Saanko naisen jos laihdutan ja alan käymään salilla?
Tiedän olevani ylipainoinen, eikä lihasmassaa ole kehuttavasti. Eipä ole vientiä naisten keskuudessa. En ole sellainen baari ihminen mutta pitääkö paikkansa että baareissa lihaksikkailla kundeilla riittää tanssitettavia? Ajattelin että voisin tehdä sellaisen elämäntaparemontin ja hankkia salikortin. Mutta turhaan en haluaisi alkaa raatamaan jos sittenkään ei saa naista. Olen ihan kiva luonteeltani.
Kommentit (71)
Kyllä se ainakin asiaa helpottaa.
Kuulostaa siltä, että alan etsimään sopivaa salia. Uskaltaako salille mennä jos ei ole koskaan käynyt salilla ennen? Vai onko parempi alkaa tekemään juoksulenkkejä kun ne ei maksa mitään?
Ap
Toisaalta jos menen juoksulenkille niin en saa lihaksia.
Ap
Et välttämättä mutta todennäköisesti voit paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sydämessäkin on lihaksia.
Käy lenkillä ja siihen lisäksi saliharjoittelua. Hommaa vaikka saliohjelma itsellesi niin pääset alkuun.
Et välttämättä. Mutta se kyllä lisää huomattavasti todennäköisyyttä saada nainen.
Lisäksi saliharrastuksella on paljon terveyshyötyjä. Eli salille mars!
Kyllä! Eikä kyse ole vain "kuumasta kropasta" vaan myös itseluottamuksesta jonka saat kun pääset tavoitteisiisi kovalla työllä. Tämä itseluottamus alkaa heijastua sinusta positiivisesti ja se on seksikästä energiaa.
Kun pistää kropan kondikseen niin, paitsi että se on viehättävän näköinen, niin se myös signaloi itsearvostusta. Me ihmiset arvostamme vaistomaisesti ihmisiä jotka arvostaa itseään. On seksikästä pitää itsestään huolta ja olla terve ja toimintakykyinen.
Ei mulle ainakaan naista ojennettu siinä tiskillä, vaikka salikortin ostin.
Saat ja minäkin sain. En tosin laihtunut kovin paljoo aluksi kun sain naisen jo ennen laihduttamista nimittäin salilla yks nainen alkoi juttelee minulle jaa myöhemmin alettiin ihan seurustelemaan ja ollaan nyt oltu yhdessä 8 vuotta.
Ei kukaan sinulle voi luvata naista vaikka seisoisit päälläsi
Phh naisen kirjoittama, lopettakaa jo nyt. Pienipäinen nainen luulee vedättävän mua, know your audience !
Vierailija kirjoitti:
Käy lenkillä ja siihen lisäksi saliharjoittelua. Hommaa vaikka saliohjelma itsellesi niin pääset alkuun.
Mistä saliohjelmia saa hommattua?
Ap
joo, ja muista vaatetus kanssa kun oot ensin päässy kuntoon.
valkoset hampaat tärkeät myös
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitäs sieltä saa?
Jos olet isokokoinen niin sullahan on hyvät eväät saada hyvät lihakset.
Saat, mikäli et kärsi peräsuolen laskeumasta.
Voisit mennä ylikselle esittämään kysymyksesi, siellä on kokemusasiantuntijoita naisten iskemisessä. Täällä ei ole muita kuin vittupäitä elämänsä paskoneita mui.jia.
Nyt on kyllä jotain ihan ihme tilastoja kun olen omassa kaveripiirissä varmaan ainoa joka ei ole saanut naista ja aika monilla noinniinku yleensä ni on lapsia.
Ap