Mieleenpainuvimmat hetket The Osbournes-sarjasta
Minulle jäi mieleen se kun ne tappeli naapurin kanssa ja heitteli niiden pihalle jotain kalkkunoita.
Ja toinen oli se kun Ozzy ei ikinä onnistunut saamaan tv:tä näkyviin kaukosäätimellä. Paineli vaan nappuloita ja ihmetteli että mitä tapahtuu.
Kommentit (80)
Se kun Ozzy kaatui tuolilla ja Zakk Wylde pudisteli päätään että ei helvetti.
Takavuosina Kelly oli "tukevampi" ja nyt niin laiha että melkein katosi?
Pulska Kelly
koiranpaskat joka paikassa
Niillä keittiön laatikosto täynnä suklaapatukoita.
Minulla jäi mieleen kun Ozzy sai jotain kipulääkettä, lähti koirien kanssa ulos ja muut kuunteli ihmeissään "laulaako Ozzy" lauloi, ilmeisen tehokkaat lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Takavuosina Kelly oli "tukevampi" ja nyt niin laiha että melkein katosi?
Kelly on mulle aina se söötti vähän pullukka teinityttö - tätä nykyistä en tunnista ollenkaan.
Ozzyn katkokävely. Oli jo tuolloin huonossa jamassa. Ihmeen kauan eli.
Itse ihmettelin, että tuollainen sarja ylipäätään tehtiin kunnollisten oikeiden sarjojen sijasta. Mutta sehän oli vain alkusoittoa töllön alamäelle.
Käsikirjoitettua jokaista tilanetta myöden kuten kaikki reality senkin jälkeen.
Aikamoin huuto siellä ainakin yleensä oli, sekä kinattiin lähes jokaisesta asiasta🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelin, että tuollainen sarja ylipäätään tehtiin kunnollisten oikeiden sarjojen sijasta. Mutta sehän oli vain alkusoittoa töllön alamäelle.
Ja sitten tuli Cheaters joka teki uudet pohjat.
Niillähän on toinenkin tytär joka ei koskaan esiintynyt sarjassa.
Kakarat oli huonokäytöksisiä ja pilalle hemmoteltuja, hyvä kun kaikki tavarat edes mahtuivat isoihin huoneisiinsa. Muistan kyllä tykänneeni katsella sarjaa, se oli kuin jotain outoa tirkistelyä näitten elämään. Symppiksiä kuitenkin olivat koko perhe, Ozzy erityisesti, vaikka mielikuva hänestä oli ollut pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Kakarat oli huonokäytöksisiä ja pilalle hemmoteltuja, hyvä kun kaikki tavarat edes mahtuivat isoihin huoneisiinsa. Muistan kyllä tykänneeni katsella sarjaa, se oli kuin jotain outoa tirkistelyä näitten elämään. Symppiksiä kuitenkin olivat koko perhe, Ozzy erityisesti, vaikka mielikuva hänestä oli ollut pelottava.
Joo, Ozzyhan oli ihan nallekarhu. Ei mikään pimeyden prinssi.
Onkohan nämä jaksot jossain katsottavissa.
Kelly on 40-vuotias! Mitä helvettiä?! (Ja itse päälle viiskymppinen, mihin se aika meni?😩)
Heidän englanninbuldoggi Lola sytytti rakkauden em rotua kohtaan 💚
Vierailija kirjoitti:
Heidän englanninbuldoggi Lola sytytti rakkauden em rotua kohtaan 💚
Vaikka se väänsi torttuja kaikkialle?
Kun Kelly valitti äidilleen ettö stringit on jumissa persvaossa ja Sharon sanoi hakevansa sakset :D
Saisipa tuon sarjan dvd:nä.
Mua ällötti ne sisälle paskovat piskit. Eipä ole jäänyt mieleen paljoakaan.