Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30 % yli 20-vuotiaista suomalaisnaisista on lihavia

Vierailija
19.05.2024 |

Tämä tulee erittäin kalliiksi meille. Mitä asialle tulisi tehdä? 

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suursyömärit valehtelevat syömisiensä määrät. Kuten alkoholisti, piilottelee pulloja, juo salaa, valehtelee. Syöminen on uusi huume, joka näkyy kehossa. 

Vierailija
102/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet muutenkin ihan pihalla naisten painosta. Olen 178 cm pitkä ja aamupaino tänään 82.4kg. Minulla on hieman lihastakin, mutta olen tällä hetkellä vain pari kiloa taulukon mukaan ylipainoinen ja mielestäni aivan sutjakan näköinen. Illalla/menkkojen aikaan/vaatteet päällä vaaka näyttää helposti yli 85 kg. Miesten mielestä kuka tahansa yli 80-kiloinen nainen on hirveä valas.

Van Damme kisakunnossa  tuota luokkaa, silläki hieman lihasta niihin aikoihin.

Jokainen nainen tolla painolla on lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla tytöillä(peruskoulun yläaste) on 40%:lla ahdistuneisuutta ja pojilla 10%:lla.

Ei kai tuo mikään ihme ole, kun katsoo miten vihamielisesti tämä nykymaailma suhtautuu tyttöihin. Näkee jo ihan tästäkin ketjusta: suomalaisia tyttöjä ja naisia haukutaan ja syyllistetään tässäkin ihan kaikesta mahdollisesta maailmanlaajuisesta lihavuusepidemiasta terveydenhuollon kriisiin muun muassa. 

Vierailija
104/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtisikö sitten liikkua enemmän, jos olisi lyhyemmät työpäivät?

Vierailija
105/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi oppia miellyttämään toisiaan ulkonäöllään, jotts tulisi vähän painetta pitää itsensä hoikkana. On niin valitettavaa, että ihmiset repsahtavat.

Mulla ei ole minkään sortin mielenkiintoa alkaa miellyttää muita. Enkä sitä odota muiltakaan.

Vierailija
106/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella oksettavaa kuinka suomalaiset naiset ovat paisuneet muodottomiksi klönteiksi. Onneksi muualta tulleet musliminaiset ovat edelleen kauniita ja hoikkia! Eikä siinä vielä kaikki!! Jos palaat muslimiksi heti, saat 4 vaimoa!

Vierailija
107/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitäisi oppia miellyttämään toisiaan ulkonäöllään, jotts tulisi vähän painetta pitää itsensä hoikkana. On niin valitettavaa, että ihmiset repsahtavat.

Mulla ei ole minkään sortin mielenkiintoa alkaa miellyttää muita. Enkä sitä odota muiltakaan.

100 % sama. 

En ole muutenkaan mikään "######", niin ei pahemmin hoikkanakaan kiinnostaisi joidenkin "satunnaisten panojen" ihailu. 

Vierailija
108/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lihavia vanhuksissakin, muttei niitä 200-kiloisia, joita usein tarkoitetaan, kun puhutaan vaikeasti hoidettavista. Enemmän on aggressiivisia.

T. Vanhustenhoitaja, joka paasasi tuossa muutaman viestin verran 

Eikös yli satakiloinen asiakas ole jo sekin melkoisen hankala autettava? Ihan siis missä tahansa hoitotilanteessa missä hän ei itse liiku vaan on autettava.

Vierailija
109/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla lihavuus on paljon yleisempää kuin miehillä. Miehillä on keskimäärin enemmän lihasmassaa kuin naisilla ja lihas painaa enemmän kuin ihra.

Katukuvaa kun katsoaa niin naisista lihavia on joku 70% ja miehistä noin 30%.

Naisilla kuuluukin olla korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä. Se on biologiaa.

Tosin sen rasvaprosentin ei kuulu olla yli 40.

Vierailija
110/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä on tullut passiivista. Jos nyt vaikka 3 kertaa yhden tunnin liikkuu viikossa, niin sehän ei ole yhtään mitään. Työpäivät moni vain istuu, liikutaan autolla/bussilla, tavataan ystäviä istuen kahvilassa, kuppilassa, ravintolassa jne. Yhtä istumista koko ajan. Ns. hyötyliikunta, mitä ennen varmasti oli huomattavasti enemmän, loistaa kokonaan poissaolollaan. 

ja tietysti kaikenlaisen ruuan saatavuus on niin helppoa, että on helppo vetää liikaa kaloreita. 

Vierailija
111/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla lihavuus on paljon yleisempää kuin miehillä. Miehillä on keskimäärin enemmän lihasmassaa kuin naisilla ja lihas painaa enemmän kuin ihra.

Naisilla kuuluukin olla korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä. Se on biologiaa.

Rasvaprosentti on pelkkää painoindeksiä parempi mittari ylipainon selvittämisessä. Suositeltava rasvaprosentti on naisilla 2136 % ja miehillä 825 % välillä. Virallisia rasvaprosentin raja-arvoja ei ole, mutta näiden rajojen sisään asettuvia arvoja pidetään yleisesti terveellisinä.

Vierailija
112/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat miehet tulevat itse asiassa vielä kallimmaksi, koska heillä lihavuuteen liittyy usein vielä alkoholismi. Samoissa painoindekseissä naiset ovat terveempiä.

Höpö höpö. Naisten terveydenhuollon kustannukset ovat miljardeja suuremmat kuin miesten. Tämä on tutkittua tietoa.   

Naiset synnyttävät ja elävät vanhemmiksi.

Ei noi nykyiset läskiakat.

Vierailija
113/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvaprosentti on pelkkää painoindeksiä parempi mittari ylipainon selvittämisessä. Suositeltava rasvaprosentti on naisilla 2136 % ja miehillä 825 % välillä. Virallisia rasvaprosentin raja-arvoja ei ole, mutta näiden rajojen sisään asettuvia arvoja pidetään yleisesti terveellisinä.

naisilla 21-36 % ja miehillä 8-25 % välillä.

Vierailija
114/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava. Söin reilun puoli vuotta rajoituksetta kaikkea. Söin kuin olisin sitä varten töissä. Lihoin nopeasti. En liikkunut kuin tavalliset matkat kauppaan. Elin kuin peruslihava. Ja tulos on hirveä. 

Palaan normaaliin elämääni. Tiedän, että nämä kilot vaativat noin vuoden sulattelua.  Sairasta syödä itsensä ylipainoiseksi, vain mättämällä kaikkea yli tarpeen. 

Ihmiskoe on päättynyt. 

Vierailija
115/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? 

Vierailija
116/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta, miehille voi ottaa käyttöön bmi:n sijaan vyötärömitan. Jos ylittää 80cm on ylipainoinen ja jos 90 ylittyy on jo isoa riskiä kaikille lihavuuden tuomille ongelmille. "

Olisi vain typerää laittaa sama ympärysmitta rajaksi kaiken pituisille ihmisille. Noin puolet pituudesta lienee hyvä vyötärönympäryksen yläraja.

No se olisi silti 89 senttiä 178-senttiselle miehelle (keskimitta Suomessa). Kuinka moni mies vyötäröineen on huomattavasti tuon alle?

Vierailija
117/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen valossa ei kyllä auta miesten yhtään syytellä naisia. Muutaman prosentin erolla mennään lihavissa ja ylipainoisia on paljon enemmän kuin naisia. Samassa junassa tässä ollaan.

Kysehän onkin ennen kaikkea rahasta. Naisiin sitä käytetään paljon enemmän. 

No eihän miehet edes pääse hoitoon, kun naiset käyttää kaikkien lääkäreiden ajan turhien mielikuvitusvaivojensa ulinaan ja laukkaavat lääkäreillä, kun yrittävät saada eläkepaperit tai muunlaisen KelaGold-todistuksen millä pääsee työvelvoitteesta.

Enpä tiedä, onko tuo terveydenhuolto toimivaa naisillekaan. Jos pääset sinne, sinua saati kipujasi ei oteta tosissaan. Jos sinulle sattuu leikkaukseen mieslääkäri, rukoile, koska tulet todennäköisemmin saamaan komplikaatioita/hoitovirheitä/huonompaa laatua/kuolemaan kuin miespotilas tai silloin, kun lääkärinä on nainen. Lääkkeet ovat suunniteltu miehille ja jännästi naisilla (enemmistöllä) on esimerkiksi "epätyypillisiä" oireita sydänkohtauksen sattuessa, kun miesten oireet ovat hyvin dokumentoituja. 

Tätä on se "naisetu" terveydenhoidossa.

Enkä edes aloita synnytyksestä ja siihen liittyvistä ongelmista.

Vierailija
118/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luku on liian pieni. 50 on täsmäävä luku. Normaalipainoisia ei oikein näe missään. 

Vierailija
119/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni, että Suomessa olisi eniten kaikista maailman maista raivattu kaupoissa tilaa karkeille ja meillä on myös hullun pitkät, maailman pisimpien joukossa olevat karkkihyllyt. Tästä voisi aloittaa. Miksi kaupat ängetään täyteen karkkia?

Monessa muussa maassa syödään karkkien sijaan enemmän leivonnaisia kuin Suomessa. Esimerkiksi Amerikassa kakut sun muut ovat käytännössä karkkia. 

Vierailija
120/129 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet muutenkin ihan pihalla naisten painosta. Olen 178 cm pitkä ja aamupaino tänään 82.4kg. Minulla on hieman lihastakin, mutta olen tällä hetkellä vain pari kiloa taulukon mukaan ylipainoinen ja mielestäni aivan sutjakan näköinen. Illalla/menkkojen aikaan/vaatteet päällä vaaka näyttää helposti yli 85 kg. Miesten mielestä kuka tahansa yli 80-kiloinen nainen on hirveä valas.

Nyt alas sieltä pilvilinnasta! Olen 183cm mies ja painan 76kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän