Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?

Vierailija
18.05.2024 |

Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!

Kommentit (510)

Vierailija
281/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy pukeutua kuten itse haluaa, ehkäpä siis siksi. Pyöräilyshortsit ovat monikäyttöiset ja mikäs vika niissä nyt muutenkaan olisi?

Vierailija
282/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itseä varten, ei haittaa vaikka ne on epämukavat

Eivät ole epämukavat. Mutta sulle ei ehkä riitä XXXXL, joten valitse isompi koko, laardipersepoju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä omistanut pyöräilyshortseja, en pidä tyylistä. Naisten vaatetarjonta on "paljastavaa", pitää erikseen löytää mallistot mistä saa muuta. 

T. Naisena-aloituksia tehtaileva Pasi

Vierailija
284/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy pukeutua kuten itse haluaa, ehkäpä siis siksi. Pyöräilyshortsit ovat monikäyttöiset ja mikäs vika niissä nyt muutenkaan olisi?

Ne on hyvät lenkille. Muina aikoina tavalliset vaatteet, ei urheiluvaatteet.

Vierailija
285/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi miehet kulkee ilman paitaa tai niin että muskelit vilkkuu?

Haluavat esitellä naisille ja myöntävät sen. Toisin kuin naiset tekevät muka kaiken vaan itseään varten.

No miksi se on ongelma, kun te miehet kuitenkin tykkäätte siitä?  Olkaa vain tyytyväisiä.

Vierailija
286/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos silmäsi viettelee sinut, kaiva se ulos päästäsi", sanotaan Raamatussa.

Silmä lähtee kätevästi esim. lusikalla

Vierailija
287/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap pelkää tahattomia erektioita, munan voi vetää jesarilla haarojen väliin kiinni.

Naisilla on vartalo ja jos et kestä sitä, pysy kotonas tai teippaa ittes. Lähtee samalla ne 6 noloa munakarvaakin.

Taidan lähettää tämänkin burka-pakotusketjun persuja pilkkaaville kolumnisteille ja poliisille.

Vierailija
288/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyörii ne naiset mielessä yötäpäivää.

Vierailija
289/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute, ulipetteri.

Vierailija
290/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi älyvammainen mulkoilee naisia kuin lehmä uutta porttia? Suu auki, kuola valuen

Vierailija
291/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihameet takaisin

Vierailija
292/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset testaavat viehätysvoimaansa. Jos joku näyttää huomiota, useimmat tuntevat narsistista mielihyvää ja jatkavat esimerkiksi treeniänsä niin että kohdistuu juuri pakaralihaksiin. Pukeudutaan kireisiin tai paljastaviin vaatteisiin ja rakastetaan siitä tulevasta huomiosta. Mitä enemmän sen parempi. 

Vierailija
293/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä housut/shortsit, joka menee pitkin persevakoa (stringit tietty alla tai ei mitään) ja puserot/topit, jotka paljastaa rinnuksista liki nännitkin, on halvan näköistä pukeutumista kaupungissa. Ei ole edes seksikästä vaan typerän ja naurettavan näköistä. Tuollainen vaatetus sopii jonnekin rannalle ja vaikka yökerhoihin. Ensin pukeudutaan siten, että liki kaikki näkyy ja sitten valitetaan, kun miehet tuijottavat ja jotkut hymähtelevät. Jos haluaa pukeutua huomiota herättävästi, niin sitten se huomio on mun mielestäni siedettävä. 

Vierailija
294/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut käyttää pyöräilyshortseja juoksulenkillä. Minusta ne on vaan mukavat enkä kyllä välitä tippaakaan jos joku nyt siitäkin herneen nenään vetää että joku käy juoksulenkillä pyöräilyshortseissa.  Itse asiassa minä ostin ne juuri juoksemista varten, pyörälyä ei juurikaan edes harrasta.

Vierailija
295/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset on nykyään ihan käsittämättömiä. youtupessa on videoita try on haul, jossa naiset esittelevät täysin läpinäkyviä vaatteita, joissa näkyy ihan kaikki niin, että olisi sama kuin ei olisi vaatteita ollenkaan. sitten alussa on teksi, ei millään tavalla seksuaaliseen tarkoitukseen, tai jotain sinne päin. v...u mitä bimpoja, uskoo ken haluaa!

Ai on? Minä en ole moisiin törmännyt - varmaan siksi, että en sellaista sisältöä yleensäkään etsi. Jos näitä etsimällä etsit tai niitä sinulle syötteessä tarjotaan, teepä ihan itse keskenäs johtopäätökset siitä, että miksi niitä sinun silmillesi lävähtää.

Vierailija
296/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LäähPuuh!

Vierailija
297/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tiukemmat, niukemmat ja läpinäkyvämmät, sen paremmat ovat naisten vaatteet. On se hauskaa liukuportaissa tuijottaa suoraan edessä olevaa timmiä tytön perää ja kuvitella miten kaluni sinne mahtuisi. Ihan alkaa aina jöpöttämään.

Vierailija
298/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään kireät pyöräilyshortsit vaan microshortsit jossa p*rse on melkein paljaana. Näin pukeutuvat ihan nuoretkin tytöt kouluihin.

Vierailija
299/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ei ole tajunneet, että pyöräilyshortsit ja trikoot on tarkoitettu liikuntaharrastuksiin, ei niinkään julkisilla paikoilla käytettäväksi. 

Osa päiväkodin henkilökunnasta tykkää myös pitää tiukkoja ja ohuita trikoita työssään. Isit tykkää.

Sitten nämä henkilökunnan naiset pyllistelevät isiin päin muka lasta hoitaakseen 😁 voi tuota huomion hakua. 

Vierailija
300/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on sitä muotia