Yhteinen aika, jota mies ei halua viettää.
Tämäkö nyt on sitä "erilleen kasvamista"? Kymmenen vuoden ajan olen mahdollistanut miehelleni lomamatkat ja bilettämisen kavereidensa kanssa, itse jäädessäni töihin tai hoitamaan lapsia. Nyt kun lapset kasvaneet ja olisi mahdollisuus viettää yhteistä aikaa, mies ei halua minua mukaan, vaan lähtee mieluummin kavereidensa kanssa. On jopa käynyt niin, että pyytäessäni miestä elokuviin, sain vastauksen: "se elokuva ei kiinnosta!". Seuraavana päivänä kaveri pyytää katsomaan samaa elokuvaa, se yllättäen kiinnostaakin ja niin sitä mennään. Olin odottanut kuukausia erästä viikonloppu tapahtumaa, johon luulin olevani lähdössä mieheni kanssa. Edellisenä päivänä mies ilmoittaakin iloisena, kuinka kavereita tulee kauempaakin ja niinpä minä olin tapahtumassa yksin. Naurettavinta tässä on se, että emme todellakaan ole enää mitään teinejä...Mutta eiköhän tässä ole tullut jo perin selväksi, mitä miehelleni merkitsen.
Kommentit (43)
Helppo vastaus ap! Miehellä on 100% varmasti nuorempi nainen, jonka kanssa hän nyt viettää aikaa, eikä siksi hänellä ole aikaa sinulle enää ap.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisia miehiä naiset kelpuuttaa suhteeseen, jotka ei oikeasti välitä.
T. Kunnollinen-mies
Et sinäkään mikään kunnollinen mies ole, vaan säälittävä incel!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kunnollinen-mies
Mene muualle haastamaan riitaa, oikea incel. Asialliseen keskusteluun tulet haastamaan riitaa muka naisena.
Kannattais varmaan vaihtaa miestä. Parisuhde ja rakkaus on muutenkin hormooniharhaa, koska sen tehtävä on tehdä ihmisestä höhlä, jotta päädytään seksiin ja lapsia syntyy. Kuka nyt samaa toosaa jaksaa muutenkiaan 40 vuotta rassata hyhhyh.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kunnollinen-mies
Hiljaahuora. Pillu ei kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Helppo vastaus ap! Miehellä on 100% varmasti nuorempi nainen, jonka kanssa hän nyt viettää aikaa, eikä siksi hänellä ole aikaa sinulle enää ap.
Aika todennäköistä, että asia on juuri niin. Se että ap ei tätä huomaa tai tajua on sitten asia erikseen.
Minä vaihtaisin lukot...Ei oo pakko katella, jos ei taho.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin Story of my life. Mies tosiaan kieltäytyi kaikesta minun kanssani, mutta puolituntemattoimien "kaveriensa" kanssa oli heti valmis menemään. Kerran ehdotin hänelle elokuviin menoa ja kävi kuten sinullekin. Sittemmin en enää ehdottanut. Erosin tästä tapauksesta viime kesänä. Ei viitsi enää 50+ naisena katsella tuollaista lapsellisuutta.
Sama täällä, paitsi että havahduin nelikymppisenä. Miehellä omat kaverit, omat menot, mikään yhteinen tekeminen ei kiinnosta. Jos kaveri ehdottaa niin lähtee vaikka tunnin varoitusajalla Inariin, minun kanssa on suurta vastustusta lähteä edes lähikauppaan saati sitten osallistua mihinkään kivaan. Harmittaa että tuhlasin 15 vuotta tähän.
Miehellä on jo uusi nainen kiikarissa. Mies valmistelee eroa kanssasi ap, olemalla kusipää sinulle. Hän haluaa, että sinulle tulee seinä vastaan ja pistät eron vireille, niin sitten hän voi lähteä uuden naisen luo hyvällä syyllä sekä omatunnolla.
Miten te olette kasvaneet erillenne? Tuohan on ollut teidän tilanteenne koko ajan? Aiemmin vain perustelit miehen käytöksen lapsilla, mutta eihän mies ole alun perinkään halunnut viettää aikaa kanssasi. Vai olitteko muka tiiviisti tekemässä kaikkea yhdessä ennen lasten syntymää?
Aika monelle miehelle vaimon tarkoitus on vain mahdollistaa miehelle tietty status, omaisuuden kartuttaminen ja kodinhoitopalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on jo uusi nainen kiikarissa. Mies valmistelee eroa kanssasi ap, olemalla kusipää sinulle. Hän haluaa, että sinulle tulee seinä vastaan ja pistät eron vireille, niin sitten hän voi lähteä uuden naisen luo hyvällä syyllä sekä omatunnolla.
On kyllä mulkku mies... Samaa voisi kysyä tältä uudelta naiselta, joka sekaantuu näihin luusereihin. Nämä luuserit ajattelevat vaan itseään eivätkä välitä muista, vaan leikkivät toisten ihmisten tunteilla.
Mies ei halua olla kanssasi mutta ei halua jäädä ilman ilmaisia fyysisiä ja henkisiä palveluita. Hän lähtee, kunhan on varmistanut, ettei palveluihin tule katkoa, toisen luokse.
Mulla oli samantapainen tapailumies. Onneksi älysin laittaa välit poikki parissa kuukaudessa. Mun kanssa sovitut menot perui usein sujuvasti ja vietti aikaansa kaveriporukoissa.
Pistä kiinteistö myyntiin ja ota uusi alku lasten kanssa. Mies on juonut sun rahoja riittävästi, alkoholisoitukuun rauhassa kavereineen.
Eikö miehen kavereilla oo vaimoa tai seurustelukumppania? Kaikki sinkkuja?
Minulla oli aikoinaan samantyyppinen avomies, jonka kanssa olin yli kymmenen vuotta. Kun tapasimme niin tehtiin tietenkin kaikkea kivaa yhdessä, mutta pikkuhiljaa se jäi vähemmälle ja vähemmälle, ja mies lähti viikonloppuna aina kavereiden kanssa viettämään iltaa. Yhteiset jutut vain jäivät, mutta jotenkin se ei tuntunut häiritsevän miestä samalla tavalla kuin itseäni. Mielestäni se oli vähän outoa, itse haluan parisuhteessa myös muutakin yhdessäoloa kuin että vain asutaan saman katon alla.
Kävi myös tosi samalla tavalla, että jos pyysin miestä mukaan johonkin niin ei kiinnostanut, mutta kun joku kaveri kyseli mukaan tasan samaan tapahtumaan niin yhtäkkiä hän olikin saman tien lähdössä.
Lopulta totesin että hän asui kanssani enää tottumuksesta ja kulujen puolittamisen vuoksi. Ehkä olin hänen mielestään jotenkin ihan ok tyyppi, mutta en ollut enää hänelle sellaisella tavalla rakas ja tärkeä mitä itse kaipaan parisuhteessa. Meille oli muodostunut eriytyneet elämät.
Mies ei ollut kiinnostunut yrittämään muuttaa tilannetta, joten lähdin suhteesta, ja minulle se oli hyvä ja oikea ratkaisu. Myöhemmin löysin miehen joka haluaa viettää aikaa kanssani ja jonka kanssa sujuu edelleen vuosienkin jälkeen hyvin, ja olen onnellinen hänen kanssaan.
Joskus mietin että siitä aiemmasta pitkästä suhteesta olisi pitänyt lähteä aiemmin, mutta tuollaiset ongelmat hiipivät pikkuhiljaa, ei sitä heti tajua. Toisaalta kun lopulta erosimme niin ainakin tiesin varmasti että en ainakaan hätiköinyt ja ratkaisu oli oikea.
Vierailija kirjoitti:
Käykö miehet keskenään jossain elokuvissa :o
No siis lainausmerkeissä joo.
Hanki menomies! Tai mene likkakavereiden kanssa, mitä turhaan tuollaista turjaketta mukana raahaamaan. Tai mene yksin.
Kas, kun kiltit tytöt pääsee taivaaseen ja tuhmat minne vaan.
Olet jo aikuinen, joten avaa silmät ja päätä itse.
Mikä naisia oikein vaivaa, kun eivät ota ja eroa tuollaisista miehistä... vaan jatkavat avo- tai avioliitossa kiduttaen itseään.