Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tehtävä perheessä?

Vierailija
19.05.2024 |

Minulle on tullut sellainen asia eteen, etten enää tiedä omaa tehtävääni perheessä. En osallistu lasten harrastuksiin. Emme nuku vaimon kanssa yhdessä, emmekä ruokaile yhdessä, emme katso edes televisiota yhdessä. Toisin sanoen minä vaan maksan laskut, eikä vastineeksi ole oikein mitään. Mikä on oikeasti miehen paikka. Mikä on miehen tarkoitus perheessä muuta kuin toimia maksajana. Tietysti välitän perheestäni, mutta perhe-elämäni on pelkkää työtä ja päänsärkyä.

Kommentit (304)

Vierailija
141/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. mies ja vaimo yhdessä päättävät yhteisasioista.

Sillä mies on vaimon pää, niin kuin myös Kristus Jeesus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.

Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset(kunnioitus) niin kuin Herralle.

Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristus rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä... lapset tarvitsee turvallisuutta molemmalta isältä ja äidiltä.

Aamen!

Mies vaimon pää ? Ja paskat ole

Vierailija
142/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seksi miehen tiellä pitää. Siis seksiä. Jokainen nainen tai vaimo tykkää seksistä. Jo on kumma, jos ei pidä maailman mukavimmasta hommasta.

Ei pidä ainakaan mun muija. Kuulemma kerta kuussa riittäisi! Missä niitä halukkaita akkoja on?

Täällä yks halukas jo ilmoittautuu, mut käytännössä teen "sen" oman pihtariäijäni kanssa kolmen kuukauden välein. Mie oon katsos pussintyhjennyskone en nainen tai ihminen! On meitä muitakin, mut nyt ei aiheena olekaan "se".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat käymme töissä (olen nainen). Laitan ruoat, mies ei vaan odottaa sohvalla valmista , käyn kaupassa, mies ei, olen hoitanut ja etupäässä kasvattanutkin kaksi lasta ja osallistunut heidän harrastuksiin, mies ei, teen lähes kaikki kotityöt (mies tekee lumityöt ja leikkaa ruohon). Palkkamme menee yhteiselle tilille joten hoidan laskun maksutkin kun mies ei (ei edes osaa). Mihin minä miestä tarviin???? Samassa vuoteessa nukumme joten kerran viikossa hän hoitaa homman vasten minun tahtoani. Mieheni on kylmä ja tunteeton ihminen. Hellä ja tunteellinen ihminen piti etsiä muualta jota tapaan vähintään kerran viikossa. Hän pitää mieleni virkeänä muuten oisin kuollut tylsyyteen.

Sanoisinko että jos maitoa tarvitsen niin miksi hankkisin koko lehmän :D

No jopas on neuvo. Vieraisiin vaan, jos ei oo kivaa! Oppii lapsetkin, ettei ongelmia tarvitse ratkoa, voi lepytellä ja hyvitellä itseään kerran viikossa. Minunkin mieheni on pääasiassa ollut aina töissä. Lapsia neljä, kohta vanhimmat aikuisia. Olen hoitanut lapset, kodin, nurmikon ajon ja lumien kolaamisen. Harrastuksiin vein minä, vanhempainilloissa istuin minä.

Minulla ei ole mitään valittamista. Olen vapaasti saanut miehen valita ja sain parhaan. Muksut on suht normaaleja perimästä huolimatta:) Olin vuosikausia kotona, senkin omasta tahdosta. En kadu ainuttakaan valintaani perheen suhteen. Eläessäni en voisi vieraissa käydä, enkä käy. Se on myös valinta, jonka pohjalle on aika helppo elämäänsä rakentaa.

On aika mukavaa olla luotettava.

Vierailija
144/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa Thaimaasta uusi nainen 🥰.

Älä hyvä mies, sitten vasta ongelmat alkaakin, ei läheskään kaikki thait alistu, vaan osaavat olla pirullisia ja lähtevät menemään... sanoo senkin kokenut!

Vierailija
145/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee kuten minä ja jää säälistä liittoon roikkumaan. Yksi elämä ja tässä sopassa ollaan. Lapset jo aikuisia, mutta "vaimoni" niin uusavuton, ettei selviä ilman minua. Kadun päivittäin olemistani, mutta ehkä seuraavassa elämässä.

Voi H-tti!

Vierailija
146/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osallistu? Miksi et nuku? Miksi ette ruokaile? Ja miksi ette katso? Onko järkeä tulla valittamaan jos ei edes kerro kaikkea.

Vierailija
147/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et osallistu? Miksi et nuku? Miksi ette ruokaile? Ja miksi ette katso? Onko järkeä tulla valittamaan jos ei edes kerro kaikkea.

Veit jalat suustani:-D

Vierailija
148/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee kuten minä ja jää säälistä liittoon roikkumaan. Yksi elämä ja tässä sopassa ollaan. Lapset jo aikuisia, mutta "vaimoni" niin uusavuton, ettei selviä ilman minua. Kadun päivittäin olemistani, mutta ehkä seuraavassa elämässä.

Voi H-tti!

Oletko ihan varma ettei selviä. Jokainen selviää kun on pakko. Vaimollasi voi jopa alkaa ihana uusi elämä ilman sinua.. et olekaan korvaamaton.

Vierailija
149/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koko lehmää jos haluaa maitoa. Ja ei tarvitse koko päiväistä miestä jos johonkin "hommaan" miestä tarvii :D Eikö lamppu syty....

Vierailija
150/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat käymme töissä (olen nainen). Laitan ruoat, mies ei vaan odottaa sohvalla valmista , käyn kaupassa, mies ei, olen hoitanut ja etupäässä kasvattanutkin kaksi lasta ja osallistunut heidän harrastuksiin, mies ei, teen lähes kaikki kotityöt (mies tekee lumityöt ja leikkaa ruohon). Palkkamme menee yhteiselle tilille joten hoidan laskun maksutkin kun mies ei (ei edes osaa). Mihin minä miestä tarviin???? Samassa vuoteessa nukumme joten kerran viikossa hän hoitaa homman vasten minun tahtoani. Mieheni on kylmä ja tunteeton ihminen. Hellä ja tunteellinen ihminen piti etsiä muualta jota tapaan vähintään kerran viikossa. Hän pitää mieleni virkeänä muuten oisin kuollut tylsyyteen.

No jopas on neuvo. Vieraisiin vaan, jos ei oo kivaa! Oppii lapsetkin, ettei ongelmia tarvitse ratkoa, voi lepytellä

Mitä se miehesi siellä kotona teki?

Vierailija
151/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI voi,vali vali, miksi ihmeessä olet erehtynyt pariutumaan? Pitäisi hiukan miettiä ekaks, eikai sinua ole väkisin naitu tai raiskattu ,tekemisistään kun pitää kantaa vastuu aikuisen ihmisen.. Suosittelen terapiaa vai oliko tää provo...

Vierailija
152/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanuus ja vanhemmuus on meillä molempien tehtävä.

Vierailija
153/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti miehen tehtävää, mieti omaa tehtävääsi. 

"minä vaan maksan laskut, eikä vastineeksi ole oikein mitään". Et siis edes kysy tehtävää, vaan sitä, mitä saat siitä palkkioksi. No, mieti itse. Mitä aikoinaan ajattelit, että perhe-elämä sinulle antaisi? Eikö se ole toteutunut? Teitkö lapsia vain vaimosi toiveen täyttämiseksi?

Vierailija
154/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et osallistu? jos torjutaan,,, Miksi et nuku? jos käännetään selkää.. Miksi ette ruokaile? Jos ruoan tekijä ei kokoa perhettä kokoon jonkun syyn takia- Ja miksi ette katso? Nekun olis selvillä, ei problems.. Onko järkeä tulla valittamaan jos ei edes kerro kaikkea.

Vierailija
155/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En osallistu lasten harrastuksiin." Miksi et osallistu? Miksi et nuku vaimon kanssa. Miksi et ruokaile vaimon kanssa? Miksi ette katso telkkua yhdessä? Miksi elämäsi on vain työtä ja päänsärkyä?

Vierailija
156/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsari?

Vierailija
157/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannin kielessä on sellainen sanonta, joka nain vapaasti suomennettuna voisi mennä "kun siemenet on kylvetty, niin kaareen voi heittää pois". Eli miksi hyysätä sitä aikuista lasta, kun siitä on ihan haitaksi asti ja toisen miehen voi aina hankkia sitten niihin muihin tarkoituksiin, jos tarve vaatii.

Vierailija
158/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toisin sanoen minä vaan maksan laskut, eikä vastineeksi ole oikein mitään."

Mutta ei sinun kuulukaan saada vastinetta. Sinä teit lapset, niin ne myös elätät. Ei se ole mikään uroteko, josta pitäisi saada kiitosta.

Minun täytyy sanoa kylläkin, että lasten harrastuksiin osallistuminen ja niiden seuraaminen on valtavan nautinnollista.

"Mikä on miehen tarkoitus perheessä muuta kuin toimia maksajana."

Jos et muuta keksi, maksajan roolikin on tosi hyvä. Jatka samaa rataa.

Totta kai JOKAISEN kuuluu saada kiitosta! Mikä ihmeen perhe se sellainen on, jossa ei kiitetä jossain muodossa. Vastinettakin kuuluu saada, totta kai... ei kai se niin mene, että yksi vain perheessä maksaa ja muut elää kiittämättöminä kuin pullopyllypossut. Kiitos on sana, joka EI maksa mitään, mutta antaa paljon.

Sanooko tämä mies koskaan kiitos vaimolle kaikesta työstä ja lasten huolehtimisesta?

Typeriä nämä miesvauvat!

Vierailija
159/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopas on neuvo. Vieraisiin vaan, jos ei oo kivaa! Oppii lapsetkin, ettei ongelmia tarvitse ratkoa, voi lepytellä ja hyvitellä itseään kerran viikossa. Minunkin mieheni on pääasiassa ollut aina töissä. Lapsia neljä, kohta vanhimmat aikuisia. Olen hoitanut lapset, kodin, nurmikon ajon ja lumien kolaamisen. Harrastuksiin vein minä, vanhempainilloissa istuin minä.

Minulla ei ole mitään valittamista. Olen vapaasti saanut miehen valita ja sain parhaan. Muksut on suht normaaleja perimästä huolimatta:) Olin vuosikausia kotona, senkin omasta tahdosta. En kadu ainuttakaan valintaani perheen suhteen. Eläessäni en voisi vieraissa käydä, enkä käy. Se on myös valinta, jonka pohjalle on aika helppo elämäänsä rakentaa.

On aika mukavaa olla luotettava.

"On aika mukavaa olla luotettava." Mahtavasti tuumailtu!

Vierailija
160/304 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa Thaimaasta uusi nainen 🥰.

Voi tulla kalliiksi. Sieltä hankittu nainen katsoo, että perheeseen kuuluvat myös hänen sukulaisensa entisessä kotimaassa, ja että velvollisuus on lähettää heille säännöllisesti rahaa. Et siis saa ristiksesi pelkkää naista, saat koko suvun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi