125kg penkistä
Kommentit (71)
Satakiloisen naisen penkkipunnerrus maailman ennätys on 235 kg.Ketjun aloittajalla vähän vielä treenaamista.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaverin kanssa ei kannata haastaa riitaa....Gorilla lihassolujen tiheys on neljä kertaa suurempi kuin ihmisen. Onko olemassa arviota siitä, paljonko gorilla pystyisi esim. punnertamaan penkistä? Google kertoo että gorilla pystyisi nostamaan 1800 kiloa penkistä.
Epäilen tuota lukemaa. Gorillalla on aika pitkät kädet, ja lisäksi kädellisillä yleensä vetävät lihakset ovat yläkehossa vahvempia kuin työntävät. Kädellä työntämistä ei oikein tarvita muuhun kuin heittämiseen, eivätkä ihmistä lukuun ottamatta muut kädelliset paljonkaan heittele tavaroita. Kiipeilyssä tarvitaan vetäviä lihaksia.
Yks urpo kerran pilkkasi minua koska olen lyhyt 166 cm ja lihava 93 kg ja väitti etten nostaisi edes 60 kg penkistä. Sanoin sille että lyödäänkö vetoa että nostan enemmän kuin se. Sovittiin 200 euroa vetoa. Se nosti 105 kg ja minä 130 kg. Eipä tiennyt että olin 7 vuotta käynyt salilla.
Kone ja moottorisaha tekee ne metsätyöt. Kovin on vanhentunutta ja romanttista joidenkin tietotaso. En tarkoita sua. Joo, aikoinaan oli jotain tukkijätkiäkin. Vuosikymmeniä sitten.
No ota se moottorisaha metsään ja sano sille tee metsätyöt,mitä luulet tekeekö,vai joudutko itse roudaamaan sitä sahaa puunjuurelle,no tekeekö se saha nyt itse sen kaatokolon?,eikö no mikä siinä mättää,vai pitäiskö sinun kuitenkin se tehdä,tulee lämmin päivä pitkä päivä,eikä ole edes kaatokoloa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata kiloa ja yli on kova tulos.
Riippuu paljon ite painaa. 70 kiloselta ihan hyvä tulos, mutta ei enää sata kiloselta.
Satakiloinen nainen saa hädin tuskin viiskyt kiloa nostettua ,joten kyllä se vaatii munatkin. Ei 100 kiloa millään hilloviivoilla nosteta 😂
Satakiloinen nainen saa ehkä 25kg penkiltä, mutta nyt puhutaan miehistä. Jos joku saa sunnilleen oman painonsa penkistä se ei ole mikään kovin hyvä tulos.
On naisia jotka nostaa yli satakiloa alle 80kg ja ihan suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata kiloa ja yli on kova tulos.
Riippuu paljon ite painaa. 70 kiloselta ihan hyvä tulos, mutta ei enää sata kiloselta.
Satakiloinen nainen saa hädin tuskin viiskyt kiloa nostettua ,joten kyllä se vaatii munatkin. Ei 100 kiloa millään hilloviivoilla nosteta 😂
Satakiloinen nainen saa ehkä 25kg penkiltä, mutta nyt puhutaan miehistä. Jos joku saa sunnilleen oman painonsa penkistä se ei ole mikään kovin hyvä tulos.
On naisia jotka nostaa yli satakiloa alle 80kg ja ihan suomessa.
Ihan perusnaista tarkoitin tolla 25kg penkistä. Joku todella skrode perusnainen sais ehkä jopa nelkyt penkistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nosti 80 kiloisena 135 kg
Jäi sun alle? (sori, oli pakko)
Vierailija kirjoitti:
AP painaa varmaan itse saman verran 🤣 mutta pelkkää lihastatietenkin 🤪
Tuossahan ne ap:n mitat lukee; 173cm ja 115kg.
Voin sanoa että läskiä on ap:lla ihan hitosti.
T: Mies, 185cm, 89kg, penkki 8x120kg tai 1x142.5kg
Vierailija kirjoitti:
Satakiloisen naisen penkkipunnerrus maailman ennätys on 235 kg.Ketjun aloittajalla vähän vielä treenaamista.
Paitanosto, mutta siltikin kova.
Ei ole miehet enää niin kuin Vasily Alekseyev ja David Rigert.
Alle metrin pitkä ja painaa silti 180 kg tai 181 kg