Mikä korvamatobiisisi on tänään?
Erehdyin katsomaan Yleltä Kaurismäen aikoinaan kuvaaman musiikkivideon ja päähänhän tämä nuoruuteni biisi jäi tietenkin soimaan: Melrose ja Rich Little Bitch. Ainahan korvamatoja on ollut, mutta jotenkin tuntuu siltä, että nyt viisikymppisenä niitä on joka päivä ja ne ovat sitkeämpiä. Mitenkäs teillä muilla?
Kommentit (101)
Pöltsy coveroi Rautavaaraa, Siekkarit Pelleä. Tähän ei enää suomirock-bändit pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh, miten te saatte tuollaiset kuvalinkit tehtyä?
ap
Esim. klikkaamalla kolmea pistettä, jotka ovat ehdotettujen videoiden oikeassa laidassa. Sitten jaa > kopioi linkki, linkin pitäisi olla leikepöydällä, josta voit liittää sen kommenttikenttään.
En ole ap, mutta minulla tulee kolmea pistettä klikatessa lipun kuva ja teksti "tee ilmoitus".
Vierailija kirjoitti:
The Hives - Come on
Come on, Come on, Come on, Come on, Come on come on come on come on come oooon.
Mulle jäi ärsyttävästi korvamadoksi Espanjan tämän vuoden euroviisu Zorra.
Mikä siinä on, että aina ne huonot biisit jäävät päähän soimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh, miten te saatte tuollaiset kuvalinkit tehtyä?
ap
Esim. klikkaamalla kolmea pistettä, jotka ovat ehdotettujen videoiden oikeassa laidassa. Sitten jaa > kopioi linkki, linkin pitäisi olla leikepöydällä, josta voit liittää sen kommenttikenttään.
En ole ap, mutta minulla tulee kolmea pistettä klikatessa lipun kuva ja teksti "tee ilmoitus".
Mulla tulee useampi vaihtoehto pisteitä klikatessa: lataa, klippi, tallenna ja tee ilmoitus.
ap
Oikeasti molemmat biisit soivat usein matosena. Tänään Ontario. Mutta tässähän nämä kätsysti kimpassa hienona versiona.
Barbaran raparperibaari:
Sama mikä oli eilenkin. Ja sitä edellisenä päivänä. Ja sitä edeltävänä. Tää on melkein yhtä paha kuin viime syksynä viikko tolkulla soinut sentencedin noose. Hetkenkään hiljaisuus, niin alkaa soimaan kuupassa dissectionin black dragon.
Kaupasta tarttui mukaan Dragostea din tei.
Marko Haavisto&Poutahaukat: Paha vaanii