Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30 % yli 20-vuotiaista suomalaisnaisista on lihavia

Vierailija
19.05.2024 |

Tämä tulee erittäin kalliiksi meille. Mitä asialle tulisi tehdä? 

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä kunnon possuja. Kävin alkukeväällä kiertelemässä Slovakia, Kroatia, Bosnia ja montenegro akselilla ja oli kyllä silmän ilo kun ei alke 40 vuotiaita ylipainoisia näkynyt juuri ollenkaan

Vierailija
122/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Miehistä vielä suurempi osuus.

Vähän pienempi osuus itse asiassa. En tiedä miksi koit tuon valehtelun tarpeelliseksi. 

Se on palstan inttäjä. Äo40. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on kyllä kunnon possuja. Kävin alkukeväällä kiertelemässä Slovakia, Kroatia, Bosnia ja montenegro akselilla ja oli kyllä silmän ilo kun ei alke 40 vuotiaita ylipainoisia näkynyt juuri ollenkaan

Suomi on uusi Englanti. No onhan molemmilla junttiloilla sopivasti lähes samannäköiset liputkin. Toisella vaan erivärinen risti valkoisella pohjalla.

Vierailija
124/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku miehet, yhyy.

Suomalaiset naiset ovat Pohjoismaiden lihavimpia. Suomen miehet toiseksi hoikimpia tanskalaisten jälkeen.

Iigorillako on taas tullut nälkä? Hyvä aihe tää lihavuus, kun saa kaikki toisiaan vastaan.

Niin se vaan on, että täällä on vielä mitä syödä ja hyvä se vain on. 

Vierailija
125/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt keskusteltiin naisten lihavuudesta.

Vierailija
126/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet muutenkin ihan pihalla naisten painosta. Olen 178 cm pitkä ja aamupaino tänään 82.4kg. Minulla on hieman lihastakin, mutta olen tällä hetkellä vain pari kiloa taulukon mukaan ylipainoinen ja mielestäni aivan sutjakan näköinen. Illalla/menkkojen aikaan/vaatteet päällä vaaka näyttää helposti yli 85 kg. Miesten mielestä kuka tahansa yli 80-kiloinen nainen on hirveä valas.

Höpö höpö. Minä olen mies, olen 180cm pitkä, painan 78 kiloa ja kyllä vatsaakin löytyy, vaikka salilla treenaan. Ei kukaan yli 25 bmi:n omaava voi näyttää sutjakalta

Vierailija
127/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet muutenkin ihan pihalla naisten painosta. Olen 178 cm pitkä ja aamupaino tänään 82.4kg. Minulla on hieman lihastakin, mutta olen tällä hetkellä vain pari kiloa taulukon mukaan ylipainoinen ja mielestäni aivan sutjakan näköinen. Illalla/menkkojen aikaan/vaatteet päällä vaaka näyttää helposti yli 85 kg. Miesten mielestä kuka tahansa yli 80-kiloinen nainen on hirveä valas.

Höpö höpö. Minä olen mies, olen 180cm pitkä, painan 78 kiloa ja kyllä vatsaakin löytyy, vaikka salilla treenaan. Ei kukaan yli 25 bmi:n omaava voi näyttää sutjakalta

Jaa, minä tiedän monta hyväkroppaista varsinkin miestä, joiden BMI näyttää ylipainoa. Lihas painaa ja ehkä joillakin on oikeasti isommat (paksummat) luutkin, että on tosiaan ihmisiä, keille BMI näyttää mitä sattuu, vaikka silmällä ovat todella hyvässä kuosissa. Ehkä harvinaisempaa naisilla, mutta kyllä heitä löytyy naisissakin. 

Vierailija
128/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minä olen mies, olen 180cm pitkä, painan 78 kiloa ja kyllä vatsaakin löytyy, vaikka salilla treenaan.

No niin. BMI:llä 23,3 eli normaalipainossa lihaksikkaalla miehellä on vatsan löllykkä. Ja silti nää talipäät täällä väittää  että miesten ylipaino johtuu lihaksista. Naurettavaa tuubaa. Kyllä ylipainoiset miehet ovat ylipainoisia koska ovat läskejä, ihan turha tulla muuta väittämään.

Vierailija
129/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppynaru ja hulavanne on kovaa lääkettä lihavuuteen, naiset 👍

Miksi vielä nykypäivänäkin jotkut kuvittelee, että liikunta on se millä painoa pudotetaan? Kyllä se pääpaino on ruokavaliossa.