Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤MARRASMURUJEN PE-LA-SU¤¤

26.01.2007 |

Pistetäänpäs loppuviikolle oma pinonsa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään ristiäiset, ja kivasti meni. Stressasin etukäteen turhaan, tilaisuus oli kaunis, veljeni itketti minua soittamalla maan korvessa kulkevi lapsosen tie flyygelillä niin hienosti ja muutenkin meni mallikkaasti kaikki. Nyt juhlakalu hieman väsyneenä, kohta iltakylpyyn ja nukkumaan.

Kylpygalluppi, meillä kylvetään oikeastaan joka ilta, vauva tykkää ja on sellainen iltarutiini juttu myös. Kylvyn jälkeen nukahtaa itseksekeen omaan sänkyyn, tutin ja unirätin kanssa. Unirätti on harso jota pidän mukana aina imetyksessä, joten siinä on tuttu tuoksu.

Siivousgalluppi, tunnustan olevani vähän liiankin innokas siivooja, pidän siististä kodista. Meillä kun hiekkaa ym. kulkeutuu sisään kamalasti haksahdin ostamaan ostos tv:stä sen swelel sweepperin ja se ON hyvä, imuria ei tarvii aina kaivaa esiin kun sillä saa hiekat ym. vikkelästi pois. Kunnolla imuroin kerta viikkoon ja pölyt ja lattiat myös. Wc ja kylppäri vähän useammin. Säilytystilan puute on meilläkin se mikä harmittaa ja se että kylppäriin ei mahdu kuivausrumpua, vihaan joka paikassa kuivumassa roikkuvia pyykkejä.

2kk neuvola meillä oli perjantaina, hyvin kasvaa 5850g ja 60 cm pituus menee + 10 käyrää ja paino nollassa. Jäntevä poika meilläkin, kohta varmaan jo kääntyy itsekseen. Vauva on nyt kahtena yönä jättänyt yhden yösyötön väliin, nukkuen noin 6 tunnin pätkän pisimillään, sopii minulle onkohan vaan kuinka pysyvää. Joku kyseli että voivatko näin pienet jo erottaa yön ja päivän, en tiedä mutta meilläkin yöllä vain syödään ja uni jatkuu heti kun päivällä unien välissä valvotaan seurustellen n 2 h aina kerrallaan. Olen kyllä alusta asti pyrkinyt rytmittämään yötä siten että silloin kaikki tapahtuu

hämärässä höpöttelemättä.

Eipä kait muuta, ihana kuulla että tiitiäinen sai pojan viimein kotiin : )

Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille ja se nimi siis marrasmurujen pinossa nimet puolella, terveisiä masuapinan Veetille ; )

silvain ja nimen tänään saannut veepuli

Vierailija
22/24 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä Remin kanssa hereillä ollaan, muut vielä nukkuu!

Remillä oli perjantaina kuumetta/lämpöä ja isommatkin oli räkätaudissa. Nyt kaikki jo kunnossa = ).

Meillä myös sujuu arki ihan mukavasti. Poika nukkuu hyvin, niin päivällä kuin yölläkin. Öisin syö 2-3 kertaa, mutta nukahtaa rinnalle samantien. Perhepedissä edelleen nukutaan. Eilen illalla nukkui omassa sängyssään peräti kolme tuntia putkeen! Tyytyväinen hymymies on ja kääntyy jo vatsalleen. 7.2 3kk neuvola ja luulen, että on kasvanut huimasti...

Eipä tässä kummempia.

Bubblesille myöhästyneet onnittelut, samoin Tiitiäiselle!

Effica ja poppoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä imuroidaan parhaimmillaan joka päivä, jos koirilla karvanlähtöaika. Muuten pari kertaa viikossa. Lattiat pestään yleensä kerta viikkoon. Pölyjen pyyhintä jää kyllä väliin... Vessa pestään ehkä kerta viikkoon. Lakanat vaihdetaan silloin tällöin... Yleissiisti ilme on kämpässä ja tavarat omilla paikoillaan. Lastenhuone sitten eri asia!

Vierailija
24/24 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heipä hei!

Ajattelin vastailla osaan galluppeja.

Eli meilläkin siivous on vähän niin ja näin vauvan tulon jälkeen, aikaisemmin olin tosi siisti. Välillä kai stressaan ihan liikaa tosta siisteydestä, kun siitä tulee ihan kauhukuvia uniin... Noh, wc noin kerran viikossa, lattiat ehkä kerran kuussa, matot vien ulos ehkä 2 kertaa vuodessa, lattiat imuroin kerran viikossa, silittelen ja pesen pyykkiä tarvittaesa. Meillä kyllä mies suorittaa ton imuroinnin, koska mä vihaan imuroimista!!

Nukkumisesta. Meillä tuo Jade nukahtaa omaan sänkyyn joka kerta, koska sinne ollaan se jo muutaman viikon jätetty. Iltaisin jää ihan helposti syötyään ja yölläkin, mutta yöllä siirrän vaunuihin nukkumaan käytävälle koska en muuten itse saa nukuttua kun ähisee ja kääntyilee ja kuuntelee isäänsä joka myös kääntyilee ja ähisee. päivällä nukahtaa vaunuihin ulos mennessämme ja muutenkin päivällä jos on väsynyt niin laitetaan vaan sänkyyn ja ovi kiinni, saattaa vähän aikaa huudella sieltä pientä valitusta, mutta se loppuu nopeasti. Seuraan tarkasti tietysti että ei alla hädässä huutamaan... Helpointa on ollut kun vaan katsoo milloin alkaa tulla haukotuksia ja sitten laitan sinne.. Kyllä musta meidän tytöllä on jo jonkilainen rytmi tässä päivässa, vaikkakaan ei hän sitä varmasti vielä tietoisesti ymmärrä.

Nyt onkin taas nähtävästi väsymy aika, eli lähdetäänpä kokeilemaan nukuttamista...

Hauskaa sunnuntaita kaikille!

T: Pootykat