Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tulla uskoon mutta

Vierailija
20.05.2024 |

saako sitten juoda kaljaa koska sekin on mukavaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tilata, että TULEN USKOON... USKOON KASVETAAN... lue Uusi Testamentti, se riittää sinulle... uskoon tuleminen on jotain joka liityy luultavasti kovin paatuneisiin ihmisiin jotka tehneet hirvittäviä asioita ja sitten havaihtuvat tähän tilaansa - en tiedä... ei tavalliset normaalit ihmiset jotka tehneet sitä sun tätä todella huonoakin... 

Ei myöskään puhuta USKOVAISISTA oikeastaan vaan USKOVISTA ihmisistä... tämä uskovaisuus taitaa liittyä sellaisiin uskonnollisiin ÄÄRILIIKKEISIIN joilla taitaa usein olla jotain poliittisiakin tavoitteita... Mitä ovat kristillisdemokraatit kun siellä ei taida olla taviksia, jotka ovat enemmänkin nk korkeakristillisiä... HIRVEÄÄ SEKASOTKUA ASIOIDEN NIMILLÄ YMS... uskonnollista AIVOPESUA on siellä sun täällä ja se on hirvittävää... samoin on aivopesua HALVEKSIMAAN KRISTITTYJÄ... 

Syntiä on se mikä erottaa sinut sinun suhteesta Jumalaan... eli jonkun kaljan juominen tuskin erottaa

voi rukoilla uskon lahjaa , Pyhan Hengen kosketusta. Ja jatkaa sitten kasvua

Vierailija
22/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yksi saunakalja"-tyyppinen juominen ei varmasti ongelma mutta kaljoittelu ja juopottelu kun muodostuu "rakkaaksi asiaksi" ihmiselle niin kristityllä se kyllä nousee rasitteeksi uskonelämälle.

Kaljanhimo on tavallaan kilpailemassa että kumpi niistä (viina vai Jumala) saa enemmän sijaa ihmisen sydämessä. Intohimoinen rakkaus kaljaan voi ajan pitkään johtaa uskossa kylmenemiseen ja luopumiseen jos ei hyvissä ajoin heivaa Kaljan-epäjumala-idolia pois. Tosin siihen saa Jumalalta kyllä voimaa että liika rakkaus ohrapirtelöön kyllä lähtee, kun sitä halullisesti rukoillen tavoittelee.

Onko kalja siis saatanasta? Entä lonkero??

Mikä tahansa on jos siihen tulee riippuvuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoon tuleminen on aina Jumalan ihme. 

Vierailija
24/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juoda. Usko Kristukseen ei tarkoita, että joudut pokkuroimaan ihmisten sääntöjä, vaan sinun täytyy syntyä Uudestaan Ylhäältä. Mene kasteelle ja rukoile tulikastetta. Ja nauti ihan vapaasti oluesta.

Vierailija
25/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa psalmi 1. Siinä kerrotaan, miten saavuta menestyksen. Minä tutkin Jumalan sanaa päivin ja öin.

Vierailija
26/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori, ajattelin kuin nuori. Kun minä näin vuosisatojen kuluvan ja "Herran nimessä" ihmisiä vainottavan. Kun minä näin kirkon pahuuden ja käärmeen Vatikaanissa. Kun minä näin kuinka "uskovat" osallistuivat ihmisten polttamisiin roviolla ja noitavainoihin. Silloin minä itkin ja nostin katseeni Luojaa kohden, ja Hän sanoi "nuo ovat niitä, jotka rastastavat Voideltuni nimellä, mutta ovat Saatanan synagoga, Babylon ja Rooma". 

Vierailija
27/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa psalmi 1. Siinä kerrotaan, miten saavuta menestyksen. Minä tutkin Jumalan sanaa päivin ja öin.

Ole siunattu ja tee sitä mitä hyvää on. 

Vierailija
28/28 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa juoda vain uutta viiniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi