Uskaltaako tähän maahan enää tehdä lapsia?
Venäjä naapurina, oikeisto vallassa, kaikki vain kallistuu ja elämästä tulee kokoajan vain vaikeampaa, eikä tarvitse olla edes rutiköyhä. Kaiken lisäksi terveydenhuolto romutetaan ja ihmiset jää oman onnensa nojaan. Uskaltaisitko itse tehdä tänne lapsia?
Kommentit (88)
"oikeisto vallassa," voi luoja. Näyttääkö Ruotsi jossa vasemmisto on ollut vallassa ja johon suuntaan Suomi on ollut menossa kivalta paikalta pitää lapsia, vaikkapa Malmössä?
Siihen liittyen, katselin vähän EU vaalikonetta. Jotkut kysymykset ihmetyttää. Jotain juttua "Palestiinalle valtion turvaamisesta," musta EU vois jättää osallistumisen tähän sekoiluun täysin väliin, ja sitten joku että voiko käännyttää rajalla jos se aiheuttaa hengenvaaran käännytettävälle. Mikä ihmeen teoreettinen tilanne tää on, mikä lasketaan hengenvaaraksi, onko siellä joku kiväärin kanssa selän takana? Aika äärimmilleen vedetty kysymys taas, mitähän tulosta tässä haetaan.
Ja lisäksi siellä on taas sama kysymys kuin pressanvaaleissa, että onko rasismi merkittävä ongelma. Ei ole, ei se ole mielipide, se on fakta, Suomi on pysyvästi top 10 vähiten rasististen maiden joukossa.
Ja sit juttua jostain velvollisuudesta ottaa vastaan ilmastopaaaakooollaaaissia.
Selkeästi useita kysymyksiä joissa vedotaan tunteisiin ja johonkin moraaliseen vastuuseen ja siihen mitä länsimaiden ihmiset tekee. Kysyn vaan, missä näkyvät seuraavat asiat:
Saksassa järjestetään tuhatpäisiä mielenosoituksia joissa vaaditaan Shhhaaarrriaaa-lakia
Ruotsissa järkyttävä jengiväkivalta ongelma koska EU:n rajat vuotaa
Hollannissa on useita kaupunkeja joissa väestö on enemmistöltään ulkomaalaisia
Pariisia ei edes tunnista pariisiksi
Lontoossa kadut täyttyvät kuolemaa juuuutttaalllaaiisille julistavista "protestoijista" koska Lähi-Idässä taas tapellaan jostain kuten aina
MISSÄ KYSYMYKSET JOISTA ILMENEE HUOLI TÄSTÄ KAIKESTA?
Jos asioista ei kohta ruveta puhumaan vaan jatketaan tätä vainoharhaisten rasismista-lässyttäjien pelkäämistä, niin ollaan kohta tilanteessa jota ei voi korjata.
P.S. En usko itse että mikään muuttuu. Jos fiksu ja edistyksellinen Ruotsi on niin tyhmä että vetää itseään turpaan omalla politiikallaan, niin me ei varmaan olla sen parempia. Loppuun asti laput silmillä ja rasismin leimaa peläten. Pelokas tyhmä ja impivaaralainen, joka kuvittelee että muut on niitä pelokkaita tyhmiä ja impivaaralaisia. Sellainen on suomalainen.
Ei kannata. Todennäköisesti edessä on vain nöyristelyä, itsensä pienentämistä ja hävittämistä.
Jos Eurooppa ei pidä varaansa, tulee se olemaan hyvinkin pian samanlainen paikka kuin Israel. Kaksi rinnakkaista maailmaa, ja toinen haluaa ehdottomasti tuhota toisen, siis arabit eli palet israelilaiset, mikään muu ei tule kyseeseen. Ei mikään muu. Ainoastaan silloin, kun vääräuskoinen on tuhottu ja ajettu pois, voi arabit taas tyytyä räjäyttelemään vain tosiaan.
Tuo uskonto on ihan erilaisella kulttuurisella pohjalla kuin länsimaiden kristillisyyteen pohjaavat kulttuurit, eikä usut halua tänne edes sopeutua. Se on käynyt ilmi jo monta kertaa, mahdollisuuksia on tarjottu, myönnytyksiä tehty, mutta kun mikään ei riitä. Siitä pitäisi osata tehdä johtopäätös: uskonto joka rimmaa pislamin kanssa ei kuulu Eurooppaan. Mutta kun jotkut haluavat elättää kyytä povellaan. On kai se niin jännempää ja typerämpää, siis kivaa. Vissiin.
Jos saisin suojatyöpaikan eduskunnasta, uskaltaisin tehdä lapsia. Nyt riittää, että minä, lähihoitaja, olen riippakivenä valtion kelkassa. Auta armias, jos vielä synnyttäisin lisää ihmisiä kuluttamaan Suomen valtion aikaansaannoksia, tai siis sitä, mitä siitä on enää jäljellä.
Mietitääs. Tarvisin sairaalaa, jossa synnyttää. Tarvisin vanhempainvapaan, ja sen jälkeen tuskin olisi enää töitä. Lapseni tarvitsisi terveydenhoitoa ja koulutuksen. Ei, turhaa luksusta kaikki elintasot ja minimitoimeentulot, hyvinvoinnista puhumattakaan. Ei kuulu nyky-Suomeen.
Kuten eivät kuulu lapsetkaan, hehän eivät suorasti tuota euroja valtion kassaan.
Jos olisi 1700-luvulla noin pelottanut niin eipä olisi teitäkään. Ja silloinhan oli sentään asiat paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos koska kannattaa, koska sosiaalivaltio katoaa. Lapset tulevat olemaan sinun sosiaaliturvasi. Jos siis kasvatat heidät itse kunnolla työteliäiksi ja auttavaisiksi ihmisiksi, jotka katsovat aikuisinakin olevansa sinulle velkaa.
Itse panostin tähän. Viisi lasta ja kotiäitiys. Lapseni ovat eläkkeeni (siis olen jo vanha ja he todellakin elättävät minua).
Jumalauta mikä loinen. Onneksi olet persu-Pasi ja juttusi pelkkää paskaa
Olet kyllä ihan sekaisin. Sori vaan.
Kyllä lasten kasvatus työstä käy.
Suomalaisten kannattaa ehdottomasti tehdä lapsia, jotta Suomi pysyy suomalaisena. Tänne ovat jyräämässä arvot ja kulttuurit kivikaudelta ihmisiltä, joita päättäjät ahneuksissaan ottavat. Itseasiassa Suomen kannattaisi vähentää tänne tulijoiden määrää, jotta yhteiskuntarauha säilyy.
Sotien jälkeen muutaman vuosikymmenen ajan 90-luvulle, kun kaikki halukkaat sai töitä ja yhden postinkantajan palkalla ostettiin talo ja elätettiin perhe.