Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako tähän maahan enää tehdä lapsia?

Vierailija
17.05.2024 |

Venäjä naapurina, oikeisto vallassa, kaikki vain kallistuu ja elämästä tulee kokoajan vain vaikeampaa, eikä tarvitse olla edes rutiköyhä. Kaiken lisäksi terveydenhuolto romutetaan ja ihmiset jää oman onnensa nojaan. Uskaltaisitko itse tehdä tänne lapsia?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Lisäksi talvet yleensä loputtoman pitkiä. Liukkaat tiet on puolitalvea hoitamatta yleensä. Lisäksi lapsen syntymä tietää, että ihminen myös kuolee joku päivä. Kun katsoo rollaattorimummoa (ei ikivanha) joka ei pääse helteessä eteenpäin, mua ahdistaa ja itkettää sekin. 

Vierailija
2/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koska kannattaa, koska sosiaalivaltio katoaa. Lapset tulevat olemaan sinun sosiaaliturvasi. Jos siis kasvatat heidät itse kunnolla työteliäiksi ja auttavaisiksi ihmisiksi, jotka katsovat aikuisinakin olevansa sinulle velkaa.

Itse panostin tähän. Viisi lasta ja kotiäitiys. Lapseni ovat eläkkeeni (siis olen jo vanha ja he todellakin elättävät minua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olisin lapsentekoiässä, niin tekemättä jäisivät. Omat lapseni tuskin tulevat lapsia hankkimaan, siltä vaikuttaa, joten heihin loppuu meidän perheen tarina.

Vierailija
4/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako elää pelossa? Yksi elämä.

Vierailija
5/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt olisin lapsentekoiässä, niin tekemättä jäisivät. Omat lapseni tuskin tulevat lapsia hankkimaan, siltä vaikuttaa, joten heihin loppuu meidän perheen tarina.

Samat mietteet.

Vierailija
6/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni syntyivät 1987 ja 1990, eikä silloin ollut yhtään sen helpommat ajat.

Vierailija
7/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset. Ja niin näyttää olevan suurimmalla osalla kun eihän niitä lapsia enää Suomeen tehdä. Kenelle näitä säästökuureja pidetään, kun tämä kansa vain vanhenee ja pienenee.

Vierailija
9/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinunkaan lapset sentään maaorjia ole, eli ovat vapaita lähtemään muualle. 

Ainakin kunnes natsihallitus senkin perustuslaillisen oikeutemme poistaa, kuten on jo poistanut oikeuden ihmisarvoiseen elämään ja toimeentuloon.

Vierailija
10/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tekemään. 

Vierailija
11/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koska kannattaa, koska sosiaalivaltio katoaa. Lapset tulevat olemaan sinun sosiaaliturvasi. Jos siis kasvatat heidät itse kunnolla työteliäiksi ja auttavaisiksi ihmisiksi, jotka katsovat aikuisinakin olevansa sinulle velkaa.

Itse panostin tähän. Viisi lasta ja kotiäitiys. Lapseni ovat eläkkeeni (siis olen jo vanha ja he todellakin elättävät minua).

Jumalauta mikä loinen. Onneksi olet persu-Pasi ja juttusi pelkkää paskaa 

Vierailija
12/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on iso iso iso vanhempasikin jo huudelleet ainakin vuodesta 1918 asti kun Suomi oli venäjän vallan alla joten rykäise vaan tulemaan kersa tai kolme. Ainoastaan jos asuu jossain hesoissa niin kannattaa miettiä. Siellä on suomalaiset jo vähemmistökansaa.

Vierailija
13/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen eli mulla on toivo tulevasta. Todellakin uskallan tehdä lapsia. Luotan Jumalan huolenpitoon enkä pelkää tulevaa enkä ihmisiä.

Vierailija
14/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin jo ysärillä että en tee lapsia kun arvasin että somalit ja muut apinat tuhoavat tämän yhteiskunnan.

Väärin arvasit. Tämän tuhoavat persut ja Kokoomus, mutta apinatpa hyvinkin.

Etkä sinä edes pysty tekemään lapsia.

Muualta tulleiden työllisyysaste (+72%) on ylittänyt kantaväestön ja persut on kantasuomalaisista  työttömin ja rikollisin porukka (töissä vain 16%).

Vierailija
15/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin jo ysärillä että en tee lapsia kun arvasin että somalit ja muut apinat tuhoavat tämän yhteiskunnan.

Älä jaksa! Somalit ovat sentään rakentaneet kaikki helsingin talot ja rakennukset! Osoita kunnioitusta!

Vierailija
16/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lopulta sen tuhosivatkin kela tuilla elelevät kotirýssät. Onneksi on hallitus laittamassa niitä kuriin (uuniin) ja järjestykseen. ( uuniin)

Otapa perusnatsi lääkärin määräämät. Myös köysi kaulassa nukuttaa hyvin. 

Vierailija
17/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinunkaan lapset sentään maaorjia ole, eli ovat vapaita lähtemään muualle. 

Ainakin kunnes natsihallitus senkin perustuslaillisen oikeutemme poistaa, kuten on jo poistanut oikeuden ihmisarvoiseen elämään ja toimeentuloon.

Eli pienensi sinun asumistukeasi  parillakympillä 😂 

Vierailija
18/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei täällä Suomessa uskalla tehdä lapsia niin sittenhän niitä ei kannata edes harkita missään muuallakaan. Super-kermapersevauvailua.

Vierailija
19/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutte kuin tämä olisi joku kenia jossa köyhät asuvat kakkimajoissa, syövät koppakuoriaisia ja juovat kuravettä päälle😂  

Vierailija
20/88 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tehdään rakkaudesta, ei persunatsien pakotuksesta. 

En itse hankkisi, jos siinä iässä olisin, enkä usko lastenikaan hankkivan. Liikaa opintolainaa, liian vähän töitä ja olemattomat tulot.

Syntyvyys on nälkävuosia pienempi. Kukaan ei luota hallitukseen eikä tulevaisuuteen.