Mistä nauroit viimeksi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun olin yhden podcastin nauhoituksessa, puhuin rumia ja muitakin alkoi naurattaa.
Mitä saamme odottaa siis ja mistä?
Tänä aamuna nauroin ääneen kun mihinkään ei sattunut. Sain eilen hoitoa uuteen sairauteeni ja olo on tavallinen. Hurraa
Vierailija kirjoitti:
Eilen 😇
Ai se olikin mistä! 😄 Eilen siis ihan vain lueskelin palstaa itekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen 😇
Ai se olikin mistä! 😄 Eilen siis ihan vain lueskelin palstaa itekseni.
Ja nyt siis alkoi naurattamaan tämä oma typerä ensimmäinen vastaukseni koska luin ihan väärin aloittajan kysymyksen. Huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna nauroin ääneen kun mihinkään ei sattunut. Sain eilen hoitoa uuteen sairauteeni ja olo on tavallinen. Hurraa
Ihanaa! Mä oon onnellinen sun puolesta:)
Naurahdin äsken ääneen sellaista epätoivon sekaista naurua, kun tajusin että kesällä alkaa taas kaiken maailman rempat ja tietyöt ja ei saa nukkua pitkään
Ei oikein tiedä itkeäkkö vai nauraa kun tätä palstaa lukee. Mutta näkemisiin, ehkä jo maanantaina tavataan.
Siitä kun ampiainen tuli sisälle ikkunasta.En välittänyt siitä vaikka se pörrösi lähellä istuin ja luin.
Minulla on pitkä hame ,se meni sen alle ja pisti minua polven kohdalle.
Heitin äkkiä hameen pois, pistosjälki on mutta ei se minua haittaa.
Olen maalta ja tottunut ampiaisiin .
En koskaan typerykset nauraa,en ymmärrä miksi??
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei ole autisteja, siksi.
Siitä kun ampiainen tuli sisälle ikkunasta.En välittänyt siitä vaikka se pörrösi lähellä istuin ja luin.
Minulla on pitkä hame ,se meni sen alle ja pisti minua polven kohdalle.
Heitin äkkiä hameen pois, pistosjälki on mutta ei se minua haittaa.
Olen maalta ja tottunut ampiaisiin .
Seuraava osuma kurkkuun et pysty nauramaan kun happi loppuu ja ilmatiet menee tukkoon.
Riikka Purralle, kun huuteli megafooniin lavalla. Koominen tapaus.
kun miesystävän kanssa sählättiin sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen 😇
Kun olin noin 22 vee... vammaisaborttiin ja pahoinpitelyyn päättyi ilo ja nauru! Kiitos tästä elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on elämäsi?
Koska ne ei ole autisteja, siksi.
Ei vaan yleisö se tyhmä nauraa kaljatuoppi kädessä kun koomikko pierasee ja kertoo vitsin lavalla,eli olette hyvin tyhmiä lampaita.Seuraavaksi tuleekin tapetaan kaikki oletteko mukana jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeee,no tottakai tyhmät on mukana.
Kun luin sananlaskut 16;sta.
Silmiään luimistelevalla on kavaluus mielessä....
Eilen kun olin yhden podcastin nauhoituksessa, puhuin rumia ja muitakin alkoi naurattaa.