Nyt tuli mitta täyteen miehen kaljottelusta grillaamisesta
Ilmat lämpeni ja mieheni haki varastosta pallogrillin. Siis sellasen aatamin aikaisen hiiligrillin josta lähtee karsea haju. Jän on grillannut viikon putkeen joka päivä ja kaikenlisäksi makkaraa josta en edes välitä. Ja grillatessa juopottelee kaljaa, vähintään pari tölkkiä mennyt joka ilta. Nyt viikonloppuna grillannut lounasaikaan, päivällisaikaan ja vielä illalla. Ja joka kerta makkaraa. En kestä enää sitä grillin käryä ja kaljottelua.
Kommentit (23)
Minun miehen pitäisi myös laihtua sellaiset 20kg. On noin 175cm ja viimeinen mittaus 95kg. Olen alkanut pelottelemaan häntä sydänkohtauksella, sepelvaltimotaudille sekä vyöruusalla. Katsotaan tepsiikö?
Ap
Mun mielestä kuullostaa hyvältä mieheltä; grillaa omassa pihassaan eikä lähde baareihin vaan juo kotona. Mikä Sua estää pistämästä omia suosikkejasi grilliin? Esmes grillattu maissi on ihanaa, samoin tietty kunnon pihvit.
Minun mies muurasi kunnon grillin pihalle jossa ritilällä paistuu lihaa ja kaikkea. Kaljaa mies ei juo kovin usein joten siinä mielessä se on hyvä asia ja miehen pitää laihtua 10 kg joten aion vahtia sitä koska mieheni painaa 95 kg ja sen pitää nyt vaan laihtua.