Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoimmat morsiammen sekoilut mitä tiedätte!

Vierailija
20.05.2024 |

Itse tiedän tapauksen jossa morsian antoi suikkarin hääauton kuljettajalle,jäämättä kiinni ja 2 tunnin päästä seisoi alttarilla onnellisena.ovat tänäpäivänikin vielä naimisissa.tapauksesta on aikaa 6v.ps: toivon tositarinoita ei mitään fantasioita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaani meni launtaina naimisiin sunnuntai iltana lenkkeili mun työ naimaan tiistai aamuna pantiin lisää ja illalla lähti kone häämatkalle

Vierailija
2/6 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma pitääkö paikkansa, mutta kuulin juorua, että erään kaverini miehellä olisi ollut hääjuhlassa hellä hetki kaason kanssa jonkun paikalle tulleen vieraan asuntoautossa. Mutta ei siis 100% varmuutta totuudesta, juoru vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma pitääkö paikkansa, mutta kuulin juorua, että erään kaverini miehellä olisi ollut hääjuhlassa hellä hetki kaason kanssa jonkun paikalle tulleen vieraan asuntoautossa. Mutta ei siis 100% varmuutta totuudesta, juoru vaan.

Ja kyseinen mies oli siis häissä sulhasena.

Sama

Vierailija
4/6 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini häihin ilmestyi mustiin pukeutunut raskaana oleva nainen. 

Hymyili vinosti morsiammelle kun pari marssi ulos kirkosta. 

Vierailija
5/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisto 25 vuoden takaa omista häistä.

Sulhaseni, siis nykyinenkin mieheni sammui kesken jatkokekkereiden, joten vietiin hänet nukkumaan hotelliin ja minä jäin pienen porukan kanssa vielä jatkamaan juhlimista.

Ilta päättyi siihen kun olin jo lähdössä nukkumaan niin yksi kavereista halusi vielä päästä "saatille". Ja tämä päättyi syystä tai toisesta hotellin saunatilan pukuhuoneessa molemminpuoliseen suuseksiin. En paljoa muista, mutta pari asiaa jäi mieleen, kundilla ei meinannut ottaa eteen millään, koska humalatila. Ja toinen kun hän nuoli minua ajattelin että nyt on jokuaika kun olen alapääpesulla käynyt, mutta ei tuntunut kaveria haittaavan.

Ja hämmentävää oli että aamulla ei ollut minkäänlaista morkkista.

Avioliittoa nyt takana 25 vuotta ja tuo on ollut ainoa "syrjähyppy"

Vierailija
6/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 90-luvun alkupuolella soittamassa taiteilijapariskunnan (tai ainakin mies piti itseään teatterialan taiteilijana) häissä. Keikkasetin ja jamien jälkeen morsian ja bändimme basisti vetäytyivät viettämään vaihtoehtoista hääyötä. Sulhanen kovana viinamäen miehenä oli tuolloin jo sellaisessa kunnossa, että hänestä ei ollut panomieheksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi