Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

125kg penkistä

Vierailija
19.05.2024 |

Voimaa onb

M173/115kg

Eli voimaa on. 

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata kiloa ja yli on kova tulos. 

Riippuu paljon ite painaa. 70 kiloselta ihan hyvä tulos, mutta ei enää sata kiloselta.

Vierailija
42/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon 187cm ja 95kg ja penkki140kg joten siinä mielessä ei tuo ap tulos mikään erikoinen.

Mulla tuo sama 140kg ja tuntuu että siihen se on jotenkin jämähtänyt. Oisko joku henkinen "kipuilu" siihen 150 kiloon. Sellainen sama kun on sen ensimmäisen 100kg kohdallakin? 191/100 kokoinen ukko joten kyllä se markka viisikymmentä pitäisi kyetä jossain kohtaa saada ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP painaa varmaan itse saman verran 🤣 mutta pelkkää lihastatietenkin 🤪

Vaikka mitä olisi, niin voimaa se silti on jos nousee 125kg,

Serkku veti 130kg penkistä jo kuudentoista vanhana. Hän se vasta jässikkä on. Herätti pelkoa kotikadulla.

Vierailija
44/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon ite painaa. 70 kiloselta ihan hyvä tulos, mutta ei enää sata kiloselta.

Satakiloinen nainen saa hädin tuskin viiskyt kiloa nostettua ,joten kyllä se vaatii munatkin. Ei 100 kiloa millään hilloviivoilla nosteta 😂

Vierailija
45/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 kg yli oman painon. 🤣  Kyllä löytyy hukkapätkältä läskiä ja lotinaa.   Normaali tulos 1,5 kertaa oma paino jos yhtään treenannut.

Treenannut = roinannut

Höpön höpö.

Ei noihin lukemiin mitään roinaamista tarvitse. Itse nostan ihan natuna sen 140 kg . Vuosien työn se vaatii kylläkin.

Katoin just videon missä suomalainen kisaaja nosti aikanaan 170kg painoisena sali penkkin 300kg.Myöhemmin tyyppi oli laihduttanut parhaimmillaan 100kg painoon ja haastattelussa painoi taas 120kg. Sanoi vain, että kukaan ei nosta puhtaana 300kg penkistä 120 tai edes 140kg painoisena. se vaatii isomman massan.

Massa tuo voimaa..samoin tuo doping.

Vierailija
46/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nosti 80 kiloisena 135 kg

Vierailija
47/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä metsätöissä tuollaiset hyytyy saman tien.

Yleensä koulutetut ei tee metsätöitä.

Kone ja moottorisaha tekee ne metsätyöt. Kovin on vanhentunutta ja romanttista joidenkin tietotaso. En tarkoita sua. Joo, aikoinaan oli jotain tukkijätkiäkin. Vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
48/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkku veti 130kg penkistä jo kuudentoista vanhana. Hän se vasta jässikkä on. Herätti pelkoa kotikadulla.

Ai teilläpäin täytyy herättää pelkoa kaduilla ja sen tähden käytte salilla? Ette ihan missään sivistyksen kehdossa sitten asukkaan.

Vierailija
49/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

125kg lähti aikoinaan kun painoin itse 75kg, enää ei oikein hartijat anna myöten noihin hommiin, pitää ottaa iisimmin.

Vierailija
50/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satakiloinen nainen saa hädin tuskin viiskyt kiloa nostettua ,joten kyllä se vaatii munatkin. Ei 100 kiloa millään hilloviivoilla nosteta 😂

Satakiloinen nainen saa ehkä 25kg penkiltä, mutta nyt puhutaan miehistä. Jos joku saa sunnilleen oman painonsa penkistä se ei ole mikään kovin hyvä tulos.

Vierailija
51/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai teilläpäin täytyy herättää pelkoa kaduilla ja sen tähden käytte salilla? Ette ihan missään sivistyksen kehdossa sitten asukkaan.

Kerava.

Vierailija
52/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä tulos lyhyeltä miehen alulta. Tulokset kyllä kohenee kun kasvat vielä vähän, ne lihakset alkavat kehittyä paremmin sitten ylä-aste ikäisenä ja saat vähän sitä lapsen pyöreyttäkin pois.

Tulos vaan heikkenee jos kasvaa.  Eihän pätkä käsillä tarvitse työntää kun 10cm.

T-Rexin kädet ?

Vierailija
53/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arkisin lähinnä käyn salilla ja syön ja viikonloput baareissa ryyppään ja naisia löytyy aina seuraksi. Töissä en viitsi käydä kun pidän nykyisestä elämäntyylistäni ja saan tarpeeksi tukia joten ei tarvi rahan takia mennä työhön.

Vierailija
54/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa iässä mitään sivistystä ole vielä hankittu. Teininä on viidakon lait.

Vierailija
55/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerava.

Samaa epäilin.

Vierailija
56/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaverin kanssa ei kannata haastaa riitaa....Gorilla lihassolujen tiheys on neljä kertaa suurempi kuin ihmisen. Onko olemassa arviota siitä, paljonko gorilla pystyisi esim. punnertamaan penkistä? Google kertoo että gorilla pystyisi nostamaan 1800 kiloa penkistä.

Vierailija
57/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kaljaa..

Vierailija
58/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satakiloinen nainen saa ehkä 25kg penkiltä, mutta nyt puhutaan miehistä. Jos joku saa sunnilleen oman painonsa penkistä se ei ole mikään kovin hyvä tulos.

Mutta toisaalta ei vie kuukauttakaan aikaa saada enemmän. Eikä ole myöskään mikään ihme jos ei ole koskaan nostanut penkistä ja ei saa edes omaa painoaan.

Menee pari viikkoa niin saa yli oman painon pienellä harjoittelulla. Kyseessä on enemmän tekniikka kuin voima.

Vierailija
59/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermotus.

Vierailija
60/71 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kaljaa..

Vielä ehdit hakea ja katsoa skoda-cup matsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän