Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä pariuhdemarkkinat on ahdistava paikka ja tulee riittämättömyyden tunne aina.

Vierailija
17.05.2024 |

Naiset vaativat ihan liikoja, se ylipainoinen nainen joka on myös mahdollisesti ruma luulee olevansa kaunis joten se etsii sitä koulutettua komistusta joka viettää työpäivät lentokoneen ohjaamossa. Tavallinen mies on naisille ihan liian tylsä ja liian alhaista tasoa nykynaisille. 

Naiset ei vaan ymmärrä sitä että kaikki miehet ei voi olla rikkaita lentäjälääkäreitä eikä kaikki miehet ole niitä mieskarkkeja eli veistoksia.

Miksi tää on menny näin sairaaksi? Mikä on saannu naiset luulemaan itsestään liikoja kun todellisuudessa kauniita naisia on varmaan max 20% naisista?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vain paska luonne, siitä se kiikastaa.

Vierailija
2/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole mitkään markkinat ensinkään, siitä lähdetään. Kohtaat toisia ihmisiä ja jos hyvä tuuri käy, rakastut ja saat vastarakkautta. Koita ymmärtää että siinä on kyse sattumasta ja onnesta. Ei ole mitään markkinoita minne mennään valitsemaan.

Vierailija
4/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/240_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…

Tuossa on tekoälyn luoma miestyyppi, joka menestyy Tinderissä parhaiten. Ei varmaan tullut yllätyksenä sinullekaan?

Vierailija
5/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tasoa on ne 80 % vähemmän kauniita. Käännä nuo sukupuolet tekstissäsi toisinpäin ja huomaat mistä kiikastaa. 

Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.

Vierailija
6/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minä olen normaalipainoinen,amk tason koulutus on ja ulkonäkö keskitasoa. Ei ylipainoinen nainen ole tasoani.

Mutta oletko sinä yhtään kivaa seuraa? Oletko miettinyt sitä?

Vierailija
7/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein hävettää olla nainen, koska tällaisia ilkeitä ja tyhmiä miesvihaajanaisia on nykyään ihan liikaa.

Vierailija
8/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kivaa seuraa mutta en halua ylipainoista enkä rumaa naista vaan naisen tulee olla vähintään keskitasoa.

Vierailija
9/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään markkinoita. Kukaan ei rakastu suhun, koska sulla on niin ruma sielu.

Vierailija
10/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein hävettää olla nainen, koska tällaisia ilkeitä ja tyhmiä miesvihaajanaisia on nykyään ihan liikaa.

Näin naisena -mies iskee jälleen

Vierailija
11/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se penis toimii?

Ootko kestävä ja tykkäät rakastella rakastasi?

Näillä mennään.

Vierailija
12/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tekoälyn luoma miestyyppi, joka menestyy Tinderissä parhaiten. Ei varmaan tullut yllätyksenä sinullekaan?

Tinder on panosovellus. Ei sieltä mitään parisuhdetta kannata etsiä.

Vierailija
13/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi elämääsi nainen, joka välittää sinusta, vaikka olet ruma, tylsä, jankuttava ja lihava. 

Vierailija
14/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
15/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oukkidoukki, ap.

Vierailija
16/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus. Ei sieltä mitään parisuhdetta kannata etsiä.

No sitä suuremmalla syyllä siellä pitää näyttää ihannemieheltä.

Vierailija
17/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tulossa tsemppaamaan, mutta jo aloituksen ensimmäisen lauseen perusteella: enpä taidakaan.

Vierailija
18/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kivaa seuraa mutta en halua ylipainoista enkä rumaa naista vaan naisen tulee olla vähintään keskitasoa.

Millä tavalla olet kivaa seuraa? Vaikutat vähän typerältä hokiessasi ulkonäkökriteereitä, aivan kuin parisuhteen muodostamiseen ei olisi tuhat muuta hankalammin yhteen sovitettavaa asiaa.

Vierailija
19/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasoa edustat mies - kestävä rakastaja?

Vierailija
20/126 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei ole mitkään markkinat ensinkään, siitä lähdetään. Kohtaat toisia ihmisiä ja jos hyvä tuuri käy, rakastut ja saat vastarakkautta. Koita ymmärtää että siinä on kyse sattumasta ja onnesta. Ei ole mitään markkinoita minne mennään valitsemaan.

Sitä sattumaa ja tuuria voidaan huomattavan paljon edistää ulkonäöllä. Kyse on kaikkea muuta, kuin sattumasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan