Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?

Vierailija
18.05.2024 |

Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!

Kommentit (510)

Vierailija
261/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää nain eilen 8 miestä porukalla pyöräilemässä ja kaikilla oli kireät pyöräily housut

Naisten vartalo on liian seksualisoitu, miesten tuollaiseen pukeutumiseen ei edes kiinnittetä huomiota

Tämäpä juuri. Ja itse asiassa ratkaisu tähän on se, että useammat naiset uskaltaisi pukeutua ihan miten haluavat. Rikosilmoitusta kehiin, jos joku häiriköi. 

Naisella on kurvien vuoks i jo täysin erilainen vartalo kun miehillä. Jos on vaikka iso rintainen niin pitäiskö itsensä verhota kesän ajaksi mustaan kaapuun? mielestäni outoa

Miksi se on outoa? Mitä haluat viestiä jos isket tissit tiskiin sen sijaan että pidät ne piilossa.

Vierailija
262/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää nain eilen 8 miestä porukalla pyöräilemässä ja kaikilla oli kireät pyöräily housut

Naisten vartalo on liian seksualisoitu, miesten tuollaiseen pukeutumiseen ei edes kiinnittetä huomiota

Näit 8 homoseksuaalia. Ei mistä vaan homoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia monissa maissa on pukeutumisohjeet. Jotkut naiset eivät kaikessa yksinkertaisuudessaan osaa olla pukeutumatta kuin 🤢hutsut

No kerropa miksi ärsyyttää jos nainen puketuu paljastavasti? XD

Paljastava pukeutuminen on todella häiritsevää kaikin puolin. Antaa naisesta lisäksi degeneroituneen kuvan

Mutta kun edelleenkään ketään ei kiinnosta just sun mielipide. Koita saada se taottua paksuun narsistiseen kalloosi. 

Valtaosaa kiinnostaa miksi naiset esittelee itseään mutta eivät kuitenkaan myy itseään.

Vierailija
264/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nainen on yleensä kauneimmillaan "ei niin paljastavassa" vaatetuksessa, kaikkein parashan on siis juuri tämä farkut - t-paita - lenkkari - letit/ponnari.

Sitä paitsi, jokainen mies kyllä tunnistaa kauniin naisen eskellä talveakin, vaikka on toppatakit ja pipot sun muut.

Kaunis nainen ei ole sama kuin seksikäs.

Vierailija
265/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehetkin pukeutuu niin? Lenkkeilijöillä ja pyöräilijöillä on useimmiten tiukat vaatteet.

Huomattavasti harvemmin. Yleensä tiukkoja pyöräilyshortseja pitää homot.

Vierailija
266/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIkeastihan te miehet tykkäätte tuollaisista naisista, ette te siitä muuten hermostuisi tai täällä olisi joka päivä aloituksia tuosta

Reddistissä oli ihmetelty samaa miksi monet miehet suuttuu niin paljon naisten kireästä salipukeutumisesta

Vastaukset oli ihan samanlaisia

Koska kiihottuminen häiritsee. Naisen voi kuvitella millaista on kun on pienessä orgasmissa koko ajan julkisella paikalla.

Vierailija
267/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pukeudun miesten takia, eli paljon siveämpiin vaatteisiin kuin tahtoisin oikeasti pukeutua. Mulla on todella hyvä kroppa, harmi kun sitä pitää piilotella epätoivotun huomion vuoksi silloinkin, kun kelit sallisivat olla vaikka alasti. 

Näinähän se on. Epätoivottu huomio ei ole hyvä mutta toivottu huomio on taas noh, toivottua. Siksi esitellään itseään.

Vierailija
268/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät katsos halua, että setämiehet kyylää ja kuolaa, siksi kireät paljastavat vaatteet.

luulekko et joku 18v miettii setämiehiä kun laittaa vaatteita päälle kotonaan?

Niinpä, ei ne setämiehiä varten pukeudu. Setämiehet on vaan ällöttävä haittatekijä. 

Tätinaiset vauhdissa.

Vierailija
269/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät katsos halua, että setämiehet kyylää ja kuolaa, siksi kireät paljastavat vaatteet.

Nainen miettii aina miten turvaa oman talouden ym.

Vierailija
270/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks jotain miestä ärsyttää jos nainen pukeutuu paljastavasti? vai haluaako se just tuon naisen omakseen ja ärsyttää että esittelee vartaloaan muille? Vai mikä tuolle ärsyyntymiselle on syy?

Uusi laki määrittelee tietyt kehon osat niin "seksuaalisiksi" että esim niihin koskeminen ilman lupaa on aina seksuaalista häirintää. Tällön myös niiden esittelyn pitää olla seksuaalista häirintää. Sulla ei ole siten mitään v....n lupaa laittaa niitä toisten naamojen eteen mistään syystä. Kannattaa myös muistaa, että uhrit määrittelevät mikä on häirintää ja mikä ei, joten...

Lain mukaan seksuaalinen häirintä riippuu miten "uhri" asian kokee. Pelkästään vilkasu kassa jonossa voi olla rikos.

Vierailija
271/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten vartalot ei ole edukseen noissa pitkissä kirjavissa kesämekoissakaan. Paksut vartalot, allit, kynittytukka. 

Hyvin harvalla on hyvät sääret.

Vierailija
272/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten vartalot ei ole edukseen noissa pitkissä kirjavissa kesämekoissakaan. Paksut vartalot, allit, kynittytukka. 

Kaikki keski-ikäiset näyttää tolta ihan sama mitä kansalaisuutta ne on. Onneks ei tarvii piilotella itseään mihinkään kaapuun.

No eihän näytä. Typerää yleistämistä. Esim. minä olen normaalipainoinen ja pitkähiuksinen. En käytä mitään kirjavia riepuja, vaan nättejä, hyvin istuvia mutta ei liian tiukkoja yksivärisiä mekkoja ja hameita. En piilottele mutta en varsinaisesti paljastelekaan. Ehkä et sitten tajua, että minä ja kaltaiseni olemme myös keski-ikäisiä.

Minä olen hoikka ja siro pitkähiuksinen keski-ikää lähestyvä, ja näytän kyllä hyvälle myös kirjavissa liehuvissa kesämekoissa. Tietysti pukeutuminen on myös makuasia, minä pidän väreistä. Joskus on tietysti myös ne hillitymmät yksiväriset kuteet päällä. Ja joskus urheilutrikoot jos olen vaikka lenkillä. 

Ja loppujen lopuksi mitä väliä sillä on, imarteleeko joku tyyli vartaloa, jos itse siitä tykkää? Kovin paksu jos on, niin tuskin mikään vaate erityisen hyvälle näyttää kuitenkaan, joten ihan sama. 

Vierailija
273/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks jotain miestä ärsyttää jos nainen pukeutuu paljastavasti? vai haluaako se just tuon naisen omakseen ja ärsyttää että esittelee vartaloaan muille? Vai mikä tuolle ärsyyntymiselle on syy?

Uusi laki määrittelee tietyt kehon osat niin "seksuaalisiksi" että esim niihin koskeminen ilman lupaa on aina seksuaalista häirintää. Tällön myös niiden esittelyn pitää olla seksuaalista häirintää. Sulla ei ole siten mitään v....n lupaa laittaa niitä toisten naamojen eteen mistään syystä. Kannattaa myös muistaa, että uhrit määrittelevät mikä on häirintää ja mikä ei, joten...

Kuinka pieni lapsi sä olet, jos sun naama on aikuisen ihmisen perseen korkeudella? Mun 5-vuotiaallakaan ei enää ole ellei aikuinen ole parimetrinen. 

Tietääkö sinun 5 vuotias mitä on haihattelu?

Vierailija
274/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo piukoissa pöksyissä pyörää polkevat timmit miehetkin ihan silmiä hivelevä näky.

No ne ei naisiin koske.

Kaikki tuntemani spandexpyöräilijämiehet on kyllä ihan heteroparisuhteessa ja lapsiakin suurimmalla osalla. 

Vierailija
275/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita kaupungille päälle mitään mitä pitäisi hävetä, jos joku leväyttäisi sen kuvan minusta valkokankaalle työkokouksessa. Ne pomot kun kulkee siellä kaupungilla myös. 

Suomalaiset ei kauheasti välitä imagostaan. Kyllä se ihmiseltä vie imagopisteitä, jos pukeutuu kaupungilla kuin itsestään epävarma ja huonoitsetuntoinen teini, jotka kapinavaiheessa paljastelee ja heittää kaiken yli. Ei kukaan oman arvonsa tunteva ihminen vilauttele kylillä pakaravakoa tai kamelinvarvasta/muniensa muotoja. 

Mökkilomailu, rannat ja onlyfans ammatit erikseen.

Siksi minulla tulee vähän surullinen olo näiden vilauttelijoiden puolesta. Eikö he tunne olevansa arvokkaita muuten kuin olemalla katseiden kohteena?

Vierailija
276/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne työttömät naiset.

Vierailija
277/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että alkuperäinen tarkoitus tiukalla pukeutumisella on esitellä kroppaansa. Että katsokaa kaikki olen treenannut. Mutta sitten kun siitä trikoopukeutumisesta on tullut muotia niin ihmiset alkaa pukeutua kuten muutkin, ihan vaan muodin perässä. Kuuluakseen joukkoon. Ei kaikki, mutta erityisesti monilla nuorilla se joukkoon kuulumisen tarve on suuri. Ja mainonta ja kauppojen tarjonta toki kannustaa myös seuraamaan muotia. Mutta nythän muoti on taas muuttumassa peittävämpään suuntaan joten varmasti trikooasujen määrä kaduilla vähenee. 

Vierailija
278/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja siksi naiset opiskelee ja käy töissä. Vain sillä tavoin voi todella turvata oman talouden. 

Vierailija
279/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laita kaupungille päälle mitään mitä pitäisi hävetä, jos joku leväyttäisi sen kuvan minusta valkokankaalle työkokouksessa. Ne pomot kun kulkee siellä kaupungilla myös. 

Suomalaiset ei kauheasti välitä imagostaan. Kyllä se ihmiseltä vie imagopisteitä, jos pukeutuu kaupungilla kuin itsestään epävarma ja huonoitsetuntoinen teini, jotka kapinavaiheessa paljastelee ja heittää kaiken yli. Ei kukaan oman arvonsa tunteva ihminen vilauttele kylillä pakaravakoa tai kamelinvarvasta/muniensa muotoja. 

Mökkilomailu, rannat ja onlyfans ammatit erikseen.

Siksi minulla tulee vähän surullinen olo näiden vilauttelijoiden puolesta. Eikö he tunne olevansa arvokkaita muuten kuin olemalla katseiden kohteena?

Kieltämättä, vähän sellainen olo siitä tulee. Itsetunnon kohotusta kai sillä haetaan, että pitää hakea huomiota paljastavilla vaatteilla. 

Tosin on kyllä omalta kohdalta vaikea kuvitella asua, jollaista ei voisi työkavereiden/pomon nähden pitää. Työasut toki erikseen, mutta ei kyllä ketään kiinnostaisi jos vapaa-ajalla tulisin vastaan pyöräilyshortseissa ja topissa. 

Vierailija
280/510 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä omistanut pyöräilyshortseja, en pidä tyylistä. Naisten vaatetarjonta on "paljastavaa", pitää erikseen löytää mallistot mistä saa muuta.