Saanko naisen jos laihdutan ja alan käymään salilla?
Tiedän olevani ylipainoinen, eikä lihasmassaa ole kehuttavasti. Eipä ole vientiä naisten keskuudessa. En ole sellainen baari ihminen mutta pitääkö paikkansa että baareissa lihaksikkailla kundeilla riittää tanssitettavia? Ajattelin että voisin tehdä sellaisen elämäntaparemontin ja hankkia salikortin. Mutta turhaan en haluaisi alkaa raatamaan jos sittenkään ei saa naista. Olen ihan kiva luonteeltani.
Kommentit (71)
Eikös semmonen kierrätyskeskus ole kuin Tinder?
Jos minulla olisi ylimääräinen niin heti saisit. Vetelänä sinun ei kannata jatkaa. Ryhdistäydy. Voisin katsella ja kysellä, josko joku olisi vapaana. Mutta ota sellainen jolla ei ole perävaunua kiusana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies harrastaa powerliftingiä tai salia lihaskasvuun, mahdollisuudet naisten saamiseen lisääntyy. Ei kiinnosta paljonko tästä väitetään vastaan, tämä on tosi.
Mihin perustat väitteesi? Liikunnalliset naiset kiinnostuvat varmasti urheilullisista miehistä, mutta eivät niistä, jotka ovat lyhyitä ja rumia. Puolestaan vähemmän viehättävät sohvaperunanaiset eivät halua urheilijamiestä.
Olen eri, mutta kun miehellä on kroppa kondiksessa niin kyllä naisia riittää, vaikka mies olis kalju ja naama sellainen että lapset pelkää.
Ja kyllä, ne sohvaperuna-pullukatkin yrittää päästä jaolle. Ne ei tajua sitä, että se ukko ei ole vain syntynyt sellaisena ja näyttää siltä luonnostaan. Ne ei ymmärrä, että se ukko ei tule röhnötään niiden kyljessä joka ilta telkkarin ääressä
Ei todellakaan riitä naisia. Olen itse siinä kunnossa, että heteromiehet tulevat kysymään treeni- ja ruokavaliovinkkejä, mutta siihen se jääkin. Naiset kiinnostuvat aina kavereistani, joilla ranne on käden paksuin kohta.
Voin nyt jo kertoa, että jos ainut motiivisi on saada naisia, niin sali-innostus tulee lopahtamaan nopeasti . Treenaaminen on useimmiten pakkopullaa ja hyvin harva lähtee innoissaan treenaamaan. Silloin on tärkeää, että syynä on joku tarpeeksi tärkeä motivaattori, joka päivä toisensa jälkeen jaksaa puskea sinua salille. P*llu ei sitä ole, sori vaan.
Mutta jos mietit miten oma elämänlaatusi tulee parantumaan, terveytesi paranee, jaksat enemmän, pidät peilikuvastasi, innostus kun teet uusia enkkoja salilla jne, niin nämä ovat tuhat kertaa motivoivempia asioita kuin ehkä saada naisen. Ja kun yleisesti muutut positiivisemmaksi, rohkeammaksi ja olet tyytyväinen itseesi, se itsekunnioitus ja arvostus näkyy muille ja SE on naisille tärkeämpää kun lihasten määrä!
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos menen juoksulenkille niin en saa lihaksia.
Ap
Cardiolla putoo paino, salilla kasvaa lihas, näin karkeesti sanottuna, eli molempia tarvitaan. Lisäksi cardiota joutuu vaikeuttamaan usein, sillä kroppa turtuu. Siksi ei pidä aloittaa juoksulenkistä, koska kohta tarttet jo maratonin päivässä pysyäksesi kunnossa! Aluksi riittää 30 min reipasta kävelyä päivässä. Salitteenit (lihaskunto) kolmesti viikossa (max 30 min, sen jälkeen lihakset on usein niin piipussa ettei ne kuitenkaan enää kasva) ja halutessasi vielä yksi esim. HIIT päälle lisäcardiona.
Muista myös ruokaremontti! Ei laihiksia!! Tärkeintä on syödä tarpeeksi, koska muuten lihaksilla ei ole "bensaa" kasvaa. Eli protskua ja kasviksia ja paljon! Kasviksia ei voi koskaan syödä liikaa, joten jos jää nälkä, santsaa kasviksia. Kasviksista saat hiilareita myös, mutta lisäksi kannattaa välttää "höttöhiilareita", eli riisi, pasta, leipä, peruna, puuro suurimmalla osilla aterioita, mutta niitä on hyvä lisätä treenien jälkeiseen ateriaan nostamaan energiatasot rankan treenin jälkeen. Tämä usein myös motivoi treenaamaan jos tietää että saa "palkinnoksi" hiilareita😁
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin nuorena, että kun pidän huolta ulkonäöstäni, treenaan ja pidän itseni kunnossa, niin se riittää. Exä haukkui silti että olen liian lihava, sitten laihdutin, niin haukkuikin että on liian pienet rinnat ja liian laiha, sitten jätin hänet. Tarinan opetus on, älä yritä muuttua kenenkään mieliksi kun ei kukaan ole tyytyväinen kuitenkaan. Laihduta ja treenaa jos ITSE haluat.
Mulla sama kokemus, että miesystävä haukkui aivan pienenkin lihomisen valtavaksi ja uskoin sen lopulta itsekkin. Hmm... Valtavaa lihomista ei laihduteta 1,5 viikossa pois.... Sitten alkoi haukkuminen, että olen anorektikko tai muu syömishäiriöinen. Ihoni myös kaipasi hänestä tietenkin kiinteytystä ja takapuoli oli kuulemma vieläkin liian iso. Tajusin, että tälle miehelle ei tule kelpaamaan ikinä mikään, vaan haukkuu vaikka tekisin mitä. On jo ex.
Ei naiset mitään lihaksia kyttää. Siisti habitus pitää olla.
Onpa harvinaisen tylsiä vsstauksis tällä trollills. Leikkii vähän liian vahvasti nössykkää.
Huvittaa kun tämä trollaaja-ap kirjoittaa niin tunnistettavasti että jo aloituksesta tajuaa kuka on. Mutta jatketaan 👍
Miten pitkään pitää käydä salilla että saa naista?
En koskaan löisi naista!
Ap