Oletko sinä PN-ekspertti? Tarvitsen sinua nyt...
Eilen sain seurantatiedot, tänään lähetystä ei löydy. Asiakaspalautus kyseessä. Kuitista katsoin lähetystunnuksen numero numerolta, ei tullut virheitä. Paketti matkaa Ruotsiin. Onko tuo katkos merkki siitä, että paketti on jo hyvän matkaa rajan tuolla puolen? Koska postinkin seurannassa tiedotus katkeaa siihen, kun paketti ylittää rajan (tietysti, koska The Itella Posti ei toimi ulkomailla.)
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
PN? Pohjoismaiden neuvosto?
Jos olisit PN-ekspertti, tietäisit mikä on PN. Koska et ole PN-ekspertti, ja minä nimenomaan pyysin PN-EKSPERTTIÄ tänne, niin minkä h**vetin takia edes vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit PN-ekspertti, tietäisit mikä on PN. Koska et ole PN-ekspertti, ja minä nimenomaan pyysin PN-EKSPERTTIÄ tänne, niin minkä h**vetin takia edes vastasit?
Mene hoitoon!
Koska olen Pohjoismaiden Neuvoston asiantuntija, mutta kysymyksesi ei liittynyt mitenkään toimenkuvaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään sinä et ole PN ekspertti etkä toisaalta tajua lyhenteistäkään edes sitä että sama lyhenne voi tarkoittaa ties kuinka montaa eri asiaa kontekstista riippuen.
Enkä kyllä tiedä vieläkään mitä sinä tarkoitat PN:llä vaikka tuolle monta merkitystä tiedänkin, joten hieno saavutus hermanni.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Sen ajan jonka olet käyttänyt tämän keskustelun nostamiseen, olisit voinut ratkaista ongelman jotain hyödyllisempää kautta. Miksi luulet että saisit tarvitsemasi avun täältä?
Ei mennyt ap:lla perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään sinä et ole PN ekspertti etkä toisaalta tajua lyhenteistäkään edes sitä että sama lyhenne voi tarkoittaa ties kuinka montaa eri asiaa kontekstista riippuen.
Enkä kyllä tiedä vieläkään mitä sinä tarkoitat PN:llä vaikka tuolle monta merkitystä tiedänkin, joten hieno saavutus hermanni.
-eri
Oletko ihan v...n tyhmä? Aloituksessani lukee selkeästi seurantatiedoista ja asiakaspalautuksesta 🙄 jos et tuon jälkeen takia mitä tarkoitan, olet ihan v...n T Y H M Ä !! En tiedä mitä kuvittelette saavuttavanne tuolla kiusaamisellanne, mutta minuun se ei tule vaikuttamaan. Ei käynyt mielessä, että ehkä en pysty soittamaan mihinkään?!?!?!?!?!? En voi käsittää minkä h**vetin takia tällä palstalla täytyy aina kiusata aloittajaa. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, voitte OLLA HILJAA. Kävikö mielessä?
Soita aspaan