitä.

Voiko hengeltä kysyä noin? Tosin itsehän laput kirjoitin ja nostin eli oliko minulla vain huono tuuri ja henki ei suostunut lähtemään mukaan tuohon temppuun?

Mitä mieltä olette?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailma ei tarvitse lappuja. Riittää kun kysyy ajatuksissa. Kyllä ne kuulee.Lapuilla ei saa sen luotettavampia vastauksia. Kyse on omasta herkkyydestä ennen kaikkea.

Vierailija
42/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kolme ei-lappua ja yksi kyllä-lappu,jokaisella nostolla on 75%:n todennäköisyys nostaa ei-lappu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietosi" henkimaailmasta ovat vaarallisen virheellisiä kuten se lappujuttu, että hengen pitäisi vastata kolmannella kerralla totta. Ihan ihme sepustusta 

Suosittelen jättämään nuo leikit. Jos haluat ottaa yhteyttä tuonpuoleiseen, tee se vain rukoilemalla Jumalaa ja Jeesusta Kristusta. Lisäksi mielessäsi aina muista sanoa se, migun toivottavasti uskot, että Jeesus Kristus on sinun herrasi. Jostain olen joskus lukenut, että hengeltä pitäisi myös aina kysyä, että onko Jeedus Kristus hönen herransa. Pahoilla hengillähän ei ole. En sitten tiedä, kykenevätkö valehtelemaan sen suhteen.

Varmintaolisi unkhtaa nuo jutut ja keskittyä maanpäälliseen elämään. Ja lisäksi toki rukoilla joka päivä eli puhua asioitaan Jumalalle, se on hyväksi.

Vierailija
44/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan mahdollista, että sinulla on poikkeuksellisia mediumistisia taipumuksia.

Täytyy kuitenkin ymmärtää, että jos me koetamme päästä yhteyteen vainajan kanssa, me teemme hänelle vääryyttä, me häiritsemme hänen tärkeintä työtään. 

Sillä kuoleman jälkeen lähes jokaiselle vainajalle alkaa tuonelan elämä, jolloin hänen alempi luontonsa työskentelee/kamppailee oman itsekkyytensä parissa, siis niiden luonteen heikkouksien kanssa, jotka häntä riivasivat edellisessä maa elämässä ja joita hän ei jaksanut tai edes halunnut voittaa, kuten erilaiset himot ja riippuvuudet. Nyt hänen on ne voitettava ja hän elää tuonelassa vain ja ainoastaan niitä voittaakseen. Vasta sen jälkeen hänelle aukeaa mahdollisuus taivaselämään. Jälkimmäinen mahdollisuus riippuu hänen muusta maaelämästään; osasiko hän rakastaa ketään epäitsekkäästi, oliko hänellä mitään epäitsekkäitä, kauniita ja jaloja ajatuksia, sanalla

Minua aikoinaan vaivasi paljon kun spirituslisteilla ja teosofeilla on erilaiset käsitykset samoista asioista ja niiden syistä. Astraalisiin kuoriin en välttämättä usko kovin paljon. Miksi läheisimmät henget tulisivat yhä uudelleen meedion kautta omina persoonallisuuksinaan jos he olisivat vain jotain astraalimaailmaan jääneitä energeettisiä kuoria hengen siirtyessä eteenpäin? Mutta ilmeisesti siinä vaiheessa yhteys ei ole mahdollista kun henkilö siirtyy taivaaseen.

Vierailija
45/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska henkiä, jumalia, maahisia, kummituksia, enkeleitä jne EI OLE OLEMASSA niin helppo sanoa että kuvittelet olemattomia.

Vierailija
46/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tietosi" henkimaailmasta ovat vaarallisen virheellisiä kuten se lappujuttu, että hengen pitäisi vastata kolmannella kerralla totta. Ihan ihme sepustusta 

Suosittelen jättämään nuo leikit. Jos haluat ottaa yhteyttä tuonpuoleiseen, tee se vain rukoilemalla Jumalaa ja Jeesusta Kristusta. Lisäksi mielessäsi aina muista sanoa se, migun toivottavasti uskot, että Jeesus Kristus on sinun herrasi. Jostain olen joskus lukenut, että hengeltä pitäisi myös aina kysyä, että onko Jeedus Kristus hönen herransa. Pahoilla hengillähän ei ole. En sitten tiedä, kykenevätkö valehtelemaan sen suhteen.

Varmintaolisi unkhtaa nuo jutut ja keskittyä maanpäälliseen elämään. Ja lisäksi toki rukoilla joka päivä eli puhua asioitaan Jumalalle, se on hyväksi.

Myös satuolentojen totena pitäminen pitää lopettaa. Eli jumalilla voi pyyhkiä perseensä.

Vierailija
47/57 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet täysin tollo.

Vierailija
48/57 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
49/57 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on harhateillä, ei toimi.

Vierailija
50/57 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkimaailmasta tietävä. Tiedän, että sellaista ei ole.

Vierailija
51/57 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen henkimaailmasta tietävä. Tiedän, että sellaista ei ole.

Höpöjä puhut.

Vierailija
52/57 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkimaailma ei tarvitse lappuja. Riittää kun kysyy ajatuksissa. Kyllä ne kuulee.Lapuilla ei saa sen luotettavampia vastauksia. Kyse on omasta herkkyydestä ennen kaikkea.

Kyllä se riittääkin mutta lappujakin voi kokeilla nostella, mikä nousee tiedoksi.

Vierailija
53/57 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska henkiä, jumalia, maahisia, kummituksia, enkeleitä jne EI OLE OLEMASSA niin helppo sanoa että kuvittelet olemattomia.

Onhan niitä olemassa vaikka eivät olekaan fyysisiä olemuksia.

Vierailija
54/57 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vilahti eilen nimi Robin Carhart-Harris, hän on tutustunut kaikkeen mielenkiintoiseen aivoissa tapahtuvaan..,

Vierailija
55/57 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo henkien kanssa seurustelu ja käytä järkeäsi

Vierailija
56/57 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo henkien kanssa seurustelu ja käytä järkeäsi

Voi tehdä myös molempia samaan aikaankin.

Vierailija
57/57 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo ei ole kyselyä hengiltä. Se on arvonta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi