Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteinen aika, jota mies ei halua viettää.

Vierailija
17.05.2024 |

Tämäkö nyt on sitä "erilleen kasvamista"? Kymmenen vuoden ajan olen mahdollistanut miehelleni lomamatkat ja bilettämisen kavereidensa kanssa, itse jäädessäni töihin tai hoitamaan lapsia. Nyt kun lapset kasvaneet ja olisi mahdollisuus viettää yhteistä aikaa, mies ei halua minua mukaan, vaan lähtee mieluummin kavereidensa kanssa. On jopa käynyt niin, että pyytäessäni miestä elokuviin, sain vastauksen: "se elokuva ei kiinnosta!". Seuraavana päivänä kaveri pyytää katsomaan samaa elokuvaa, se yllättäen kiinnostaakin ja niin sitä mennään. Olin odottanut kuukausia erästä viikonloppu tapahtumaa, johon luulin olevani lähdössä mieheni kanssa. Edellisenä päivänä mies ilmoittaakin iloisena, kuinka kavereita tulee kauempaakin ja niinpä minä olin tapahtumassa yksin. Naurettavinta tässä on se, että emme todellakaan ole enää mitään teinejä...Mutta eiköhän tässä ole tullut jo perin selväksi, mitä miehelleni merkitsen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun nainen kelpuuttaa komean miehen ja nainen sitten palvelee miestä vaikka ei saa rakkautta yhtään.

Vierailija
42/43 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on jo uusi nainen kiikarissa. Mies valmistelee eroa kanssasi ap, olemalla kusipää sinulle. Hän haluaa, että sinulle tulee seinä vastaan ja pistät eron vireille, niin sitten hän voi lähteä uuden naisen luo hyvällä syyllä sekä omatunnolla.

On kyllä mulkku mies... Samaa voisi kysyä tältä uudelta naiselta, joka sekaantuu näihin luusereihin. Nämä luuserit ajattelevat vaan itseään eivätkä välitä muista, vaan leikkivät toisten ihmisten tunteilla.

Mitä väliä jonkun naisen tunteilla, pääasia on että pääsen panemaan naista. Ei siinä tunteita paljon mietitä, kun meno menee härskiksi. Seksi on miehelle tärkeää, siksi välillä mies joutuu vaihtamaan rupsahtaneen puolison uudempaan malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei muuta kuin pakkaa laukut, jätä kaikki taakse ja suuntaa kohti Gambiaa! Siellä jokaisella kuumalla rantapojalla on yli 18cm jötkäle, joka sinua odottaa, jotta pääsee antamaan nautintoa sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi