Veikkauksen pelit
Tunnen ihmisiä, ketkä pelaavat veikkauksen pelejä. Lotto, nettipelit, nettiarvat, arvat kaupasta, peliautomaatit. Olen pitkään ihmetellyt, että miksi he tekevät sitä. Kukaan ei tietääkseni ole koskaan voittanut mitään paria kymppiä enempää. Joku ehkä tonnin, kun on ensin vuosien varrella pelannut monta kertaa saman summan.
Kysymys kuuluu. Oletko koskaan voittanut mitään oikeasti isoa summaa veikkauksen peleistä? Tunnetko ketään kuka on voittanut?
Kysyn, koska en ymmärrä miksi ihmiset tunkevat rahojansa niihin.
Kommentit (45)
Onnenpeleissä ei varmaan 100 euroa isompaa ole tullut koskaan, pitkävedossa pari kertaa 1000 euroa monia vuosia sitten.
Pafilla pelailin pokeria n 10 v sitten, mutta kun hävisin 4 ässällä kaksi kertaa samana päivänä niin aloin epäillä pelien olevan hämäriä ja lopetin.
Ei kukaan pelaa minkään parin kympin vuoksi. Joka ainoa pelaaja haluaisi voittaa päävoiton, miljoonan tai enemmän. Pelaaminen on tunneasia.
Viime kuussa voitin 670 euroa pitkävedosta eikä kela vähentänyt niitä tuista. Ei ne kelassa taida lukea tiliotteita.
Sadat tuhannet häviävät hieman jotta yksi voittaa paljon (ja varsinkin pelin järjestäjä voittaa vielä enemmän). Häviäjiä on vauvapalstan vakiokommentoijissakin satoja ja tuhansia kun taas ne muutamat harvat suurvoittajat tuskin vaivautuvat tänne kommentoimaan. Joten mikä idea tässä kysymyksessä edes on? Kai nyt uhkapelien logiikka on ap:llekin selvä?
Olen hävinnyt peleihin muutamia satoja tuhansia. Velkarahalla olen pelannut palkan lisäksi. Koroja maksellut varmaankin samanmiisen summan. Pelaaminen jatkuu yhä vaikka tällä hetkellä ei niin isoilla summilla, koska rahaa ei pahemmin ole pelattavaksi, kun lainaakaan en saa enää mistään.