Karkkibuffet häissä
Vieläkö karkkibuffet on IN? Jos nyt järjestäisit itse häät, laittaisitko vai et? Entä jos menet vieraaksi, odotatko että sellainen on?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hassulta. Karkkia on lasten juhlissa. Eikö häissä voisi olla jotain vähän erikoisempaa? Mokkapalakin kuulostaa sopivmmalta häihin. Suuri osa suomalaisista käy viikoittain "karkkibuffassa" kaupan irttarihyllyllä.
Onko tämä nyt ymmärrettävissä niin, että kaikki sellainen mitä kaupasta saa, ei sovellu häihin osaksi tarjoilua?
Karkkibuffa on nätti lisä häissä. Itse tykkään jos karkkien lisäksi on muutakin naposteltavaa.
En syö karkkia, en lapsenakaan syönyt. Ainoastaan jos olisi suklaakonvehteja niin ottaisin. Mieluummin syön suolaista ja sitten kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Karkkibuffa on nätti lisä häissä. Itse tykkään jos karkkien lisäksi on muutakin naposteltavaa.
Mitä muuta?
Tottakai karkkibuffa jos siltä tuntuu. En ymmärrä mitä lapsellista karkeissa on, kyllähän lähes kaikki tuntemani aikuiset karkkia syövät, osa jopa huomattavia määriä. Kiva lisä tarjoiluissa.
Sitä toki en osaa sanoa, onko se in. Eikä sillä pitäisi olla mitään väliä. Häät ovat parin näköiset ja he laittavat ne miten haluavat tai kykenevät. Eipä siihen vaikuta mikä on in ja mikä on out. Ellei sitten ole nykyajan somelammas.