Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on "ohuet ja hennot hiukset"

Vierailija
19.05.2024 |

Hiukseni ovat pehmeää, lasimaista laatua. Yksittäinen hius on ohut, mutta nyt kuulin kampaajalta, että niitä on paljon. 

Hiukset näyttävät ohuilta enemmänkin päälaelta, tai pään ympäristöstä 😂 menevät päätä myöten jos en niitä laita yhtään.. mutta esim kiinni laitettuna pompulan latvaosa on sitten suorastaan tuuhea verrattuna juureen. Tai auki ollessaankin ei uskoisi kuinka vähän niitä tuntuu päästä kasvavan.

Mistä ihmeestä tuo latva tulee???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksihaaraisia?

Vierailija
2/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just leikattu, ovat hyväkuntoiset ja pehmeät. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa käydä parturissa kun mun hiukset on rumat. 

Vierailija
4/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa samanlainen hiuslaatu. Aika yleinen suomalaisilla. Hennot, silkkiset ja niitä on paljon.

Vierailija
5/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennot hiukset menee tosi pieneen tilaan kun ne puristaa yhteen hiuslenkillä. Mulla on ponnari ja puoliponnari saman kokoiset vaikka toisessa on vain puolet hiuksista.

Vierailija
6/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näitä sitten suomalaiset käskevät leikata lyhyeksi, kun roikkuvat rumasti mutta ihan yhtä rumat nämä kyllä lyhyenäkin olivat (olen nuorempana kokeillut esimerkiksi pitkähköä polkkaa ja latvat olivat tuossa vaiheessa ohuemmat kuin nyt lapaluihin ollessaan?!)

Vierailija
7/7 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet hiukset myös latvoista, pääläen lisäksi. Suurimman osan ajasta kuljen nämä ponnarilla, kun ei näistä saa oikein mitään muuta kampausta laitettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän