Äitini soitti mökiltä. Hän oli maalauttanut mökin eri väriseksi.
Kysymättä minulta.
Minä omistan mökin.
Hän tekee jatkuvasti tällaista.
Teillä samaa?
Kommentit (52)
Eihän tuo ole korrektia, jos sinä omistat mökin, mutta toisaalta nyt tuli kunnossapitomaalaus tehtyä - ilmeisesti äitisi laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole korrektia, jos sinä omistat mökin, mutta toisaalta nyt tuli kunnossapitomaalaus tehtyä - ilmeisesti äitisi laskuun.
Kyllä, mutta kymmenen kertaa mieluummin olisin maksanut itse ilman äitini puuttumista asiaan. Tämä ei nole hänen ainoa temppunsa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Maalasi raikkaan mustaksi jonkun 60-70-luvun hökkelin?
Musta väri ei kyl montaa vuotta pysy raikkaana. Kallista maalauttaa muutaman vuoden välein. Tai työlästä maalata ite jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta kymmenen kertaa mieluummin olisin maksanut itse ilman äitini puuttumista asiaan. Tämä ei nole hänen ainoa temppunsa. Ap
Ole
Öö, et ole vielä oppinu ettei äitiä päästetä mökillesi ilman sinua??? No mene ja opi ( toivottavasti). Ja avainkin on liimaantunut hänen käteensä? Pois sitä ei voi ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ignooraa se äitisi kustantama maalaus ja maalaa uudelleen omalla kustannuksellasi mielivärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Öö, et ole vielä oppinu ettei äitiä päästetä mökillesi ilman sinua??? No mene ja opi ( toivottavasti). Ja avainkin on liimaantunut hänen käteensä? Pois sitä ei voi ottaa?
On käynyt siellä 20 v, ei kysy koskaan minulta lupaa. Tekee siellä tasan mitä haluaa, jopa remppaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Uli uli ulisee, ap ulisee kuin pikkulapsi.
Keskustelun herättely rajattomuudesta on ulinaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ignooraa se äitisi kustantama maalaus ja maalaa uudelleen omalla kustannuksellasi mielivärilläsi.
Se olisi hänelle oikein, mutta tuhlausta. Ap
Onko väri siedettävä? Oletko keskustellut kunnolla äiti kanssa asiasta. Meillä ei ole tuollaista. Meillä kunnioitetaan liikaakin toisten omaa määräysvaltaa. Esim dementiikojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On käynyt siellä 20 v, ei kysy koskaan minulta lupaa. Tekee siellä tasan mitä haluaa, jopa remppaa. Ap
No estä se. Toimi samoin kuin toimisit, jos joku täysin vieras ihminen kävisi mökilläsi tekemässä tuhojaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko väri siedettävä? Oletko keskustellut kunnolla äiti kanssa asiasta. Meillä ei ole tuollaista. Meillä kunnioitetaan liikaakin toisten omaa määräysvaltaa. Esim dementiikojen.
Keskustellut? Hän teki sen sanomatta asiasta mitään. Ap
Ja kuten rajattomien jälkeläiset arvaavat, äitini on olevinaan suurikin hyväntekijä nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole jo vaihdattanut mökillä kaikkia lukkoja?
Kun kerran olet vuosikausien ajan ollut täysin tietoinen äitisi toiminnasta etkä ole tehnyt mitään sen estämiseksi, niin olet hiljaisesti hyväksynyt äitisi käyttöoikeuden mökkiisi.
Minulla ei äitiä,ei isää.Jäin orvoksi pienenä. Joten ei mökkiä,ei edes perikunnan mökkiä.Ei miestä ja miehen rahoja mökin ostoon tai vuokra mökiin käyttö mahdolisuutta.Joten en osa vastata aloitte.
Äiti sentään huoltaa mökkiä kun sun aika menee somessa.