Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihastunut työkaveriinsa - mitä teen?

Vierailija
19.05.2024 |

Mieheni on ainakin hyvin todennäköisesti ihastunut työkaveriinsa. Hän on parin kuukauden sisällä alkanut kiinnittämään huomattavasti enemmän huomiota omaan ulkonäköönsä ja panostanut siihen. Varjelee myös puhelintaan kuin haukka ja vähän väliä viestittelee hymyssä suin. Viime päivinä myös lisääntynyt seksuaalinen halukkuus sai nyt viimeistään omat hälytyskellot soimaan.. 

Menin tässä puoliksi vahingossa katsomaan hänen googletilinsä selaushistoriaa meidän yhteiseltä tabletilta. Päivittäin selailee ja katselee työkaverinsa kuvia, hyvin epämääräisiin aikoihin.. Ihan viimeisenä illalla tai todella aikaisin aamulla ennen töihin lähtöä.. ja välillä keskellä päivää.

Ihan fyysisesti kuvottava olo ja nyt ahdistaa. Ollaan juuri kolmekymppisiä, oltu yhdessä 12 vuotta, 3 yhteistä lasta. Aiemmin ei ole ollut mitään vastaavaa tilannetta

Työkaverilla on myös lapsia ja mies, en siis usko että olisi mitään pettämistä tapahtunut kuitenkaan. Ovat kuitenkin päivittäin tekemisissä toimistolla 08-16 ainakin, välillä saattaa venähtää ylitöiksi, mutta en tiedä onko tämä kyseinen nainen siellä paikalla.

Miten etenen ja mitä teen? Otanko asian puheeksi vai miten saan tämän pois mielestäni? Tuntuu tosi pahalta, että hän kuolaa työkaverinsa perään joka päivä. 

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih 

Vierailija
2/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät sen 3 kimppaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Miksi edelliset vastaukset eivät kelpaa sinulle Ap?

Vierailija
4/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaavassa tilanteessa lähdin. 

Vierailija
5/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣

PÄIVÄN HAUSKIN TROLLI 🤣🤣

Vierailija
6/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menin tässä puoliksi vahingossa katsomaan hänen googletilinsä selaushistoriaa..." 

Just... 😂

Vierailija
7/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään miestä ole 😊

Vierailija
8/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu t ä t i tai s e t ä taas vauhdissa. 

Vierailija
9/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, otat asian puheeksi. 

Vierailija
10/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät sen 3 kimppaan

Tämä voisi toimia.

Vierailija
11/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menin tässä puoliksi vahingossa katsomaan hänen googletilinsä selaushistoriaa..." 

Just... 😂

Tämä on kyllä päivän paras 🤗

Vierailija
12/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti on taas vauhdissa..... 

Vierailija
13/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, jos siltä näyttää. Merkit ovat ilmassa, mutta kysymällä suoraan tuskin saat vastauksia. Korkeintaan mies kieltää kaiken, suuttuu ja syyttää sinua vainoharhaiseksi. Ehkä itse tekisin niin, että en kysyisi mitään, vaan puhuisin ja käyttäytyisin, kuin tietäisin jo varmuudella heidän välillään olevan jotain. 

Vierailija
14/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen nyt mietiskellyt, mutta tuntuu ainakin vielä todella raskaalle. En kyllä tiedä miten tästä ylikään voi päästä. Pakko varmasti keskustella tästä koska vaivaa niin paljon. Hän on tänään töissä iltaan asti, tulee kotiin n. klo 21 ( ei ole nyt sunnuntaisin siis siellä toimistolla naisen kanssa)

Voisin ehkä yrittää ottaa asian puheeksi kun tulee kotiin, mutta ahdistaa kovasti. 

Ap

Vierailija
15/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmemmillekin tiedoksi, aloitus on täysin sepitetty tarina, ja niiden kirjoittaja vakiotyyppi tällä palstalla.

Vierailija
16/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen nyt mietiskellyt, mutta tuntuu ainakin vielä todella raskaalle. En kyllä tiedä miten tästä ylikään voi päästä. Pakko varmasti keskustella tästä koska vaivaa niin paljon. Hän on tänään töissä iltaan asti, tulee kotiin n. klo 21 ( ei ole nyt sunnuntaisin siis siellä toimistolla naisen kanssa)

Voisin ehkä yrittää ottaa asian puheeksi kun tulee kotiin, mutta ahdistaa kovasti. 

Ap

Kyllä sinä siitä yli pääset. Mies on takuulla onnellisempi myös teidän suhteessanne salarakkaansa ansiosta, saa tarpeeksi seksiä eikä sinun tarvitse miettiä että käykö maksullisissa tms. Miehelle vakio seksikumppani on turvallinen ja tuo monia etuja teidän suhteeseenne. 

Vierailija
18/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just... 😂

Tiedän, kuulostaa ihan todella epäilyttävältä ja oikeasti hävettääkin. Olin itse tabletilla ja hukkasin vahingossa edellisen sivun, jonka kautta menin sitten selaushistoriaan ja jäinkin sitten järkyttyneenä katselemaankin sitä pidemmältä ajalta.. 

Vierailija
19/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu jälleen..... 

Vierailija
20/193 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusta riittää joillain