Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on Helsinki-Vantaan lentokentällä vaihto, saanko poistua ulos kentältä?

Vierailija
18.05.2024 |

Jos menen kotimaan lennolta ulkomaille? Olisi 7h väliä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumboon menisin. Tai Ilmailumuseoon kun museokortti mainittu. 

Vierailija
82/87 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimaan lento. Korkeintaan 1.5h koneesta Helsingin keskustaan. Kannattaa katsoa etukäteen koneessa lähteekö bussi vai juna paremmin. Ruokailu tunti ja museo tunti niin jää tunti paluumatkaan ja kaksi turvatarkastukseen. Siinä on löysää. 

Miten se kestää muka noin kauan? Matkatavarat selvitetty suoraan määränpäähän, sen kun kävelee ulos koneesta ja suoraan junaan. Max 45 minsaa-tunti että on kaupungissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän ohi aiheen, mutta kysynpä kuitenkin. Työkaveri halusi Meksikoon lomamatkalle. Joutui ostamaan lennot Istanbulin kautta, koska ei halunnut maksaa viisumia Usaan. Tarkoittaa että useimmilla lennoilla olisi ollut vaihto usassa, ja hän ei halunnut alkaa viisumia hankkimaan sinne. Sitä vaan ihmettelin, että pitääkö tosiaan myös transit-matkustajilla olla viisumi maahan? Itse olen aikoinaan lentänyt Moskovan kautta, eikä me mtn viisumia tarvittu kun ei poistuttu transit-alueelta kentällä. 

Se ESTA maksaa noin 15 dollaria ja on voimassa kaksi vuotta... mahtoi olla rahat tiukalla. 

Vierailija
84/87 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki Outlet kehä kolmosen varrella on yksi mahdollisuus, uberilla sinne.

Ja sitten maksat extraa ja jonotat lähtoselvityksessä saadaksesi ostokset ruumaan... 

Outoja ehdotuksia täällä.

Vierailija
85/87 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla kiva reissu, jos keskustaan lähdet, saat stressata koko ajan.

Niin parempi ikävystyä kentällä.

Vierailija
86/87 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähtisin kentältä muualle aikaa tappamaan, vaikka ei mitään suureellista aikoisi tehdäkään. 

Vierailija
87/87 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän ohi aiheen, mutta kysynpä kuitenkin. Työkaveri halusi Meksikoon lomamatkalle. Joutui ostamaan lennot Istanbulin kautta, koska ei halunnut maksaa viisumia Usaan. Tarkoittaa että useimmilla lennoilla olisi ollut vaihto usassa, ja hän ei halunnut alkaa viisumia hankkimaan sinne. Sitä vaan ihmettelin, että pitääkö tosiaan myös transit-matkustajilla olla viisumi maahan? Itse olen aikoinaan lentänyt Moskovan kautta, eikä me mtn viisumia tarvittu kun ei poistuttu transit-alueelta kentällä. 

Se ESTA maksaa noin 15 dollaria ja on voimassa kaksi vuotta... mahtoi olla rahat tiukalla. 

ESTA  on eri asia kuin viisumi. Kaikki eivät saa ESTA:a ja silloin täytyy hankkia viisumi jos haluaa Yhdysvaltoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme