Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvojen kasvu naisella

Vierailija
19.05.2024 |

Inhottaa kesällä kun rahaa menee hirveesti eikä karvat siltikään pysy poissa kuin päivän tai 2, vaikka kuinka käytät karvanpoistoa tai vahaa. Mikä mua vaivaa? 😳 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen tosi karvainen nainen. Olen jo aikaa sitten todennut että en tee asialle mitään ja annan sen olla ja hyväksyn tosiasiat.

Säästyy paljon aikaa, rahaa ja vaivaa kun ei käytä kallisarvoista aikaansa pinnan siloitteluun.

Sama asenne minulla on meikkaamiseen ja hienosti pukeutumiseen. Ei kiitos, en tarvitse näitä mihinkään. Jos joku ei hyväksy minua sellaisena kuin olen niin olen mieluummin yksin. 

I think i like you 🤗

Vierailija
42/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun karvani ovat aivan vaaleat, joten niitä ei huomaa vaikka olisi vähän kasvaneet.

T: blondi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku on syöpä, lähti kaikki karvat just sopivasti kesäksi. Säärikarvojen stressaaminen on muisto vain, aah.

Vierailija
44/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kenenkään karvoihin kiinnittänyt koskaan huomiota. Oli niitä tai ei. Viittaan siis vaikka lenkkipolulla tai puistossa, kaupassa tms.

Kyllä karvarönttönen on itseasiassa eroottisempi, surullisen vähän niitä vain missään on. 😢

Vierailija
45/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia tuo on, sorry

Vierailija
46/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär esittelee kuulemma poikakaverilleen leukajouhiaan, kun on nyppinyt niitä irti. 😂

Hyi. Mutta oon ylpee, nuoret naiset, ainakaan tyttöni 21v, ei häpeä pätkääkään karvojaan tai muutakaan itsessään, kuten mun sukupolven tytöt häpesi ja jotkut häpeää viel keski-iässäkin (oon X). Itse onneksi olen ihan sujut itseni kanssa, oon lihava, en meikkaa, en välitä muodista jne. Olen mikä olen. En ajele kuin leukakarvat, muut saa vapaasti kasvaa. Meillä olis varmaan tyttären kanssa muhkeet parrat jos ei niitä nypittäisi. Enkä halua huomiota partanaisena. 😄

Vierailija
47/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa harmi. Itselläni ei ole karvoja juuri lainkaan jaloissa, eikä käsissä. En siis joudu poistamaan. Ne muutama karvat on niin hentoja ja näkymättömiä. Hiukset sen sijaan on  paksut

Minullakaan ei ole koskaan ollut kovin voimakasta karvankasvua, vaikka hiukset kasvavat ihan hyvin. Nyt keski-ikäisenä olen kadottanut loputkin karvat. Enää ei kasva mitään muuta karvaa kuin hiukset. 

Itselläni karva-alue lisääntyy vuosi vuodelta. Häpykarvat ovat jo yhdistyneet varvaskarvoihin. Jalkapöydillä sentään on vain vähän kasvustoa. Vatsakarvojen ja parran välissä on vielä tilaa levittäytyä. Olen 53-v nainen.

Vierailija
48/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epänormaalia vaan geeneistä kiinni, joten ne jotka täällä levittä ableistisia mielipiteitään voisi vähän sivistäytyä.

Jos haet lääketieteellistä keinoa, sitä varten on tietyt e-pillerit (Diane Nova, Dienorette) jotka muuttavat karvan laatua ja hidastavat kasvua. Pillerit parantaa lisäksi aknen, jos on taipumusta siihen.

Pillereiden lisäksi sokerointi (hoitolassa) riittävän pitkään ja tiheään suoritettuna auttaa myös - karva kasvaa pehmeämpänä eikä lopulta välttämättä enää ollenkaan. Laserointi sitten kalliimpi ja kivuliaampi toimenpide, joka sopii vain, jos karva on riittävän tummaa.

Vierailija
49/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lohduttautua sillä, että myös hiuksesi kasvavat nopeasti.

Pitää juosta parturissa.

Vierailija
50/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. 

Minulla ongelma on siis laajempi kuin joku pirun alapää.. Parta kasvaa leuassa, kaulassa, sormien ja varpaiden päällä, käsivarret, sääret ja viikset mustia ja kovia. 

Ei mitään pikku ongelmaa eikä ravaaminen kosmetologilla ole auttanut. Iho rikki joten sheivaus ei käy kun ärsyyntynyt niin paljon. 

Olen 53v. Mikään pikkutyttö enää.. 

Vierailija
51/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. 

Minulla ongelma on siis laajempi kuin joku pirun alapää.. Parta kasvaa leuassa, kaulassa, sormien ja varpaiden päällä, käsivarret, sääret ja viikset mustia ja kovia. 

Ei mitään pikku ongelmaa eikä ravaaminen kosmetologilla ole auttanut. Iho rikki joten sheivaus ei käy kun ärsyyntynyt niin paljon. 

Olen 53v. Mikään pikkutyttö enää..  Cockteau Twink on myös aika peikko eikä miellestäni vähänäkään pahannäköinen, vaikka tatuthan toki sylettävät

Vierailija
52/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. 

Olen 53v. Mikään pikkutyttö enää.. 

No ei auta kuin se että nypit pinsetillä partasi ja viiksesi, kuten minäkin. Se on ihmeen rattoisaa ajankulua, koska karva pitää saalistaa, eikä aina osu heti pinsettiin. Peiliö en käytä, ihan näppituntumalla saalistan. 

N52

Vierailija
53/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootkko edes varma että karvat jotka sinussa ovat mielestäsi liikaa, ovat rujoja kaikkien miesten mielistä. Kandeaa ainahi kysyä ettei turhaan lähde nypsimään

Vierailija
54/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäp jos ne nyppimäsi karvat haittaavatkin vain niitä miehiä kuita et isse näje alkuukaan viehättävinä. onko sehivuu.urakka ollut silloon turha?

Vierailija
55/60 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit lohduttautua sillä, että myös hiuksesi kasvavat nopeasti.

Pitää juosta parturissa. Poikaiseni, parturissa ei kannata juosta, vaan istua alollaan kuin kivitatti. Ja läksit hökälöimään kesken tointen, kusee parturi aika varmasti vähintään niskan

Vierailija
56/60 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksaa tuhansia siitä, että toteuttaa kaupallisuuden naisvihamielisiä ihanteita jotka vaativat naisilta luonnottomuutta kuten karvattonuutta?

Mutta jos sinne rahansa holvaa, niin lääkäriin laseriin tietenkin, koska kosmetologin laitteet on lähes turhia, vain lääkäri saa käyttää niin tehokasta laseria ( ja sh). Hinta on kallis ja tulos ei pysyvä ainakaan ennen useita käyntejä.  

Spirolactone ja Diane Nova on lääkkeitä jotka antaa tulosta suurelle osalle naisia. Ne on tabletteja. Ulkoinen voide on lääke Vaniqua kasvoille.

Mutta kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia tietenkin.

Vierailija
57/60 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa myös hoitoloissa tehtävät IPL-ja laserpoistot, joilla karvat hoidon myötä ohenevat ja karvankasvu vähenee pysyvästi. Tulee toki suht kalliiksi (hinta noin satasen per hoito ja näkyviin tuloksiin tarvitaan ehkä 5 hoitoa, minkä jälkeen tuloksia ylläpidetään harvemmin) mutta jos karvat tosiaan häiritsevät niin elämänlaatukin kohenee. Kannattaa katsoa netistä omalta paikkakunnalta joku hoitola ja pyytää arviota omaan tilanteeseen.

Hoitolan laserit EI TEHOA  lain mukaan vain lääkäri saa käyttää kyllin vahvaa lareria joka karvoitusta vie pois. Useita kalliita käyntejä vaatii. Sisäinen lääkitys on halvempi. 

Vierailija
58/60 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spirolactone resepti lääkäriltä auttaa.

Vierailija
59/60 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laser-karvanpoisto on pysyvämpi ratkaisu. Kannattaa teettää joko sairaanhoitajalla tai lääkärillä, ei kauneushoitolassa. 

Itse kävin kauneushoitolassa laseroimassa alapäätäni, olikohan 7 kertaa. Ihan samanlainen pöheikkö mulla nyt on. Miten sairaanhoitajan käsittely eroaa ja miten sinne pääsee, ihan normaalisti ilman lähetteitä?

Vierailija
60/60 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino sekoittaa hormoneja, tuo liiallinen karvojen kasvu on yleistä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan