Nyt tuli mitta täyteen miehen kaljottelusta grillaamisesta
Ilmat lämpeni ja mieheni haki varastosta pallogrillin. Siis sellasen aatamin aikaisen hiiligrillin josta lähtee karsea haju. Jän on grillannut viikon putkeen joka päivä ja kaikenlisäksi makkaraa josta en edes välitä. Ja grillatessa juopottelee kaljaa, vähintään pari tölkkiä mennyt joka ilta. Nyt viikonloppuna grillannut lounasaikaan, päivällisaikaan ja vielä illalla. Ja joka kerta makkaraa. En kestä enää sitä grillin käryä ja kaljottelua.
Kommentit (23)
Ap olet mies ja alkoholisti ja kerrot itsestäsi
Vierailija kirjoitti:
Mä sopisin hyvin yhteen sun miehen kanssa.
t. Nainen, joka juuri grillannut hiiligrillillä ja juon tässä lonkeroa
Nainen minun makuuni!
T: M42
No hyi. Pistähän kiertoon. Ehkä hän löytää sielunkymppaniksi jonku makkaramaijan.
Hiiligrilli on ihan paras!
Ihana kesämies sinulla AP, Anna toisen nauttia elämästä ja murjota sinä sisällä.
Hiiligrillistä tulee paras grillauksen maku. Näin se vaan on :) Kaasugrilli on silloin hyvä, kun syöjiä on paljon, mutta muussa tapauksessa hiiligrilli on nro.1
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Pistähän kiertoon. Ehkä hän löytää sielunkymppaniksi jonku makkaramaijan.
Makkaramaija🤣🤣🤣🤣🤣
Juu...Mikä tahansa harrastus voi mennä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen, joka juuri grillannut hiiligrillillä ja juon tässä lonkeroaNainen minun makuuni!
Miksi haluat pubiruusun?
Täällä taas lämmitetään saunaa ja kaljoitellaan. Kiva tulla mökille katsomaan kännissä sössöttävää miestä kun en itse käytä alkoholia kun ehkä yhden juoman viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pubiruusun?
Juntit viihtyvät kaltaisessaan seurassa...
Voi hurja, jopa pari tölkkiä per ilta. Eihän tuo nyt ole mitään.
Ap, ota itsekin pari kaljaa ja liity seuraan. Grillaat vaikka sitten pihviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Nainen, joka juuri grillannut hiiligrillillä ja juon tässä lonkeroaNainen minun makuuni!
Miksi haluat pubiruusun?
Vastaaja numero 1 vastaa, jos ei voi juoda lonkeroa olematta pubiruusu, niin sinä et voi olla kovin älykäs.
Hermo on kieltämättä kireällä kun ensin lotrataan kaljan kanssa ja seuraavana päivänä ihmetellään sitä krapulaa.
Kai tää on ison kansanosan ongelma, kaljoittelu. Välillä se vtuttaa enemmän ja välillä vähän vähemmän. Minkäs teet?
Vierailija kirjoitti:
Hermo on kieltämättä kireällä kun ensin lotrataan kaljan kanssa ja seuraavana päivänä ihmetellään sitä krapulaa.
Kai tää on ison kansanosan ongelma, kaljoittelu. Välillä se vtuttaa enemmän ja välillä vähän vähemmän. Minkäs teet?
Kahdesta kaljasta illalla kenelläkään ei tule krapulaa, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn 🥱
Makkarat tirisemässä kylmän suuta hivelevän stoutsin kera.
Aurinkokin hellii, vaikka vähän raikasta sadetta ripauttelikin.
Onko siis kaljoittelu hyvä harrastus? Ei minun mielestäni! Ja mitä tulee grillaamiseen niin ihan ok että grillaisi välillä. Mutta minkä tähden monta kertaa päivässä?!
Ap
Meillä mies grillaa makkaraa, ottaa kaljaa kun on seuraava päivä vapaata, minä en syö makkaraa enkä juo kaljaa mutta olen aikuinen ja osaan tehdä itselle ruokaa.
t. Nainen, joka juuri grillannut hiiligrillillä ja juon tässä lonkeroa