Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ikisinkku löytäisi puolison?

Vierailija
18.05.2024 |

Enään enää en jaksa sinkkuutta kaikki kokeiltu eikä löydy. On yritetty ja eletty elämää elikä en yliyritä mutta ei ole löytynyt sopivaa puolisoehdokasta. Kaikki vinkit otetaan vastaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn, harrastusten tai ystävien kautta. En muuta keksi kun olen aina ollut varattuna.

Vierailija
2/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kaverin pikkusiskosta. Toki pyysin kaverilta luvan suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain toisesta ikisinkusta. 

Vierailija
4/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
5/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onni tule etsien, vaan eläen. Eli elämän touhujen kesken se oikeakin sitten vastaan jonain päivänä kävelee.

Kyllä kai ihminenkin jotain feromonia sitten alkaa erittämään niin, että niitä ehdokkaita alkaa tulla, kun on todellinen halu löytää joku. Mutta jos oikein epätoivoiselta haiskahtaa, niin voi sitten käydä niinkin, että vaan karkottaa niitä ehdokkaita.

Vierailija
6/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko neitsyt?

Vierailija
7/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta

Vierailija
8/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onni tule etsien, vaan eläen. Eli elämän touhujen kesken se oikeakin sitten vastaan jonain päivänä kävelee.

Kyllä kai ihminenkin jotain feromonia sitten alkaa erittämään niin, että niitä ehdokkaita alkaa tulla, kun on todellinen halu löytää joku. Mutta jos oikein epätoivoiselta haiskahtaa, niin voi sitten käydä niinkin, että vaan karkottaa niitä ehdokkaita.

Ei kaikilla tule ketään vastaan. Esim isotätini, tätini, siskoni, yksi kaverini ja minä olemme aina olleet tahtomattamme yksin. 

Vierailija
9/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin kaverin pikkusiskosta. Toki pyysin kaverilta luvan suhteeseen.

On kirjoittamaton sääntö, että miehen pitää pyytää kaverin lupa, jos seurustelee tämän pikkusiskon kanssa. 

Samoin on kirjoittamaton sääntö, ettei kaveri voi tätä lupaa evätä.

Vierailija
10/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Heesukselta, oletko aviokelpo vai ongko sulla naimattomuuden armolahja

Vierailija
11/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuu kohdalle, jos osuu, muttei kriteereistään kannata tinkiä tai ainoastaan katkeroituu tyytyessään. Kyllä minäkin varmaan olisin parisuhteessa, jos tyytyisin kumppanuus kämppissuhteeseen, mitta mieluummin sinkkuna kuin suhteessa jossa ei ole intohimoa.

Vierailija
12/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtotko poika avioliittoon vai hetkenliittoon?

Vierailija
13/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos sulla on aseksuaalisuuden armolahja?

Vierailija
14/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoälyllä pystyy tekeen bätäng kimmoja, niille voi rung-klata ja saman tien lähtee naimahalu. kun alkaa kiusata uudestaan, tekee samat. Runkkaus on kyllä vain hoimonsiirtoa mutta niin on seksikin

Vierailija
15/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi jää ilman elämäntoveria nykyään. Se on valitettava fakta. Miehiä on vähempi määrällisesti Suomessa kuin naisia. Ja moniko niistäkin miehistä sitten jo on suhteessa. Eli vähissä ovat vapaat miehet. Mutta kyllähän niitä nyt jatkuvasti siltikin vastaan tulee, yksinäisiä miehiä, jotka jopa tietää sinkuiksi. Eivät ne vaan kaikki kelpaa.

Itse laittaisin kädet ristiin ja kääntyisin Jumalan puoleen, että Hän ohjaisi sopivan miehen tielleni.

Vierailija
16/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuttua ja turvallista hihassa?

Vierailija
17/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla tule ketään vastaan. Esim isotätini, tätini, siskoni, yksi kaverini ja minä olemme aina olleet tahtomattamme yksin. 

Sukua kumminkin riittää, vaikka kukaan ei ole koskaan pariutunut?

Vierailija
18/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hoitoon!

Mene sinä nukkumaan!

Vierailija
19/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä vasta mieliterveenä avioon, kuten Erik Ewalds jo kauan sitten  tähdensi. Eka työ, sitten hupi.  Itse en jaksa psyykata ennää ittestäni tervepäistä joten annan olla ja jatkan nyrkkikyllin kanssa toiset 40 vuotta, jollei ylöstempaus tule sitä ennen

Vierailija
20/27 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtotko poika avioliittoon vai hetkenliittoon?

Poika? Olen nainen ja avioon haluan miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän