125kg penkistä
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
10 kg yli oman painon. 🤣 Kyllä löytyy hukkapätkältä läskiä ja lotinaa. Normaali tulos 1,5 kertaa oma paino jos yhtään treenannut.
Treenannut = roinannut
Miksi olet noin lihava? Itse olen 175/90 ja penkistä nostan saman 125kg. Vielä voisi vähän painoa pudottaa johonkin 80g paikkeille.
Yleensä metsätöissä tuollaiset hyytyy saman tien.
125kg, eli naises nousi ylös penkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos paino on 115 niin 230 pitäisi olla penkissä tavoite. Eli ei sulta puutu kuin vähän yli sata kiloa tavoitteesta ;)
93/180 kg
Itsellä 93/181kg.
Hyväkuntoinen 40-50 -vuotias mies ottaa 80kg painoisena penkistä 6x6 sarjan 120kg:lla ja kyykkää 180-200kg syvältä. Sitten polttaa Caribian Nortin ja juoksee Cooperin testin.
Okei, missä sitä voimaa on? Ei ainakaan penkkipunnerruksessa näemmä. Kyykkäätkö jonkun 250kg vai mikä se voimalajisi on?
Ihan hyvä tulos lyhyeltä miehen alulta. Tulokset kyllä kohenee kun kasvat vielä vähän, ne lihakset alkavat kehittyä paremmin sitten ylä-aste ikäisenä ja saat vähän sitä lapsen pyöreyttäkin pois.
Ite oon 187cm ja 95kg ja penkki140kg joten siinä mielessä ei tuo ap tulos mikään erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä tulos lyhyeltä miehen alulta. Tulokset kyllä kohenee kun kasvat vielä vähän, ne lihakset alkavat kehittyä paremmin sitten ylä-aste ikäisenä ja saat vähän sitä lapsen pyöreyttäkin pois.
Tulos vaan heikkenee jos kasvaa. Eihän pätkä käsillä tarvitse työntää kun 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 kg yli oman painon. 🤣 Kyllä löytyy hukkapätkältä läskiä ja lotinaa. Normaali tulos 1,5 kertaa oma paino jos yhtään treenannut.
Treenannut = roinannut
Höpön höpö.
Ei noihin lukemiin mitään roinaamista tarvitse. Itse nostan ihan natuna sen 140 kg . Vuosien työn se vaatii kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyväkuntoinen 40-50 -vuotias mies ottaa 80kg painoisena penkistä 6x6 sarjan 120kg:lla ja kyykkää 180-200kg syvältä. Sitten polttaa Caribian Nortin ja juoksee Cooperin testin.
Kaikki on suhteellista. Ei tuo ole kuin kohtuu kuntoinen jantteri.
Mä luulin että te puhutte tästä 61-vuotiaasta Jaanasta, joka nostaa maasta 142kg https://www.iltalehti.fi/treeni/a/2deb4d83-480a-48fa-a507-5fc5b2517770
Tontun kokoisen miehen nostoja ei lasketa
mutta entä kyykky tai maastaveto? lähteekö tempausta tai lipputankoa tai palomiespunnerruksia? muista treenata myös lapoja! miehet usein treenaa vaan penaa ja tulee ongelmia. jalkapäivä on se mikä merkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä metsätöissä tuollaiset hyytyy saman tien.
Yleensä koulutetut ei tee metsätöitä.
Up