Saanko naisen jos laihdutan ja alan käymään salilla?
Tiedän olevani ylipainoinen, eikä lihasmassaa ole kehuttavasti. Eipä ole vientiä naisten keskuudessa. En ole sellainen baari ihminen mutta pitääkö paikkansa että baareissa lihaksikkailla kundeilla riittää tanssitettavia? Ajattelin että voisin tehdä sellaisen elämäntaparemontin ja hankkia salikortin. Mutta turhaan en haluaisi alkaa raatamaan jos sittenkään ei saa naista. Olen ihan kiva luonteeltani.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sinulle voi luvata naista vaikka seisoisit päälläsi
En ole kiinnostunut päällä seisomisesta kuten varmaan jo aloituksestani ymmärsit?!
Ap
Kokeile voimajoogaa, Esim. Youtubesta löytyy varmaan vielä esim. Bryan Kest, power yoga- videot. Niitä on 3 noin tunnin pituista kotijooga- ohjelmaa.
Tai pistä hauksi: "power yoga for beginners".
power yoga on jenkkityylistä raskasta vääntöä. Siinä ei ole meditaatioita ja "ommeja". Mielestäni sillä saa monipuolisemman ja yhtä raskaan treenin kui punttisalilla. Se lisää voimaa ja myös venyttää eli esim. Se aukaisee ja leventää selkää ja rintakehää ja saa leveemmän selän, hartiat ja rintakehän todella nopeasti. Paljon nopeemmin kuin punttisalilla ikinä. näkyy kropassa jo alle kuukaudessa. Suosittelen!
Mä ajattelin nuorena, että kun pidän huolta ulkonäöstäni, treenaan ja pidän itseni kunnossa, niin se riittää. Exä haukkui silti että olen liian lihava, sitten laihdutin, niin haukkuikin että on liian pienet rinnat ja liian laiha, sitten jätin hänet. Tarinan opetus on, älä yritä muuttua kenenkään mieliksi kun ei kukaan ole tyytyväinen kuitenkaan. Laihduta ja treenaa jos ITSE haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin nuorena, että kun pidän huolta ulkonäöstäni, treenaan ja pidän itseni kunnossa, niin se riittää. Exä haukkui silti että olen liian lihava, sitten laihdutin, niin haukkuikin että on liian pienet rinnat ja liian laiha, sitten jätin hänet. Tarinan opetus on, älä yritä muuttua kenenkään mieliksi kun ei kukaan ole tyytyväinen kuitenkaan. Laihduta ja treenaa jos ITSE haluat.
Tarinan opetus on, että exäsi oli persoonallisuushäiriöinen narsu, joka yritti tietoisesti nujertaa sinut kynnysmatokseen ja viedä itseluottamuksesi. Hyvä, että pääsit hänestä eroon!
Narsku operoi juuri näin. Kun olet hoikka hän murskaa itseluottamuksesi sanomalla: olet rääpäle, etkä yhtään naisellinen. Kun saat painoa muutaman kilon, olet läski. Kun menette juhliin, käyt kampaajalla ja pukeudut uuteen mekkoon, näytät mielestäsi ihanalta ja itseluottamuksesi on kohonnut, niin hän sanoo: "mikä ihmeen riepu sulla on päälläs, kampaaja osas tosiaan pilata sun tukkas, mä häpeän sua kun muut on siellä kuitenkin tosi tyylikkäitä"...
En ole edes saanut vielä sitä naista joka voisi haukkua minua.
Ap
Ei sitä salilta ketään löydä, kannattaa alkaa vaan opettelemaan juomaan viinaa, sieltä ne baarista löytyy paremmin tai jonku muun harrastuksen kautta.
Kannattaa tehdä elämäntapa remontti itsesi takia. Sinä siitä eniten hyödyt.
Ehkä hyvällä tuurilla nainenkin löytyy. Mutta muista olla kärsivällinen, kun ei ylipaino hetkessä lähde.
Aina kun mies harrastaa powerliftingiä tai salia lihaskasvuun, mahdollisuudet naisten saamiseen lisääntyy. Ei kiinnosta paljonko tästä väitetään vastaan, tämä on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies harrastaa powerliftingiä tai salia lihaskasvuun, mahdollisuudet naisten saamiseen lisääntyy. Ei kiinnosta paljonko tästä väitetään vastaan, tämä on tosi.
Mihin perustat väitteesi? Liikunnalliset naiset kiinnostuvat varmasti urheilullisista miehistä, mutta eivät niistä, jotka ovat lyhyitä ja rumia. Puolestaan vähemmän viehättävät sohvaperunanaiset eivät halua urheilijamiestä.
Pitää lihaksien lisäksi olla myös paksu lompakko ja paksu kikkeli. Näillä pääsee pitkälle
Entä pituus ja kasvot? Alle 183cm niin on se ja sama missä kunnossa olet, paitsi toki itsesi takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy lenkillä ja siihen lisäksi saliharjoittelua. Hommaa vaikka saliohjelma itsellesi niin pääset alkuun.
Mistä saliohjelmia saa hommattua?
Ap
Salilta tietty, siellä on henkilökuntaa sitä varten
Vierailija kirjoitti:
Entä pituus ja kasvot? Alle 183cm niin on se ja sama missä kunnossa olet, paitsi toki itsesi takia
Niin kun eihän kenelläkään tuota lyhyemmällä miehellä ole koskaan olluit naista.
"Saanko naisen, jos ..."
Naiset ja tytöt eivät ole mitään palkintoja, joten muutapa ensi töiksesi ajattelutapaasi.
Hyvä fyysinen kunto ja ylipainon välttäminen ovat jo oman terveytesi kannalta tärkeitä asioita eikä kummastakaan ole taatusti haittaakaan tyttöystävän löytämistä ajatellen, joten kuntoilu kannattaa ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Saat ja puppalta karkki vasun
AP haluaa vosun, ei vasun.
Muista tatuoinnit. Hanki ehdonalainen jolla voit kehuskella naisille. Paria naista kannattaa ihan mainesyistä mätkiä nokkaan.
Jo vain alkaa naista kaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustat väitteesi? Liikunnalliset naiset kiinnostuvat varmasti urheilullisista miehistä, mutta eivät niistä, jotka ovat lyhyitä ja rumia. Puolestaan vähemmän viehättävät sohvaperunanaiset eivät halua urheilijamiestä.
Olen eri, mutta kun miehellä on kroppa kondiksessa niin kyllä naisia riittää, vaikka mies olis kalju ja naama sellainen että lapset pelkää.
Ja kyllä, ne sohvaperuna-pullukatkin yrittää päästä jaolle. Ne ei tajua sitä, että se ukko ei ole vain syntynyt sellaisena ja näyttää siltä luonnostaan. Ne ei ymmärrä, että se ukko ei tule röhnötään niiden kyljessä joka ilta telkkarin ääressä ja ahmi roskaruokaa.
Kuolinisku kropastaan huolehtivalle miehelle on sohvaperuna-roskaruoka addikti nainen jolla ei ole itsearvostusta ja mielenkiintoa omaa kroppaansa kohtaan. Pariutua kannattaa sellaisen kanssa jonka arvomaailma ja elämäntavat natsaa. Sohvaperuna ei muutu liikunnalliseksi vaikka kuinka inspiroisi. Käy niin, että se sabotoi paitsi itseään niin myös sitä kuntoilijaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää lihaksien lisäksi olla myös paksu lompakko ja paksu kikkeli. Näillä pääsee pitkälle
Niinkö että jos ei ole niin ei mahiksia vaikka kävisi salilla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun eihän kenelläkään tuota lyhyemmällä miehellä ole koskaan olluit naista.
Mun kaverilla joka on 175 niin on tyttöystävä. Eli ei ole totta!!!
Ap
Ei se parisuhde ole mikään palkinto joka automaattisesti seuraa jotain yksittäistä valintaa.
Monen asian pitää osua yhteen että päätyy siihen vaiheeseen että kaksi samaan päämäärään pyrkivää ihmistä kohtaa toisensa.
Mutta salille - ja muutenkin liikkumaan - kannattaa aina lähteä!