Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:n ihannevartaloista.

Vierailija
26.01.2007 |

Mitkä teitä eniten miellytti? Mun suosikki oli mies nro1 ja nainen nro5. Ihmettelin vähän miksi kaikki mallit olivat normaalipainoisia (yksi raskaana). Olisin kaivannut hiukan erilaisia ja myös niitä ylipainoisia, joita nykyäänkin tosiaan on. Kyllä varmasti on ihmisiä, jotka suosii ylipainoista kauniimpana. Oma vartalo muistuttaa lähinnä juuri tuon vitosen vartaloa, lisättynä toki raskausarvet yms. " ihanuudet" .

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähinnä tuota kutosta, mutta ex-avomies kuolaisi varmasti tuon vitosen perään. Luultavasti kosisi välittömästi nuo tissit nähtyään. Hän aina jaksoi hehkuttaa kuinka ihannoi tuollaista hoikkaa, isotissistä vartalotyyppiä.

Mukava siis huomata välillä että oma vartalotyyppi onkin toisten mielestä kaunis :)

Vierailija
22/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aikalailla 7 vartalo, rinnat ehkä nyt isommat kun imetän, mutta muuten kyllä, eli en ole liian laiha enkä lainkaan lihava.

Oma mieheni vartalo myös muistuttaa miehen nro. 7 vartaloa, joten ehkä siksi valitsin sen parhaaksi.

Mun mielestä myös olisi saanut olla enemmän erilaisia, esim. vanhoja ihmisiä, ylipainoisia, arpisia...jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan 6?

miehistä viimeinen ja sitten se, jolla oli kädet suoraan sivulle (3?)

Vierailija
24/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 7 ja mies 7 ovat parhaat.

Vierailija
25/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että nämä myös ovat lähinnä minun ja mieheni vartaloita.

Vierailija
26/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
27/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä en osaa sanoa, ei niistä mikään oikein sytyttänyt...ehkä mulle on miehessä väliä vain kasvoilla. Ja tästä tosiaan puuttu kaikki muut kuin normaalipainoiset

Vierailija
28/28 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kyllä enemmän 7, mutta kiintetytysprojekti on käynnissä :)

Miehistä oli vaikea sanoa, mutta 1 tai 3. En niistä hirveesti löytäny eroa. Miehelläni on sellainen kestävyysurheilijan (lähinnä hiihtäjän) vartalo: Hartiat on leveät ja peppu tiukka ja jalat lihaksikkaat mutta ohuet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme