Karmaiseva asia paljastui naisystävän menneisyydestä
Olemme seurustelleet n. puoli vuotta ja kaikki mennyt tähän asti hyvin. Olemme kuin luotuja toisillemme, saamme joka päivä toisemme nauramaan jutuillamme ja arvopohjamme on samanlainen. Noh olimme viettämässä iltaa naisen ystäväporukan kanssa, kun joku heistä mainitsi yhden asian, josta tuli selväksi, että nainen on maannut ainakin yli 5 miehen kanssa ennen suhdettamme.
Menin jotenkin shokkiin kun tämä tieto paljastui ja olin aika hiljainen loppuillan. Nainen tänään kyseli tästä, että miksi olin niin vetäytynyt, ja kerroin hänelle totuuden. Nyt hän esittää tyhmää että miksi sillä muka olisi väliä. Nainen on 24v, joten tuo kuullostaa omaan korvaan todella epänormaalilta ja epäilyttävältä. Suoraan sanoen minun on vaikea nähdä tulevaisuutta suhteellemme.
M28
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mua iljetti ja tunsin lianneen itseni kun nainen vielä kertoi mitä oli tehnyt edellisen miehen kanssa. Mistä Suomessa kristitty mies löytäisi puhtaan naisen.
Mitä sinua liikuttaa mistä kristitty mies löytää naisen? Sinähän et ole kristitty. Sen tietää siitä, että kristitty mies puhuu naisista kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen kanssa itse olet maannut ennen häntä?
Arvaan, että oikean ja vasemman kätensä kanssa. :D
Niin naurattaa tämä aloitus. Menisit ap yhteen sen "mikä vanukas vanhukselle" -jankkaajan kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen kanssa itse olet maannut ennen häntä?
Noin 13-15, en ihan tarkkaan muista kun alkoholilla ollut osuutta asian kanssa, mutta hieman eri asia miehellä.
AP
Eli yhteensä olette harrastaneet seksiä noin 20 ihmisen kanssa. Käytettyä tavaraa molemmat ja taudit kiertää. Yöks.
Seuraavan naisen kohdalla sitten valitetaan, koska nainen on pihtari. Itseään voi sitten syyttää, koska ei kelvannut nainen joka tykkää seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu nainen kanssasi kaupunkiseikkailuun ja tarjoa hänelle herkullinen illallinen. Silloin näet, kuinka hyvin pystytte toimimaan yhdessä, onko teillä sama maku ja kaupan päälle teillä on tilaisuus henkevään keskusteluun. Jos kaikki natsaa, siinä on hyvän parisuhteen rakennuspuita enemmän kuin tarpeeksi.
Varhaisaamun hiljaisina hetkinä pyörii kaupungin puistoissa omistajiltaan karanneita frettejä ihan vilisemällä. Varustutukaa pitkävartisilla atraimilla. Kun ensimmäinen utelias fretti tulee nuuskimaan teotä, on iskun paikka.
Sitten vain kotiin ja nylkypuuhiin. Nylkemisen jälkeen paloitelkaa fretti pienellä lihakirveellä 8-10 osaan. Ja valmistusohje on seuraava:
Kuumenna paistinpannu ja loruta siihen öljyä. Paistele fretin osia niin, että ne saavat kunnon paistopinnan. Lado palaset uunipataan ja ripottele päälle suolaa ja mustapippuria.
Kuori neljä porkkanaa ja leikkaa ne renkaiksi ja kaksi sipulia pieniksi lohkoiks
Minä kyllä ap:n tilanteessa kokeilisin tätä frettipaistijuttua. On kokemusta, että se toimii.
Kerran kävin ensitreffeillä nelikymppisen miehen kanssa. Kerroin hänelle, että nämä ovat minulle ensitreffit nro. 22 eli olin siis käynyt treffeillä 21 eri miehen kanssa ennen häntä. Hän oli tästä aivan äimän käkenä ja kysyi, että eikö kukaan niistä sitten ollut sopiva, johon vastasin, että ole tavannut useita huipputyyppejä, mutta he eivät sitten ole halunneet tavata uudelleen.
Se luku 22 oli siis reilu 1,5 v ajalta, ei semun mielestä ole silloin kovin iso lukema. Sitä paitsi ei sekään mies halunnut tavata minua uudelleen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua iljetti ja tunsin lianneen itseni kun nainen vielä kertoi mitä oli tehnyt edellisen miehen kanssa. Mistä Suomessa kristitty mies löytäisi puhtaan naisen.
Mitä sinua liikuttaa mistä kristitty mies löytää naisen? Sinähän et ole kristitty. Sen tietää siitä, että kristitty mies puhuu naisista kunnioittavasti.
Kristitty mies erottaa huonon ja puhtaan naisen. Ei voisi kuvitella mitään kyläpyörää lasteni äidiksi.
Ei ole yhtään eri asia miehellä.