Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisen sektorin veronmaksaja hoi, sinulla ei olisi mitään ilman julkisen sektorin työntekijöitä!

Vierailija
20.05.2024 |

Ei koulutusta, ei terveydenhoitoa, ei lastenhoitoa, ei teitä, julkista liikennettä, ei sähköä, ei juoksevaa vettä, ei viemäreitä... ei mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo saisi tuotettua myös yksityisesti. Tehokkaamin ja laadukkaammin.

Vierailija
2/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen alan työntekijät toki maksaa myös veroa, mutta syövät siitä verorahakassasta itse, heidän palkkansa on verovaroin kustannettu eli verorahoja kierrätetään. Yksityisten puolen työntekijät ovat niitä jotka työntekijöistä ovat valtiolle ne tuottavimmat.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paljon kalliimmin.

Vierailija
4/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paljon kalliimmin.

Kun katselee miten tehokkaasti esim Helsingin kaupungin pysäköinninvalvonta on tehnyt hommansa, niin vaikea uskoa.

Osa julkisen puolen töistä tapahtuu sykkeellä mutta siellä on aivan liikaa byrokratiaa, tuottamatonta työtä ja työntekijöitä vailla motivaatiota itse tekemiseen. Tässä on alue jossa yksityinen sektori joutuu hiomaan karstat pois. Ja tästä syystä se hoitaa tehtävät tehokkaamin kuin julkinen sektori.

Vierailija
5/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan tuotettua sinne, missä toiminta on vahvasti voitollista. Eli muutaman kaupungin keskustaan koko maassa. Muualle maahan voivatkin asukkaat ja  kesämökkiläiset sitten perustaa itse omat terveysasemansa, rakentaa itse tiensä, viemärinsä, sähkönsä ja vesijohtonsa.