Mikä korvamatobiisisi on tänään?
Erehdyin katsomaan Yleltä Kaurismäen aikoinaan kuvaaman musiikkivideon ja päähänhän tämä nuoruuteni biisi jäi tietenkin soimaan: Melrose ja Rich Little Bitch. Ainahan korvamatoja on ollut, mutta jotenkin tuntuu siltä, että nyt viisikymppisenä niitä on joka päivä ja ne ovat sitkeämpiä. Mitenkäs teillä muilla?
Kommentit (101)
Tää on kohta viikon soinu herätessä ja nukkumaan mennessä ja niien välillä, oonkohan sekoomassa. Ei lähde ollenkaa pois ja aina alkaa näistä kohdista mis Whitney vinkasee :
oooh🎵🎵🎵 oo ooooh uuuu uuuUUUUUU 🎵🎵🎵
Tässä koko Offcial Video
Whitney Houston - So Emotional 💖 💖 💋 💖 💋 💖 💖
Heh, pelkäsin jo että ketjun seurauksena tulee vaan lisää korvamatoja, mutta tämähän on ollut mielenkiintoista.
Pahimpia tapauksia on mulla olleet ne, joista muistaa vaan lyhyen pätkän ja sitten saattaa mennä pari päivää pähkäillessä, että mistähän biisistä mahtaa olla kyse. Tai sitten on joku melko hankala biisi esim. sanoitukseltaan, ja kun mainitsen miehelle että taas on korvamato X menossa, hän kysyy että miten se menikään? Öööh...
ap
Se onnääs kesä tulossa, kun tämä biisi ilmestyy matona.
Tulevan Priden kunniaksi - hieno popkappale.
Suvivirsi ! Jo joutui armas aika...
Summer is here now ! <3
He ain't heavy, he's my brother..
Vierailija kirjoitti:
Katoin just tätä tänään 😍 Pavarotti 😍😍
Teinin huoneesta on kuulunut pitikin päivää Turistin 'Lähetään meneen'-kappale. Jäi soimaan äidinkin korviin. Bebe-na-Bebe...
Arttu Wiskarin Kahvimaito. Suljen aina radion, kun se soi, mutta oon pakosta joskus kuullut sen, joten osaan jotakuinkin sanat. Todella raivostuttavaa, kun aamulla ensin soi päässäni se.
Noista Dead Kennedys -jutuista tuli mieleen tämä biisi, jota jostain syystä tykkäsin hoilottaa aina tiskatessa (tiskari oli rikki ja ketutti aika rankasti):
Muistan myös, että erityisesti nauratti kultaisella 80-luvulla, kun yhdellä keskiviikkoklubilla DJ osoitti monena viikkona peräkkäin hyvää huumorintajua ja soitti aina kyseisen biisin illan viimeisenä :D
ap
Voi itku, nyt se lähti taas soimaan mun päässä.😁
Ah du lieber Augustin. "Jeder Tag war ein Fest und was jetzt - Pest, die Pest / Nur ein groß' Leichenfest / das ist der Rest" 😏
https://youtu.be/c55clqjN8D8?si=Ji2KuHkEztV-YoL-
Siinä sulle ap illan viimeinen. T: tiputanssisetä
Tanssi miehesi kanssa.
Luvannut en ruusutarhaa
On useamman päivän soinut tämä kappale päässäni.
Aina mun pitää siivota..aina mun pitää tiskata..aina mun pitää...aina mun pitää...aina mun pitää...