Mies petti minua eilen
Olen aivan veetun raivoissani!!! Ukko oli flirttaillu jonkun akan kanssa. Myönnän kyllä että parin viime viikon aikana olen huutanut ukolle paljon mutta siihen on ihan henkilökohtainen syy jota en ukolle ole kertonu enkä kerro. Ei se kuitenkaan oikeuta pettämiseen. Ite lähden kohta varmaan exän luokse ja tuskin tulen takaisin. En ole virallisesti edes kirjoilla tässä asunnossa. Veetun sika jätkä!!!
Kommentit (35)
Huudat ilman syytä niin panen muita ihan periaatteesta, vaikka se raskasta hommaa onkin.
Kasva aikuiseksi. Aloituksen perusteella olet erittäin raskas ihminen. Toivottavasti mies löysi/löytää jonkun tolkun ihmisen vielä.
olisit mennyt jonon perään seuraavaksi pantavaksi. Ei ole keneltäkään pois, että mies panee. Mies panee ja panee vain.
Miehille pitää huutaa ja kunnolla. Aina.
Jos akka huutaa joka tapauksessa, niin ehdottomasti kannattaa hommata huutamiselle syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä miehen pitäisi ajatella että huudat hänelle jostain mistä hän ei edes tiedä miksi kun et kerro? Ei se tietenkään oikeuta pettämään mutta katse peiliin voi joskus auttaa.
Niinpä, ihme touhua.
Siellä pera pitää miesten puolta. Ku aina ne akat vaa nalkuttaa. Katsokaa äijät peiliin mikä teissä voi vtuttaa niin paljon.
Täh Pera? Kommentti Niinpä, ihme touhua on naiselta, minulta. Toisesta en tiedä.
Olisin itse lähtenyt naisena miehen asunnolta, ja antanut miehen rauhoittua. Tässä tapauksessa hänen mies ei voi lähteä omasta asunnostaan, vaan jättäisi sen naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä miehen pitäisi ajatella että huudat hänelle jostain mistä hän ei edes tiedä miksi kun et kerro? Ei se tietenkään oikeuta pettämään mutta katse peiliin voi joskus auttaa.
Niinpä, ihme touhua.
Siellä pera pitää miesten puolta. Ku aina ne akat vaa nalkuttaa. Katsokaa äijät peiliin mikä teissä voi vtuttaa niin paljon.
Täh Pera? Kommentti Niinpä, ihme touhua on naiselta, minulta. Toisesta en tiedä.
Olisin itse lähtenyt naisena miehen asunnolta, ja antanut miehen rauhoittua. Tässä tapauksessa hänen mies ei voi lähteä omasta asunnostaan, vaan jättäisi sen naiselle.
Ps. ilmeisesti nalkutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoisin ukolle mitään? Syy mun vihaan ei liity ukkoon mitenkään.
Miksi sä sitten huudat sille??
Olen tapaillu toista miestä ja pari viikkoa sitten se katkaisi yhteydenpidon. SIKSI!!!
Vaikea paikka. Koittakaa pariterapiaa ja jos et pääse yli, niin ota ero. Kokeilla kannattaa, mutta se toimii vain osalle pareista. Jos yli ei pääse, niin pakolla on turha jatkaa. Sitten vain puolisolle reppu selkään, potku perseelle ja toivotus että loppuelämä olis onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoitat viikon henkistä väkivaltaa häntä kohtaan ja koet ettet ole missään velvollisuudessa edes selittää käytöstäsi?
Ei kiinnosta. Päätin jo jokin aika sitten lopettaa tämän "suhteen". Tuo ukko vaan ei ole tarpeeksi hyvä mulle.
On sun miehellä heikko liha,jos riidan päätteeksi pettää.Kännin olis vielä ymmärtänyt.
Ja kyllä pettämistä on,vaikka käyttäis kumiakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoitat viikon henkistä väkivaltaa häntä kohtaan ja koet ettet ole missään velvollisuudessa edes selittää käytöstäsi?
Ei kiinnosta. Päätin jo jokin aika sitten lopettaa tämän "suhteen". Tuo ukko vaan ei ole tarpeeksi hyvä mulle.
Petit itse siis ensin?, koska mies ei ole tarpeeksi hyvä. Miksi et itse jättänyt ja lähtenyt, kämpän takiako? Sinä petit ja, kun tapailukumppani ghostas(?), niin purkasit sen miehellesi ja olet vielä raivonakin siitä, kun mies meni pettämään..?
-eri
Ai, eikös vakiintunut parisuhde ole jotain historiallista mennyttä junttitapaa? Mene, ota patukkaa sieltä, ota täältä, anna miehen mennä ja tarjoilla samalla tavalla. Vain ne lapset jotka synnistä sikiävät, pitää teidän kasvattaa.
Et kyllä kertonut, lähtikö mies naisen matkaan ja että kävikö kettu kolossa. Flirttailua en kyllä laskisi pettämiseksi.