Alusvaatteet pestään aina 60 asteessa
Kommentit (36)
Montakohan kertaa näitä pyykinpesulämpötiloja on täällä vatvottu? Lukekaa vanhoja ketjuja, siellä on tyhjentäviä kommentteja suuntaan jos toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan kertaa näitä pyykinpesulämpötiloja on täällä vatvottu? Lukekaa vanhoja ketjuja, siellä on tyhjentäviä kommentteja suuntaan jos toiseen.
Lue sä? ( )
Tosiaan, muistatteko kalevauvan?
Valitsisin tästä ketjusta voittajaksi "ehdota kalevauvalle-lausetta" kisaan...
*Hetki, palaan omalla ehdotuksellani just 😊
Ei saa, bakteerit kuolee, en halua että kukaan kuolee.
23 jatkaa...
"Osta laadukkaampia alushousuja!!!"
Olisi kertosäkeeksi kymppi!
Minulla on SUIHKUSSA yli 40 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mullakin paljon alkkareita jotka kulahtaneet niin ettei pysy ylhäällä. Huuhteluaine ja liian lämmin pesu on myrkkyä vaatteiden elastisille osille.
Ei mulla ole ikinä käynyt noin (huuhtelusinetta en käytä mihinkään koska se on täysin turha tuote.) Osta laadukkaampia alushousuja.
Tosi kummallista kun mulla on kaikista vaatteista jossain vaiheessa kulahtaneet ne joustavat osat. Ja kyllähän sen nyt järkikin sanoo ettei ne voi loputtomiin venyskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mullakin paljon alkkareita jotka kulahtaneet niin ettei pysy ylhäällä. Huuhteluaine ja liian lämmin pesu on myrkkyä vaatteiden elastisille osille.
Ei mulla ole ikinä käynyt noin (huuhtelusinetta en käytä mihinkään koska se on täysin turha tuote.) Osta laadukkaampia alushousuja.
Tosi kummallista kun mulla on kaikista vaatteista jossain vaiheessa kulahtaneet ne joustavat osat. Ja kyllähän sen nyt järkikin sanoo ettei ne voi loputtomiin venyskellä.
Kyllä minulla on vielä isopapan perintöverkkarit alkuperäisellä joustavalla kuminauhalla! Ennen osattiin tehdä kestävää!
Totta, pitäisi pestä 60 kuten moni muukin, ärsyttää vaan kun on jotain mikä ei kestä sellaista pesua kun pitäis. Kerran pesin 60 asteessa tytön liikunta vaatteita, kun oli aivan sipulilta haissut jalkkispaita ja trikoot jotka haisi haarasta just sille. Muu kesti pesun, mutta pelipaita menetti pesussa kaikki painatukset! Puhtaaksi ja raikkaaksi pitäisi pestä, mutta vaikeaksi menee jos ei kunnon pesua saa käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaa aina uudet niin ei tarvitse pestä. Alushousut ei nyt paljoa maksa.
Uudet pitää pestä ennen käyttöä. Niitä on hiplaillut monet hyvin likaiset kädet.
Ja niissä on vahvat säilöntäaineet ja ensimmäisessä pesussa irtoavat ylimääräiset väriaineet.
En tiedä millaisia alushousuja te ostatte, mutta minun ovat suljetussa laatikossa, joten ei niitä kukaan ennen minua näpelöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet pitää pestä ennen käyttöä. Niitä on hiplaillut monet hyvin likaiset kädet.
Ei aina, Myydään pakattuinakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on pimpsaakin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Joo. Rintsikoita en kyllä pese kuudessakympissä.
Ja sinähän peset ne siellä kuudessakympissä, tai itket ja peset! Tissihiki ei ole mikään leikin asia!
Vierailija kirjoitti:
Silkki ei kestä kuuttakymppiä...
Ei kestä ei, mutta tätä kestoa toivoisi edes tavallisilta alus ja urheiluvaatteilta, että ei tarvitsisi miettiä että venyykö kangas tai lähteekö painatus siinä vaiheessa kun pestä pitäisi hiet ja pimpsan hajut pois
Silkkisten alushousujen pesuohjeessa lukee, että ne pitää pestä 30 asteessa. Pesen silti 40 asteessa, koska eivät tule 30 asteessa puhtaiksi.
Ajatella että jotkut huljuttaa hikisiä, valkovuotoisia, virtsaa ja ulostebakteereja sisältäviä (et saa sitä persettäsi steriiliksi millään pesemisellä joten niitä bakteereita pyörii siellä enemmän tai vähemmän) kädenlämpöisessä pesuvedessä :D