Haluaisin tulla uskoon mutta
saako sitten juoda kaljaa koska sekin on mukavaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yksi saunakalja"-tyyppinen juominen ei varmasti ongelma mutta kaljoittelu ja juopottelu kun muodostuu "rakkaaksi asiaksi" ihmiselle niin kristityllä se kyllä nousee rasitteeksi uskonelämälle.
Kaljanhimo on tavallaan kilpailemassa että kumpi niistä (viina vai Jumala) saa enemmän sijaa ihmisen sydämessä. Intohimoinen rakkaus kaljaan voi ajan pitkään johtaa uskossa kylmenemiseen ja luopumiseen jos ei hyvissä ajoin heivaa Kaljan-epäjumala-idolia pois. Tosin siihen saa Jumalalta kyllä voimaa että liika rakkaus ohrapirtelöön kyllä lähtee, kun sitä halullisesti rukoillen tavoittelee.Onko kalja siis saatanasta? Entä lonkero??
Mikä tahansa on jos siihen tulee riippuvuus.
Uskoon tuleminen on aina Jumalan ihme.
Saa juoda. Usko Kristukseen ei tarkoita, että joudut pokkuroimaan ihmisten sääntöjä, vaan sinun täytyy syntyä Uudestaan Ylhäältä. Mene kasteelle ja rukoile tulikastetta. Ja nauti ihan vapaasti oluesta.
Lukekaa psalmi 1. Siinä kerrotaan, miten saavuta menestyksen. Minä tutkin Jumalan sanaa päivin ja öin.
Kun minä olin nuori, ajattelin kuin nuori. Kun minä näin vuosisatojen kuluvan ja "Herran nimessä" ihmisiä vainottavan. Kun minä näin kirkon pahuuden ja käärmeen Vatikaanissa. Kun minä näin kuinka "uskovat" osallistuivat ihmisten polttamisiin roviolla ja noitavainoihin. Silloin minä itkin ja nostin katseeni Luojaa kohden, ja Hän sanoi "nuo ovat niitä, jotka rastastavat Voideltuni nimellä, mutta ovat Saatanan synagoga, Babylon ja Rooma".
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa psalmi 1. Siinä kerrotaan, miten saavuta menestyksen. Minä tutkin Jumalan sanaa päivin ja öin.
Ole siunattu ja tee sitä mitä hyvää on.
voi rukoilla uskon lahjaa , Pyhan Hengen kosketusta. Ja jatkaa sitten kasvua